Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nadia
menukaarten
heyWij hebben de Postiljon (Kasteel van Nieuwland) als feestzaal genomen.Weet er iemand of je de menukaarten zelf moet maken, of dat deze ginder gemaakt worden??Ik ben dit toen aan hen vergeten te vragen.Groetjesnadia
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-10-2006 8:35:38

annemie
bruidswinkel Lier
Welke bruidswinkels zijn er in Lier? Werken ze op afspraak? Goede of slechte ervaringen?Bedankt!
Andere Reacties: 1 31-10-2006 0:42:39

an
cermo in turnhout-aanrader!
hoi iedereen, heb vorige week mijn droomkleed gekocht bij cermo fashion in turnhout, kan deze winkel echt sterk aanraden, was ook al bij lechapeau geweeest maar daar waren ze zeer opdringerig en hadden ze van de collectie die ik mooi vind wel 6 à...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-10-2006 23:19:49

Valerie
Aan Isabel
Hoi,Ik was bij Pierre-Yves om 15u45 buiten, we hadden een afspraak om 13u, dus het zal waarschijnlijk iemand anders geweest zij die je gezien hebt.Ik mag op 18 januari om 9u30 terug. Wanneer trouwen jullie? Wij de 25ste augustus.Heb je ook een sluier...
Andere Reacties: 3 30-10-2006 20:01:32

Evelien
Feestzaal Roxy te NIeuwkerken
Hallo iedereen! Iemand ervaring met feestzaal "Roxy" te Nieuwkerken? Wat is de gemiddelde prijs per persoon daar?Groetjes en alvast bedankt voor de reacties
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-10-2006 18:05:11

Katrien
2-12-2006
Hallo,Binnen minder dan 5 weken is het onze trouwdag. Namelijk op 2 december. Zijn er onder jullie nog die dan trouwen. Ik ben blij dat het er nu bijna is. Het is een druk jaar geweest maar ik heb wel van elke dag genoten. Maar de laatste loodjes weg...
Andere Reacties: 8 30-10-2006 17:12:37

marleen
Korte bruidsjurk Linea Raffaeli?
Ik vind de jurken van Linea R heel mooi, maar: ik wil geen jurk tot op de grond, maar één tot onder de knie. Vandaar mijn vraag: zijn de topjes los van de rokken verkrijgbaar, en hebben zij korte bruidsrokken? In hun suitekledij hebben ze z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-10-2006 16:52:02

Angie
trouwjurk huren
Hey iedereenVolgend jaar in sept ga ik trouwen en ik ben op zoek naar een trouwkleed. Ik ben er mss reeds vroeg bij, maar het vergt allemaal zo veel tijd om iets te zoeken nietwaar?Ik wil eigenlijk een trouwkleed huren. Weet er iemand een adresje in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-10-2006 16:49:34

Valerie
Sluier of niet
Hoi,Ik heb dus zaterdag mijn kleedje gekocht, maar ze hebben me ook eens een hele mooie sluier laten proberen. Ik was er geen voorstander van, maar toen ze me dat presenteerden was dat echt wel heel mooi, de prijs trouwens ook. 400 euro voor de sluie...
Andere Reacties: 3 30-10-2006 15:52:58

Valerie
Bruidskledij Pierre-Yves
Hoi,Ik ben helemaal in de wolken want zaterdag heb ik mijn bruidskledij gekocht. Bij Pierre-Yves in Aalst, een eigen creatie. Ik had eerst wat schrik om daar heen te gaan want had bijna niks anders dan negatieve commentaar gelezen over de zaak, maar ...
Andere Reacties: 5 30-10-2006 15:24:30

mieke
small budget
hey,wij trouwen op 1 september 2007 in boom. gemeente en zaal zijn al vastgelegd, al de rest moet nog geregeld worden. Toevallig hebben we enkele weken geleden ons droomhuis gevonden en hebben we dus een 'zeer grote' aankoop gedaan. Mede daardoor ...
Andere Reacties: 6 30-10-2006 15:11:06

Fieke
Huwelijk 7/07/2007
Ja, meisjes, nu moet er mij toch iets van het hart hoor!Jullie zullen mij misschien nog herinneren als het meisje dat enkele maanden geleden hier haar hart kwam uitstorten nadat ze vernomen had dat haar nicht op dezelfde dag als haar zou trouwen.Niem...
Voorbereiding Reacties: 8 30-10-2006 13:35:46

sabrina
bruidsjurk gekozen
Hey allemaal,Ik wil even laten weten dat ik mijn bruidsjurk gevonden heb (Pronovias). Voor degene die nog op zoek zijn en van vlaams-brabant zijn raad ik aan om bij Moderna in Schepdaal eens langs te gaan, heel vriendelijke verkoopsters, aangename w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-10-2006 12:58:25

katleen
gezocht: fotograaf regio ranst
Beste, wij zijn nog op zoek naar een goede fotograaf regio broechem-ranst-wommelgem. Suggesties ?? Bedankt.
Fotografie Reacties: 6 30-10-2006 12:57:35

Tamara
huisje gekocht dit weekend
Hey,eindelijk eens goed nieuws! We hebben afgelopen ons droomhuis gekocht. Totaal onverwacht, maar toen we binnenkwamen waren we compleet overdonderd :)Nu, onze trouwdatum ligt vast op 6 april 2007. Wij vragen ons af of het misschien beter zou zijn d...
Juridisch Reacties: 17 30-10-2006 7:33:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...