Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
bu
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-9-2006 8:23:24

johanna
Feestzaal Auberge du pêcheur - dansvloer
Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor 2007. Wij gingen langs bij de Auberge du Pêcheur maar nu blijkt dat het eten doorgaat in de aanbouw (tent-veranda) en er nadien moet verhuisd worden voor het dansfeest. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 23-9-2006 21:58:08

Kim
aan Mieke (Skiwi) over Outfort
Hey Mieke,Ik las dat jullie ook voor Outfort hebben gekozen. Wij hebben de zaal vastgelegd voor volgend jaar juni. Kan je me nog een beetje meer info geven over de zaal aub? ik heb er al veel positieve reacties over gehoord, maar zou graag weten hoe ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 23-9-2006 21:24:50

Greet
naaister voor mijn droomkleed?
Hallo,Ik hoop dat er iemand mij kan helpen met de volgende vraag: ik heb vandaag mijn ideaal kleed gaan gehad en het prijskaart bedroeg ongeveer 1400 euro. Om de kosten een beetje te drukken vroeg ik mij af of we dat kleed niet kunnen laten maken doo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-9-2006 18:37:43

inge
hallo,wij trouwen 07/07/07weet er iemand een mooie locatie rond de regio Mol,Meerhout,Geel,Balen,...Groetjes Inge
Locatie Reacties: 6 23-9-2006 17:48:46

Mieke
Op dieet voor je huwelijksdag?
Hallo, gaan er dames speciaal op dieet voor hun huwelijksdag? Toen ik aankondigde dat ik ging trouwen bij familie en vrienden, heb ik toch wel van minimum vijf mensen de vraag gekregen van: "en ga je beetje vermageren"? Ik was geschrokken...
Andere Reacties: 10 23-9-2006 16:52:22

Lobke
live band receptie
Hallo,Voor onze receptie zijn wij nog op zoek naar een live band. Weet niet echt in welke stijl we zouden willen gaan, gewoon iets wat extra cachet geeft, zonder dat het stoort. Alle ideeën zijn welkom!Groetjes,Lobke060707
Muziek - Live Reacties: 4 23-9-2006 16:29:06

an
feestzaal
wij overwegen de Abdijhoeve in Kelchterhoef of Dennenhof in bokrijk als feestzaal voor ons huwelijk volgende jaar augustus.Iemand ervaring met deze zaal???
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-9-2006 13:14:11

Katrien
wie touwt er nog op 1/9/07?
Hallo,Zijn er hier nog bruidjes die trouwen op 1 september 2007? Hoe staat het met de voorbereidingen?En vanwaar zijn jullie?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 8 23-9-2006 12:16:06

Veerle
Aan Gwendoline/Joelle ivm orangerie des roses/kasteel oudeberg
Hallo,Jij reageerde vorige week erg positief op ons berichtje ivm feestzaal orangerie des roses in geraardsbergen. graag hadden we je 'ns opgebeld om nog een aantal dingen te vragen. Ik geeft je mijn mailadres: veerleroels@yahoo.com, wil jij je tel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-9-2006 10:02:57

annemie
niet-religieuze ceremonie
We trouwen enkel voor de wet,omdat het in onze stad een vrij korte plechtigheid is, had ik toch graag iets persoonlijk gehad. Nu willen onze getuigen een ceremonie in elkaar steken, wij vinden het geweldig maar zouden erg geholpen zijn met wat idee&#...
Ceremonie Reacties: 2 23-9-2006 0:34:49

Ellen
kaft misboekje
Wat zetten jullie juist op de kaft van het misboekje? Enkel jullie namen of zetten jullie de datum, de naam van de kerk of nog iets anders er ook op (foto ...)Alle ideeen zijn vriendelijk welkombedankt Ellen
Religie Reacties: 6 22-9-2006 22:58:39

Günter
Octet in spe
Hoi,Wij zoeken een leuk groepje om op 11 augustus 2007 in de kerk te spelen. Wij zijn tevens op zoek naar contactgegevens van Octet in Spe (van het Antwerpse). Als iemand ons verder kan helpen?Groetjes
Locaties - Viering Reacties: 3 22-9-2006 20:25:40

Ann
FEESTZAAL gezocht!!! (omgeving Brecht, Sint-Lenaerts, Rijkevorsel,...)
Pfffffff... Wij zouden graag in september/oktober 2007 trouwen. Heb al naar een aantal zalen in de omgeving gebeld, maar allemaal hebben ze op een zaterdag geen plaats meer in die periode. Dacht dat één jaar van te voren alles plannen ti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-9-2006 20:22:29

Angelique
Prima Donna Deerlijk
Hey,Weet er soms iemand wanneer er opendeurdagen zijn bij Prima Donna in Deerlijk??Alvast bedankt!!GroetjesAngelique
Andere Reacties: 1 22-9-2006 19:57:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...