Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
ervaring outfort
Hellow,Wij hebben zaterdag ons feest in het outfort, hoboken. Zijn er nog mensen die hier hun feest hebben gegeven en wat zijn jullie ervaringen?Wij vinden ze eigenlijk niet zo erg professioneel overkomen naar hun afspraken toe en eigenlijk vrij laat...
Andere Reacties: 3 19-9-2006 17:12:32

Els
Ervaringen Strijboshof
Hey medebruidjes,Wij trouwen volgend jaar in het Strijboshof in Kalmthout. Heel leuke locatie, toffe eigenaar en vooral een hele waaier aan mogelijkheden (qua formules)! Bij een hele andere boel zalen werden we immers afgescheept omw van het feit dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-9-2006 16:29:49

eva
WIJ ZINGEN LIVE OP JOU TROUW.
Dag allemaal, wij zijn twee professionele jazz-en popzangeressen en hebben al heel wat ervaringen met trouwmissen/feesten. Wij doen dit heel graag en vragen er niet veel voor: indien interesse : evahendriks@hotmail.com of 0486175785 (we kunnen dan ev...
Muziek - Live Reacties: 0 19-9-2006 15:39:01

eva
wij zingen op je trouw!
Dag allemaal, wij zijn twee professionele jazz-en popzangeressen en hebben al heel wat ervaringen met trouwmissen/feesten. Wij doen dit heel graag en vragen er niet veel voor: indien interesse : evahendriks@hotmail.com of 0486175785 (we kunnen dan ev...
Andere Reacties: 0 19-9-2006 15:28:01

Veroniek
Leren dansen voor openingsdans
HoiWij dansen eigenlijk niet graag en bijgevolg kunnen we het eigenlijk niet...Iedereen is gewoon van ons dat we niet dansen en ons altijd goed amuseren op feesten zonder op de dansvloer te staan. Nu vragen ze ons uit wat we gaan doen voor openingsda...
Openingsdans Reacties: 4 19-9-2006 15:21:26

soetje
aan els over 16 sept
Hoi Els,Ja, wij hadden drie bruidsmeisjes die witte kleedjes en vleugeltjes hadden. Misschien heb je ons inderdaad gezien. wat vond je? xxx
Andere Reacties: 2 19-9-2006 15:20:15

mieke
bontstola huren
Hallo,weet er iemand waar je witte bonte stola's kan huren voor bij je kleed op een koude dag? We trouwen in februari, dus...(regio limburg liefst)
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-9-2006 13:31:21

Joke
Openingsdans swing
Hallo bruidjes,Wij gaan twee openingsdansen doen. Allereerst doen we een gewone slow - maar wel met een aangeleerde choreografie - op "ons" liedje. Dan wordt er vermenigvuldigd, mijn vriend zal met zijn moeder dansen en ik met mijn papa, ...
Openingsdans Reacties: 3 19-9-2006 13:30:51

Leen
Foto's op tafels
Hallo allemaal!Wij hebben heel lang nagedacht over originele tafelnamen, en uiteindelijk hebben we beslist ... er komen geen tafelnamen. In de plaats daarvan gaan we werken met foto's. Het is de bedoeling dat op elke tafel de foto's komen van de mens...
Ideeën Reacties: 4 19-9-2006 13:15:33

sadia
waar hebben jullie je bruidskleed gevonden - Regio Vlaams-Brabant, Limburg
Hoi bruidjes,Ik ben voor het moment aan het zoeken naar mijn droomjurk. Ik zoek nog winkels waar ze heel veel keuze hebben (vooral merken Marilyse, Rembo Styling, Mathyro en Linea Raffaeli). Wat kunnen jullie mij aanraden?Verder waar is ruime keuze v...
Andere Reacties: 7 19-9-2006 12:26:18

Evelien
weinig info over kerkdienst
Hey,zoals zovelen heb ik ook nog een vraagje.Vorige week heb ik gebeld naar de priester die onze mis zal leiden. Ik vroeg hem of onze datum nog paste en dat was geen probleem. Verder gaf hij niets meer van informatie, enkel dat we 2 maanden voor we h...
Andere Reacties: 5 19-9-2006 12:05:30

nele
Feestzaal Scala
Hallo!heeft er iemand al ervaring gehad met Feestzaal Scala te Beveren? vooral qua prijs en aanbod ?alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-9-2006 10:51:51

pascale
verhuizen
dag iedereen,Ik en men ventje huwen volgend jaar in april en hebben het gemeentehuis al vast gelegd.Nu hebben we gehoord dat we moeten verhuizen.Nu hebben we al lang zitten zoeken om een eigen huisje te kopen in de gemeente waar we wonen.maar vinden ...
Andere Reacties: 3 19-9-2006 9:40:01

Saskia
stoelendans, bananendans, nog ideetjes???
HoiWij zouden graag enkele leuke spelletjes doen tijdens het avondfeest. Ik heb al de bananendans en stoelendans meegemaakt. En heb ook gehoord van dat bruid of bruidegom 5 genodigden geblinddoekt moet herkennen. Maar zijn er nog mensen die andere id...
Andere Reacties: 4 19-9-2006 9:38:25

pascale
speech
hallo iedereen,Ik had graag een speech voorbereid voor men ventje,maar ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen.kan er iemand mij helpen,wat er zoal allemaal moet in staan?eventueel een voorbeeld van jullie zelf.zodat ik inspiratie kan op doen en daa...
Voorbereiding Reacties: 3 19-9-2006 9:13:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...