Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
21 juli
Waarom blijft zaterdag 21 juli overal zo lang vrij? Mogen we problemen verwachten als we trouwen op de nationale feestdag?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 28-9-2006 21:21:41

Evi
start zoektocht jurk
Hallo allemaal,ik trouw in maart, welke dag juist beslissen we dit weekend. Is het echt nodig 6 maanden op voorhand een jurk te zoeken? weet namelijk echt nog niet wat ik wil.Is er een winkel aan te raden in de buurt van leuven en aarschot?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-9-2006 20:46:48

fabienne
hallo wij trouwen de 07/07/2007 weet iemand ergens in de buurt van HAM,BERINGEN,leopolsburg ergens een park of zoiet om fotos te kunnen trekken bedankt
Locatie Reacties: 3 28-9-2006 16:44:36

Valerie
Aan Sabrina en Debra
Hoi,Ik las dat jullie een kleedje gevonden hadden bij linea Raffaelli in Brugge hé, stel nu dat ik daar van de eerste keer "mijn droomjurk" (zoals dat vaak beschreven wordt) zie, zou ik dan meteen vastleggen of niet?Want heb al gehoord...
Andere Reacties: 5 28-9-2006 16:21:25

Emmy
fotograaf Herregodts in Gent-Drongen
Hallo iedereen, ik had graag geweten of er iemand ervaring heeft met fotograaf Herregodts uit Gent-Drongen.Zijn foto's en albums lijken ons zeer mooi en hij is ook niet van de duurste. Graag jullie reacties aub. Bedankt.
Fotografie Reacties: 1 28-9-2006 13:23:56

Greet
prijsklasse brinkman - tweedehands?
Hey allemaal,Weet er soms iemand in welke prijsklasse de bruiskledij van Brinkman zich situeert? En is er soms iemand die zijn kleed van brinkman weg doet?Bedankt,Greet02/06/07
Andere Reacties: 3 28-9-2006 12:44:53

sam
ceremoniemeester regio ronse
wij trouwen op 14/07/2007 en zijn op zoek naar een ceremoniemeester.wie kent er zo iemandbedankt
Ceremonie Reacties: 0 28-9-2006 12:34:39

wendy
Budget bruidskleding Nederland
hey iedereen,er was mij gevraagd m'n ervaringen met deze winkel hier op te zetten.Ik ben daar net geweest en het was een serieuze tegenvaller. Ze hadden er maar een heel beperkt aanbod. Ze vroegen naar wat ik op zoek was en kwamen dan af met jurken d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-9-2006 11:39:06

wendy
Betaling vervoer?
Hey,Is het de gewoonte dat je het bruidsvervoer op voorhand betaalt of wordt dat pas nadien afgerekend? Ik zou het nogal riskant vinden om dat allemaal op voorhand te betalen, want als er dan iets fout loopt (auto's niet in orde, te laat, in panne,.....
Andere Reacties: 3 28-9-2006 11:31:09

A
Uitnodiging met foto
Hallo,hoewel nog tijd zat zou ik graag al wat ideetjes opdoen. Wij willen graag een uitnodiging met foto maar ik kan maar weinig voorbeelden hiervan vinden. Iemand die voorbeelduitnodigingen online weet staan want met google kom ik precies niet ver!g...
Uitnodigingen Reacties: 13 28-9-2006 10:50:06

johanna
trouwen op vrijdag of zaterdag
Amai amai, wat een moeilijke beslissing... Ook al zijn we een jaar op voorhand aan het zoeken, helaas zijn er reeds veel zaterdagen ingenomen bij de feestzalen die we bezochten... Nu hebben we keuze uit 2 zalen. De ene de vrijdag, de andere de zaterd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 28-9-2006 10:27:39

Greet
Tweedehands bruidskleed in antwerpen?
Het onderwerp is wel heel duidelijk. Iedereeen spreekt maar over die tweedehandswinkel "De bruidschat" in Brugge, maar dat is veel te ver. Is er zo geen winkel in antwerpen?Greet
Andere Reacties: 3 28-9-2006 9:36:07

Joke
De schaapsdreef
Hallo,Zijn er mensen die ervaring hebben met de (eigenaar van) schaapsdreef in Lichtervelde? Het lijkt ons de ideale zaal en omgeving voor ons trouwfeest, precies zoals we in gedachten hadden...De eigenaar is echter nogal opdringerig, blijft dat zo ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-9-2006 8:33:31

Kelly
Suitekleding regio Limburg
Hey,Ik stelde me de vraag waar je suitekleding kan vinden voor mensen met een grotere maat... Ik ben het nog nergens tegengekomen.Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 2 27-9-2006 22:30:22

Justine
Feestzaal omgeving Gent / Merelbeke ?
Hallo,Wij gaan trouwen in 2007 en zijn op zoek naar een romantische en gezellige feestzaal in de omgeving van Gent en/of Merelbeke. Wie ideetjes heeft ... ik lees ze heel erg graag. Groetjes Justine
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 27-9-2006 22:19:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...