Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

peggy
ik wil zelf onze uitnodigingen maken
hallo ik trouw op 14 juli 2007 en zou graag zelf onze uitnodigingen maken heeft iemand sites waar ik voorbeelden of afbeeldingen kan vinden. Bedankt en iedereen een prachtig huwelijk toegewenst.
Uitnodigingen Reacties: 6 13-10-2006 21:36:53

patricia
tijd opvullen
wij,zouden trouwen enkel voor de wet maar hoe vullen we de tijd op tot we naar het restaurant gaan tegen 7 uur alle suggestie&s welkom wij zijn van limburg
Andere Reacties: 7 13-10-2006 19:21:00

Christel
jurk van Aimée
hallo iedereenik ben fan van de jurken van Ian Stuart, t is wel veel geld natuurlijk. Daarom was ik op zoek naar een merk dat ongeveer dezelfde stijl doet, maar iets goedkoper is. Op de site van La Sposa in Roeselare zag ik het italiaanse merk Aim...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-10-2006 16:22:44

Vicky
Ceremoniebus 16 pers. - Regio Limburg
Hallo,Ik ben op zoek naar een ceremoniebus voor 14 pers. suite + ceremoniemeester + fotograaf = 16 pers. regio Limburg. Is dit haalbaar voor 500 euro of gaan we hier echt niet mee toekomen? Wie heeft er een idee waar ik er 1 kan boeken? Heb al een...
Ceremonie Reacties: 3 13-10-2006 16:01:04

Greet
Ik verkoop inkomkaart voor modeshow MAYA
Er heeft iemand afgezegd, dus ik heb een kaart teveel voor de modeshow van MAYA in Kontich. Iemand geïnteresseerd? Nu zondag 15 okt. om 14h30 in zaal afspanning De Jachthoorn. Inkom 7 euro. Voor verder af te spreken mail: greetjaspers@hotmail.co...
Andere Reacties: 0 13-10-2006 15:58:37

Freya
Ceremoniemeester Deleu van Kallo
Hallo allemaal, heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Deleu uit Kallo?Ik heb hem alleen nog maar aan de telefoon gehad en hij klonk al heel vriendelijk en vertrouwend. Hij vraag voor 4 voorbesprekingen en 4u begeleiding op de huwelijksdag zel...
Ceremonie Reacties: 1 13-10-2006 15:18:24

Vicky
Ceremoniewagens - Wanneer boeken ???
Hallo,Wij zijn momenteel nog op zoek naar ceremoniewagens. Eerst hadden we gedacht om allemaal aparte suitewagens te nemen maar dit komt nogal duur uit. Nu denken we aan 1 ceremoniebus voor 16 personen ongeveer. Ik weet ook niet of dit in verhoudi...
Ceremonie Reacties: 3 13-10-2006 13:57:27

Annelies
Kledij burgerlijke trouw
Hey bruidjesVoor degenen die niet op dezelfde dag voor de wet trouwen als voor de kerk (zoals ik ;-), wat doen jullie aan op de burgerlijke trouw? mantelpakje? suitekleren? andere? ik heb geen flauw idee...GroetjesAnnelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-10-2006 13:50:57

Lobke
Vervoer: bus
Hallo,Wij hebben ons geïnformeerd naar prijzen voor een old-timer bus. We zijn met 26 personen die vervoerd zouden moeten worden. De prijs loopt al vlug tegen de 700 à 750 euro. Kent er niemand een bedrijf die lagere prijzen hanteert? Wij z...
Voorbereiding Reacties: 4 13-10-2006 12:31:11

Dominique
Vrijgezellinnenavond
Vanavond is het mijn vrijgezellinnenavond, goed ca. een maand voor de trouw, nog 43 dagen om precies te zijn. Ze komen mij thuis ophalen om 17u om dan naar "ergens" te gaan en ik moet absoluut in het zwart gekleed zijn. Dan komen we terug n...
Andere Reacties: 1 13-10-2006 11:08:04

Caroline
nachtmerries
Hoi allemaal,Ik heb gisteren mijn droomkleed van Linea gekocht en ben er helemaal weg van, alleen... ik heb het in een andere kleur besteld dan het kleed dat ik gisteren heb gepast. Het model paste me het best, maar deze jurk was in een champagnekleu...
Andere Reacties: 5 13-10-2006 10:42:11

Evelien
Help! Nog steeds geen dj
Hey,wij hebben nog steeds geen dj! 't Probleem is dat we nogal kieskeurig zijn op dat vlak. En dat degene die ons aanspraken al bezet zijn!We zoeken een dj die niet veel praat tussenin en die graag muziek van de jaren 70-80-90 draait, ook rocknummers...
Andere Reacties: 18 13-10-2006 9:12:57

evelien
Goonie Productions?
Iemand ooit al naar een feest geweest waar catering werd gedaan door Goonie Productions??? Hoe was dit?Evelien x
Andere Reacties: 0 13-10-2006 8:52:55

Nele
Bloemenzaken regio Gent
Hey iedereen,Kan iemand me een bloemenzaak aanbevelen in regio Gent voor de versiering in de kerk en het bruidsboeket?Voorlopig heb ik twee bloemenzaken op mijn lijstje:- Boeket der Zinnen in Destelbergen,- Van Eeckhaut in Lochristi.Iemand ervaring m...
Bruidsboeket Reacties: 7 13-10-2006 8:39:30

Nele
Drukkerij gezocht Oost-Vlaanderen
Hey iedereen!Wij zijn nog op zoek naar een drukkerij in de regio Oost-Vlaanderen? Kan iemand me advies geven?Thanks en groetjes,Nele.
Andere Reacties: 4 13-10-2006 8:36:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...