Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debbie
dringend een dj gezocht
hallo iedereen zeg ik heb een vraagje over een dj weten jullie war ik een dj kan vinden liefst regio waasland zelf ben ik van stekene wat is de gemiddelde prijs voor zo een dj?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 11-10-2006 10:13:37

Benedikte
lied bij binnenkomen feestzaal
Hallo, een dringend vraagje: op welk liedje komen jullie de feestzaal binnen? We willen niet "Les Lacs du Conémara" omdat we geen echte serviettendans willen. Maar kennen jullie een leuk, mooi liedje hiervoor? We hebben niet veel tijd ...
Andere Reacties: 7 10-10-2006 22:27:15

debbie
wanneeer pas ik het best mijn trouwjurk
hallo iedereen ik trouw op 13.07.07en heb gehoord dat het best is dat ik al ga beginnen om uit te kijken om een trouwkleed te passen maar waneer vinden jullie dat het het beste is? groetje
Andere Reacties: 7 10-10-2006 20:58:36

Inge
huwelijksbeurs
geachte er staan heel wat data van beurzen vermeld op de website. jammergenoeg zijn al deze data al verlopen. heeft u de data van de komende beurzen? laat u iets weten? alvast bedankt! mvg inge
Andere Reacties: 7 10-10-2006 20:53:27

yasmine
Bruidskapsel
Hallo bruidjesIk trouw in juni volgend jaar, en begin zo langzaamaan na te denken over bruidskapsels.Enkele vraagjes hierover:- ik heb nu geen vaste kapper (ik ging altijd naar een andere "zonder afspraak kapper") - hoeveel tijd op voorhand...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 10-10-2006 20:47:24

Sarah
Kledij bruidskindjes - huren ?
Hoi, heeft er al iemand van jullie ervaring met het huren van de kleedjes voor de bruidskindjes.We hebben 2 meisjes en 1 jongen.Nu willen we van die prinsesseklededjes, maar om te kopen vind ik echt niet interressant.Waar kan ik hiervoor terecht? Ik ...
Kledij - Suite Reacties: 2 10-10-2006 20:07:12

Angelique
Mathyro
Hey,Ik ben zondag naar de opendeurdagen geweest bij Mia Monta in Zottegem.Daar heb ik een prachtig kleed gepast van Mathyro.Spijtig genoeg kan ik het nergens terugvinden op het internet, ook niet op de site van Mathyro. Weet er soms iemand waar je ee...
Andere Reacties: 1 10-10-2006 19:52:42

Veroniek
Aan BIRGIT 02/12/2006 Drukwerk
Hoi BirgitIk lees juist je berichtje ivm uitnodigingen die je laten drukken hebt bij AVA in Lokeren.Drukken ze die kaarten voor jou? Dat wist ik niet, ik dacht dat ze enkel papier e.d. verkochten...Hoeveel kost dat ongeveer om ze daar te laten drukke...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-10-2006 15:56:39

Inge
nog 4 dagen te gaan
hoi medebruidjesnu zaterdag 14/10 is het zover, dan stappen we eindelijk in het huwelijksbootje. en ik moet zeggen, de stress begint al goed te komen. gelukkig roepen ze goed weer af (alleszins droog) dus hopelijk kunnen we buiten nog fotos laten t...
Andere Reacties: 7 10-10-2006 15:32:28

Annelies
Christel Boone
Hey ladies, heeft er iemand onder jullie reeds een trouwjurk door Christel Boone (in Gent) laten ontwerpen? Wat was je ervaring? Wat kost dat ongeveer? Hoe lang zou het duren eer zo'n jurk gemaakt is?GroetjesAnnelies14-07-07
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-10-2006 14:29:34

Joo
trouwkleed
hallo bruidjes,een vriendin van mij is onlangs getrouwd en ze verhuist met haar ventje naar het buitenland en ze verkoopt haar prachtig trouwkleedje. Het is een mosgroen kleedje, met voîle, echt prachtig! van de ontwerpster Christel Boone te Gen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-10-2006 14:02:57

Barbara
Juwelen Van Kets
Hoi,Weet er iemand of de collectie juwelen van Van Kets ergens op internet staat? Op zijn website alleszins niet..Bedankt!Barbara
Kledij - Accessoires Reacties: 3 10-10-2006 14:00:41

sadia
Wat een moeilijke keuze!!
Hoi bruidjes,Ik ben al een paar keer gaan passen voor een trouwkleed en heb 2 reuzemooie jurken (marylise hortensia en gardenia) gezien. De keuze welk van de 2 ik uiteindelijk zal nemen is zo moeilijk. Het ene heeft een lange sleep en is een stuk goe...
Andere Reacties: 8 10-10-2006 12:41:29

Antonietta
Couture Rachel - Temse
Hello allemaal!Ik heb een vraagje, ik heb gehoord dat de prijzen bij Couture Rachel in Temse lager zijn als in andere bruidswinkels, zoals bv. Bruidshuis in Merksem en Le Chapeau in Antwerpen. Zijn er bruidjes onder jullie die dit ook echt ondervonde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-10-2006 12:20:18

an
bruidswinkel "de andere bruid" in lier?
Heeft er hier iemand positieve of negatieve ervaringen met de bruidswinkel Punt Komma- de andere bruid te Lier? WIe heeft haar kleedje daar gekocht en van welke ontwerpster was dat dan?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-10-2006 12:13:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...