Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fee
Coco latte Ian STuart
Hoi,Tijdens mijn zoektocht naar een jurk (nu alleen nog maar via websites en boekjes) ben ik gevallen voor een jurk van Ian Stuart, namelijk Coco latte. Heeft er iemand van jullie toevallig deze jurk ook gekocht? Of weten jullie een prijs van deze ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-11-2006 11:15:33

fien
trouwfotos
Hallo,Wij zijn op zoek naar fotolocaties rond kortrijk- harelbeke- Roeselare!Kan iemend ons tips geven?Alvast bedankt!!!fien22/06/2007
Locaties - Fotografie Reacties: 3 4-11-2006 10:12:28

Elise
kledij mama's
Hallo, waar kopen jullie mama's de kledij voor het huwelijk? In de winkels waar je ook de bruidskledij kan kopen? Of nog in andere winkels? Dank!
Andere Reacties: 4 4-11-2006 8:47:10

Kirsten
Droomjurk gevonden!
Hoi bruidjes,Ik wil jullie toch even vertellen dat ik vandaag mijn droomjurk besteld heb!!! Bij Linx in Leuven, het is dus een Linea Raffaelli geworden... De nieuwe collectie valt toch wel heel goed mee. Sommige kleedjes zien er in het echt minder...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-11-2006 19:51:20

ilse
Aan Nathalie (ivm bruidsjurk Maggie Sottero)
Hoi Nathalie,Mercikes voor je reactie op mijn vraagje omtrent de bruidjurken van Maggie Sottero. Ik ga in augustus trouwen en ga begin volgend jaar eens zien voor een trouwjurk, ik sta nu al te popelen om zo'n prachtige creatie aan te passen! Ik kr...
Andere Reacties: 0 3-11-2006 15:16:29

mieke
alternatieve ceremonie
hallo allemaal,wij gaan volgend jaar op 1 september trouwen. we willen bewust niet voor de kerk trouwen, maar zouden wel graag een alternatieve viering hebben ipv een mis. we hebben wel al een zaal voorzien waar deze viering zou kunnen doorgaan, ma...
Ceremonie Reacties: 6 3-11-2006 13:25:58

wendy
Gefrustreerd rond kapster!!
hey bruidjes,Ik zit met een probleem. Ik was eigenlijk van plan om een kapster an huis te laten komen op mijn trouwdag en zij zou ook de make-up doen. Nu heb ik al een paar keer gemaild met haar en ik heb de indruk dat het dik tegen haar goesting is ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 3-11-2006 13:07:13

kristl
misboekjes
hallo,weet iemand een website waar je teksten kunt vinden voor de huwelijksviering. Hoelang op voorhand moet dit besproken worden met de pastoor.
Religie Reacties: 2 3-11-2006 12:51:07

els
Aan Katrien
Dag Katrien, Jullie hebben een leuke site. Jullie bedankjes vond ik ook schitterend, waar hebben jullie deze gehaald? Groetjes, Els 16/12/2006
Voorbereiding Reacties: 2 3-11-2006 12:12:07

Anja
Fotolocaties rond Hasselt-Sint-Truiden
Hoi,Wij trouwen op 13/04/2007 en zijn op zoek naar unieke, toffe locaties voor onze huwelijksreportage.Heeft iemand enkele ideeën? De mijngebouwen van Waterschei enzo heeft al iedereen. Wij dachten eerder aan een oude brouwerij, kasteel, hoeve o...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 3-11-2006 11:30:24

an
happy music
Wij hadden min of meer studio happy music als dj gekozen. Nu heb ik echter dit forum ontdekt en hier wordt gesuggereerd dat zijn referenties vals zouden zijn! De twijfel slaat dus toe... We hebben gelukkig nog niets vastgelegd of zo. Willen mensen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 3-11-2006 11:25:54

Anja
Fotolocaties rond Hasselt-Sint-Truiden
Hoi,Wij trouwen op 13/04/2007 en zijn op zoek naar unieke, toffe locaties voor onze huwelijksreportage.Weet er iemand zulke locaties?Alle suggesties zijn welkom.
Fotografie Reacties: 0 3-11-2006 11:21:06

inge
kindjes aan de kerk
Hallo,Ik vroeg me af wat jullie geven aan de kindjes die bloemetjes komen afgeven aan de kerk. De meesten geven een zakje met snoep en eventueel iets van een beertje of speelgoedje eraan. Hebben jullie nog ideeën?Alvast bedankt!Inge
Ideeën Reacties: 4 3-11-2006 10:10:04

Lies
Ringen
Hoi allemaal,Kan iemand me wat adresjes geven van winkels waar ze mooie en betaalbare trouwringen hebben?Bedankt!Lies5.5.2007www.liesensteven.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 5 3-11-2006 9:03:11

Barbara
Vanavond naar pastoor...
Hallo allemaal,Vanavond moeten we voor de eerste maal naar de pastoor. Het uur en de datum liggen al vast. Wat moeten we nog zoal vragen? Weet iemand dingen die we zeker niet mogen vergeten? Alvast bedankt!!Groetjes
Religie Reacties: 1 3-11-2006 8:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...