Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
zelf rijden?
Hallo, zijn er nog mensen die gewoon zelf met hun eigen auto rijden? Wij wilden dit doen omdat we die auto's totaal niet nodig vinden. Je hebt daar niks aan en dat kost veel geld. Nu blijken mijn ouders dit maar raar te vinden: we gaan te nerveus zij...
Andere Reacties: 12 3-11-2006 7:55:38

FILIP
huwelijks DVD
Dames zoeken jullie een betaalbare pro,voor je huwelijks DVD, die hier op deze site ook betaalde reclame maakt, aarzel niet en mail me filip.degezelle@pandora.be
Andere Reacties: 1 2-11-2006 22:20:25

Lieve
Wie trouwt er ook 30/04/07
Hey Bruidjes,Onze trouwdatum is vastgelegd op maandag 30 april 2007. De eerste reactie van iedereen is: op een maandag? Iedereen vergeet blijkbaar dat de dag erna (1 mei) een feestdag is en dat iedereen dan een dag heeft om van ons feest te bekomen.V...
Andere Reacties: 1 2-11-2006 21:48:55

Pieter
bruidsmeisjes
mijn bruidmeisjes zijn mijn beste drie vriendinnen. Heeft er nog iemand ervaring met vriendinnen ipv van bruidskindjes. Hoe doe je dat met de kleding en andere zaken?Met dank Hilde
Ideeën Reacties: 2 2-11-2006 21:29:24

Mieke
Feestzalen
Heeft er iemand ervaring met één of meerdere van de volgende feestzalen? Hof Ter Delft - EkerenHortensiahoeve - KapellenBarcelona - AntwerpenMartinushoeve - Zwijndrecht Hof ter Elst - EdegemAlvast bedankt!MiekeErgens in 2008!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-11-2006 20:55:17

lex
Hobby-fotograaf gezocht!
Ik zoek iemand die fotografeert voor zijn plezier en graag wat bijverdiend.Enkele uren in de namiddag,geen avondfeest.Ik vind het te zotte prijzen wat ze vragen,en ik weet uit ervaring dat er amper in je boek wordt gekeken.Ik wil enkele prachtige fot...
Andere Reacties: 4 2-11-2006 20:08:29

eveline
adressen van goede fotografen in het Gentse zijn welkom
Hallo,Hier ben ik weer. Als ik jullie berichtjes lees over de keuze van een fotograaf en het vastleggen ervan zou ik een paniekaanval krijgen.Je moet blijkbaar hiervoor ook een jaar op voorhand je keuze maken. aangezien we wachten op de trouwbeurs in...
Fotografie Reacties: 9 2-11-2006 19:01:21

eveline
kasteel sanderling - hof ten bosse
Hallo medebruidjes,Wij zijn sinds eind augustus verloofd en zijn ondertussen al druk in de weer geweest om de juiste feestzaal te vinden. Aangezien we van Gent zijn, stonden Hof Ten Bosse en Kasteel Sanderling zeker op ons "te bezoeken"-lij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2006 18:16:39

freddy
Huwelijkvideoreportage
Is hier iemand in de provincie Antwerpen die dit jaar nog trouwen en belangstelling hebben voor een videoreportage ? Na de drukke periode heb ik nu nog enkele data vrij en ben bereid Uw huwelijks DVD te maken voor 325 euro alles inbegrepen. Info 0494...
Andere Reacties: 8 2-11-2006 16:53:24

Sabrina
fotolocatie
Hey allemaal,Wij gaan op 9 december 2006 trouwen en ons feest zal doorgaan in Brasschaat. De kans is groot dat het slecht weer is en regent. Vandaar dat we op zoek zijn naar een geschikte binnenlocatie of een buitenlocatie waar je overdekt foto's kun...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 2-11-2006 14:38:27

els
Suitekledij Limburg
Hallo, Kan er mij iemand helpen met adresjes voor suitekledij in Limburg, Genk, Hasselt? Het moet daarom niet specief suitekledij zijn, winkels waar je kledij kunt kopen waarmee je in de suite kunt gaan is ook goed. Zelf ben ik niet van de streek, ma...
Kledij - Suite Reacties: 1 2-11-2006 14:35:50

Els
Gescheiden ouders
Hallo iedereen,Zijn er nog mensen wiens ouders gescheiden zijn? Mijn ouders zijn gescheiden en alletwee hertrouwd. Ze 'spreken' wel tegen elkaar als het nodig is, maar eigenlijk liever niet. Ik wil heel graag dat ze beiden naar ons trouwfeest komen, ...
Andere Reacties: 8 2-11-2006 12:22:23

maartje
garcons en tappers
Hoihoi, ondertussen hebben mijn vriend en ik een locatie op het oog en mensen die koken.Alleen staan deze mensen enkel in voor het buffet zelf en niet voor het opdienen tijdens receptie en maaltijd (enkel drank en receptiehapjes, maaltijd is buffetvo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2006 12:14:50

olivier
Huyze De Baere - Maldegem
Hey allemaal, heeft er iemand recent ervaring met Huyze de Baere in Maldegem?Staat de orangerie er al? is de zaal wel groot genoeg? Welke dj hebben jullie genomen?alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-11-2006 11:07:11

silke
Vervoer: busje? sportieve cabrio?
Wij zijn al een tijd lang op zoek naar het ideale vervoer voor onze trouwdag. We zochten naar iets persoonlijks en aangezien we allebei in het onderwijs staan hadden we aan een (Amerikaanse school)bus gedacht. Alleen swingen sommige prijzen echt wel ...
Andere Reacties: 7 2-11-2006 10:34:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...