Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Catherine
Alta Ripa in Outrijve of Salons Regency in Avelgem?
Mijn vriend en ik twijfelen tussen twee feestzalen: Alta Ripa in Outrijve of Salons Regency in Avelgem. Heeft iemand van jullie ervaring met deze zalen? Wijzelf zijn er nog nooit naar een feest geweest... Groetjes, Catherine
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-9-2006 22:01:57

Sissi
Schoenen en andere accessoires
Hey,Kopen jullie de bruidsschoenen in een bruidswinkel of ergens anders en hoeveel betalen jullie daar ongeveer voor? Zijn die in exact dezelfde kleur als het kleed of mag daar een klein verschil opzitten?Kopen jullie andere accessoires (zoals linger...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 26-9-2006 21:25:09

Marijke
bruidswinkels
Hallo, ik heb misschien een raar vraagje maar hoeveel winkels met bruidskleren doen jullie zo gemiddeld? Marijke 15/09/2007
Andere Reacties: 8 26-9-2006 20:30:09

Tess
Aan Evelien en Astrid
Heybij mij ligtde dj ook vast er komt een kennis draaien. Ik ga Vrijdag 6 oktober naar de trouw beurs in Antwerpen en 7 oktober heb ik mijn eerste afspraak bij chapeau voor mijn kleed. Groetjes tess
Andere Reacties: 3 26-9-2006 18:43:41

Liesbet
Hoe geraak je op tijd klaar?
Hallo,ik weet echt niet hoe je op tijd klaar geraakt met 3 vrouwen tegen 9u30 aan een niet te hoge prijs?. We willen allemaal make up en een kapsel. Voor een bruid (opsteekkapsel), getuige en een moeder.Iemand ideeen of suggesties? Zou voor de buurt ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 26-9-2006 18:36:28

Dominique
Welke muziek bij offerande? Meer bepaald de preferatie
Hallo medebruidjes,we zijn net naar de pastoor geweest en ons misboekje is helemaal goedgekeurd!! Oef een pak van mijn hart. Nu vinden we alleen geen lied voor bij de preferatie, vlak ervoor bij de offerande heb ik I say a little prayer for you. Help...
Religie Reacties: 2 26-9-2006 16:15:35

Agneta
taak bruidsmeisjes
Hallo iedereen,Op ons huwelijk hebben we 2 bruidsmeisjes voorzien (dan 4 en 5 jaar). Kunnen jullie wat meer vertellen over de taken van de bruidsmeisjes? En waar lopen ze in de suite? Alvast bedankt!!!Agneta31/03/2007
Andere Reacties: 4 26-9-2006 14:04:50

Tamara
gesprek met voorganger ceremonie
Hallo,Wij trouwen op 07/07/2009 en werken voor onze ceremonie samen met rentapriest. Onze voorganger zal Norbert Bethune zijn. Hij had ons gezegd dat we voor ons eerste gesprek in oktober mochten komen. Ik heb zopas met hem getelefoneerd om te vragen...
Ceremonie Reacties: 3 26-9-2006 14:04:39

Nele
Eerste gesprek met pastoor
Hallo medebruidjes!Morgenavond zien mijn verloofde en ikzelf voor het eerst de pastoor naar aanleiding van ons kerkelijk huwelijk.Wat wordt er meestal besproken op zo'n eerste gesprek? En welke vragen zou ik al stellen aan de pastoor?Alvast bedankt e...
Ceremonie Reacties: 5 26-9-2006 13:40:48

Siska
Geschenk om ouders te bedanken
Op de meeste trouws heb ik gezien dat het bruidskoppel een kado geeft aan de ouders om hen te bedanken. Gaan jullie iets geven? Zo ja wat? En wie zorgt ervoor dat dit klaar staat want ik veronderstel dat je er die dag niet zelf voor kan zorgen ...
Ideeën Reacties: 10 26-9-2006 13:17:12

Lies
getuigen
Hoiwij trouwen op 5/5/2007 en vroegen ons af hoe jullie aan jullie getuigen hebben gevraagd om getuigen te zijn?!ideetjes zijn welkom!Lies & Steven
Ideeën Reacties: 6 26-9-2006 11:54:09

inge
voorbereiding
hallo,wij trouwen 07/07/07 en ik wou hier eens even vragen of wij op schema zitten.wij hebben geregeld: gemeentehuis, feestzaal, dj, eten.vriendelijke groeten
Voorbereiding Reacties: 7 26-9-2006 11:48:55

Saar
Trouwjurk rembo Styling te koop
Dag bruidjes,ik ben getrouwd op 25 08 06 en het was een prachtige dag. het verslag volgt later nog. Mijn bruidsjurk was prachtig en heel gemakkelijk om dragen en ook wel een beetje speciaal. Maar nu heb ik besloten de jurk (is eigenlijk rok + bustier...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-9-2006 10:24:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...