Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Couture Anny Gent
Hallo, heeft er iemand ervaring met couture Anny te Gent?Ziet er van buitenaf niet echt modern uit. Marlies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-10-2006 12:16:27

Rebecca
Wat nu doen?
HoiIk lees overal dat het leuk is om een huwelijk te organiseren.Bij ons liggen de belangrijkste dingen vast zoals zaal, dj, fotograaf, vervoer, kerk en gemeente.De uitnodigingen zijn klaar, het misboekje bijna. Mijn trouwkleed is besteld. En nu heb...
Andere Reacties: 13 18-10-2006 12:08:05

freddy
Voorstel
Dag Allemaal,Als ik alle categoriën op deze site overloop valt het mij op dat eens de vraag gesteld we in de meeste gevallen niets meer lezen vanwege de vragensteller.Zelfs nadat een of meerdere reacties door verschillende personen werden verstu...
Andere Reacties: 12 18-10-2006 12:02:56

Dominique
bruidswinkel bij Zottegem
Kent er iemand een winkel zoals het bruidsparadijs in Kapellen, maar dan in Oost-Vlaanderen? Liefst zo dicht mogelijk bij Zottegem. Ik ga nl. zaterdag naar Mia Monta om 11u mijn kleed passen en dacht nadien naar Kapellen te rijden (ben van zaventem) ...
Andere Reacties: 2 18-10-2006 11:43:45

olivia
aan Patricia: Pierre-Yves
Hallo,toen ik vorige week woensdag bij Pierre-Yves ging passen, was ik al wat op m'n hoede... Had nl. gehoord dat ze niet erg vriendelijk zijn daar. En, inderdaad, ze waren niet supervriendelijk, maar het ging wel. Toen ik binnenkwam zei een verkoops...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-10-2006 11:17:13

Vicky
Couture Paul - Bree
Dag bruidjes,Iemand ervaringen met Couture Paul uit Bree? Vragen ze daar pasgeld? En qua vriendelijkheid? Ik heb ook nog een afspraak bij Linea in Hasselt, dus ik ga sowieso nog niks beslissen bij Paul. Zouden ze daar moeilijk over doen als ik na...
Andere Reacties: 8 18-10-2006 9:49:07

Freya
Aan Sarah 15/09/2007
Hallo Sarah,Ik heb ook de jurk Curacao aan gehad van Ian Stuart. Maar uiteindelijk is het toch de Frangipani geworden. Welke heb jij gekocht?GroetjesFreya11.08.2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2006 8:53:36

Mieke
Kasteel Tudor - Kasteel Moerkerke
Hallo iedereen,Niemand nog ervaring met het kasteel van Tudor of Moerkerke ? heb optie op Tudor en heb gehoord van een kennis dat het eten daar niet zo lekker is, dus graag nog reacties als je er ook al eens geweest bentGroetjes,het locatiezoekend br...
Locatie Reacties: 2 18-10-2006 7:24:54

Ann
Aan Isabel die op opendeur bij Mia Monte geweest is
Dag Isabel,een beetje terug lees ik dat jij bij Mia Monte naar een opendeurdag geweest bent. Heb je daar veel keuze of enkel Ian Stuart, Vera Mont en Benjamin Roberts?Hou zelf meer van een simpel kleedje zonder teveel tierlantijntjes, maar heb de ind...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2006 0:38:17

Suryani
Huwelijkskrantje
Hallo iedereen,wij hebben besloten om een heel huwelijkskrantje te maken bij wijze van uitnodiging. Daar zou dan in staan hoe we elkaar hebben leren kennen en hoe mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd ( was nogal speciaal) en allerlei huwelijks...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-10-2006 23:49:57

Ann
Mia Monte-Zottegem
Hallo bruidjes! Heeft iemand van jullie ervaring met Mia Monte? En in welke prijsklasse vallen de kleedjes daar?Alvast bedankt!groetjes Ann
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-10-2006 23:24:16

iris
iemand van merchtem
hallo is er iemand van merchtem die op 30/06/2007 trouwt ?
Andere Reacties: 5 17-10-2006 22:49:09

Erika
grote afstand tussen kerk en feestzaal: een probleem?
Hallo,Wij wonen reeds samen in Limburg maar voor het kerkelijke huwelijk wil ik terug keren naar de parochie waar ik opgegroeid ben. Het kerkelijk huwelijk (Oost-Vlaanderen) en het feest (nabij Limburg) zullen om deze reden doorgaan op 2 locaties die...
Locatie Reacties: 4 17-10-2006 21:42:01

Wiese
fotograaf HELLLLLLLLLPPPP
HelpWie weet een een goede fotograaf? groetjes een angstige bruid
Fotografie Reacties: 12 17-10-2006 19:04:10

annelies
huren fiat 500
Hallo medebruidjes,Weet iemand soms waar ik een fiat 500 kan huren? Ik heb al heel het internet afgezocht, maar niets gevonden. Of kennen jullie iemand die een Fiat 500 heeft en die deze zou willen verhuren? Wij zijn van Gent.Alvast bedankt!Annelies0...
Ceremonie Reacties: 2 17-10-2006 18:28:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...