Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lobke
Aan Annelies - Zaterdag in La Sposa
Hallo Annelies,Ik ben zaterdag ook in La Sposa gaan passen. Vond het heel aangenaam. Was jij er ook in de namiddag (ik rond 16 uur). Heb er een jurk van Oni Onik aangehad die mij als gegoten zat. Bij Couture Robel ben ik ook langs geweest. En daar he...
Andere Reacties: 1 16-10-2006 13:20:43

Annelies
Marylisse
Hallo, ik was net op de website van marylisse aan het kijken naar de modelletjes die is van 't weekend gepast heb. En één van mijn twee "droomjurken" (ik moet nog beslissen) staat er maar half op de foto, het model "saffron&q...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-10-2006 13:00:56

Evelien
dj
Hey,wat is de gemiddelde prijs van een dj?
Andere Reacties: 11 16-10-2006 12:29:46

sofie
foto
hallo, wij trouwen op 17/11/2007 en ik zou graag ideeen hebben voor een originele fotoreportage in limburg
Fotografie Reacties: 4 16-10-2006 11:11:39

Felix
Trouwen/feestzaal/Limburg
Wij plannen volgend jaar in juni te trouwen. Kent iemand zalen in het Genkse en omgeving die wel de moeite zijn. Let op: het is niet de bedoeling een peperduur feest te houden, dat vinden we allebei geldverspilling. Dus geen feestjes aan 60 euro de p...
Andere Reacties: 3 16-10-2006 11:01:32

Vicky
Ceremoniemeester - Gemiddelde kostprijs?
Hey,Wat betalen jullie voor de ceremoniemeester? Wat doet hij voor deze prijs? Ik heb al veel goeds gehoord over Gerd Bylois uit Genk. Iemand ervaringen met hem?Groeten,Vicky 797
Ceremonie Reacties: 6 16-10-2006 10:39:21

Katleen
Feestzaal Hof Ter Meyghem
Ik ben via Internet terechtgekomen bij deze feestzaal: Hof ter Meyghem, 9200 Oudegem. Heeft er iemand positieve en/of negatieve ervaringen met deze zaal gehad?bedankt!Katleen (april 2008)
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-10-2006 10:29:50

Annelies
Sluier
HalloIk ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 'k vond het raar dat ik zelf moest vragen of ik 's een sluier mocht passen en dat de verkoopster het niet voorgesteld heeft. Ze zei dat er niet zoveel bruidjes meer zijn die nog een sluier dragen?...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-10-2006 10:02:58

Annelies
Handschoenen
Hallo bruidjes, ik ben deze zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 't waren allemaal mouwloze kleedjes. achteraf merkte mijn mama op dat vroeger bruidjes dan lange handschoenen droegen. Ik heb dit nog niet eerder gezien. Zijn er onder jullie die h...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-10-2006 10:01:05

an
cermo in turnhout?
hallo allemaal, ik heb volgende week een afspraak om een kleed te gaan kiezen bij cermo in turnhout, is daar nog iemand geweest of heeft daar iemand haar kleed gekocht en wat vonden jullie goed/slecht aan deze winkel?groetjes,An
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-10-2006 9:04:46

Antonietta
Onderrok??
Hello bruidjes in spe,Ik heb een vraagje, ik heb zaterdag mijn kleedje gevonden, en ik heb er een onderrok voor nodig. Nu vind ik 115€ wel wat veel voor een onderrok... Weet er iemand waar ik een onderrok kan huren of desnoods tweedehands kan ...
Andere Reacties: 4 16-10-2006 8:21:14

Antonietta
Droomkleed gevonden!!
Hoi medebruidjes,Ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen en heb mijn droomkleed al gevonden. Het was het eerste kleed dat ik aandeed, en ik had direct een "WOW"gevoel :-) ! Mijn ouders vonden het ook prachtig. Het is "Angeli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-10-2006 8:17:32

sabine
dansleraar
Hallo iedereenWij trouwen op 16/06/2007 en hadden graag voordien nog een paar danslessen genomen om niet te veel uit den boot te vallen?Kent er iemand hier een persoon die ons met vier of zes personen bij ons thuis een beetje wil komen inleiden in de...
Andere Reacties: 1 16-10-2006 7:51:54

mioe
binnenlocatie Oost-Vlaanderen
Hallo,Mijn buurvrouw trouwt vrijdag 20 oktober. Nu is ze een beetje in paniek omdat ze slecht weer voorspellen en ze niet aan een binnenlocatie heeft gedacht. Iemand een ideetje regio Oost-Vlaanderen (Gent-Eeklo)? Mijn inspiratie is weer ver te zoeke...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-10-2006 19:57:58

sofie
Bruidskindjes
Hoi allemaal, Graag hadden we met een origineel tekstje de bruidskindjes gevraagd. Als verrassing hebben we voor hun een ticketje voor plopsa indoor waar we samen met hen naar toe gaan. Heeft iemand inspiratie voor een leuk tekstje? Alvast bedankt So...
Uitnodigingen Reacties: 2 15-10-2006 19:34:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...