Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

FILIP
huwelijks DVD
Dames zoeken jullie een betaalbare pro,voor je huwelijks DVD, die hier op deze site ook betaalde reclame maakt, aarzel niet en bel me op het nummer0486.39.93.50
Andere Reacties: 0 1-11-2006 9:47:28

Nele
Dj Partysound
Bedankt Phyllis,Lang geleden dat ik je nog op deze site zag maar we hebben je raad opgevolgt.Afgelopen weekend hebben we een bezoek gebracht aan partysound en na een korte kennismaking direct vastgelegt.Zijn milde prijs en enthousiasme vertelde geno...
Andere Reacties: 2 1-11-2006 9:42:18

Asselman
Prijs fotograaf, tips locatie trouwfoto's
Hoi,Wij trouwen pas op 18/08/'07 maar ben toch stilletjes aan begonnen met (het één en 't ander:-) Ik vraag me af wat de gemiddelde prijs is van een trouwalbum bij de fotograaf en wat zoal leuke en originele plaatsen zijn voor je foto's te ...
Fotografie Reacties: 9 31-10-2006 21:17:51

Romina
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Hallo toekomstige bruidjes,ik ben in juni 2005 getrouwd in een trouwjurk van Linea Raffaelli. Ik heb besloten om mijn jurk te verkopen dus wie interesse heeft, laat dan maar gerust iets weten. Foto's heb ik ook dus dat is geen probleem. Je mag mij al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-10-2006 21:05:19

Veerle
Princess Antwerpen
Hey, is er iemand ooit al gaan passen bij Princess op de Meir in Antwerpen voor een trouwjurk? Welke merken hebben ze daar? Ik heb daar binnenkort een afspraak. Misschien iets minder bekend dan de andere grote bruidswinkels.Veerle29/09/2007
Andere Reacties: 3 31-10-2006 20:58:21

Kurt
Waar huwelijkskaars kopen??
Hoi, Wij wonen in Brugge. Waar zouden wij een mooie en originele huwelijkskaars kunnen kopen?Dank bij voorbaat,
Andere Reacties: 3 31-10-2006 20:17:01

Rebecca
Is dit echt evangelie of niet?
HoiKan iemand mij zeggen of volgende tekst een echt evangelie is of niet?Een man droomde dat hij langs het strand wandelde samen met God.Tegen de blauwe lucht tekenden zich perioden af uit zijn leven en voor iedere periode waren achter hem twee paar ...
Religie Reacties: 4 31-10-2006 20:00:10

Mieke
Programma's om uitnodigingen te maken
Hallo,We zouden onze uitnodigingen zelf willen maken maar ik weet niet welke programma's je daarvoor kunt gebruiken of welke er goed zijn om mooie kaarten te maken.Iemand tips of site's ?Bedankt !Mieke
Uitnodigingen Reacties: 3 31-10-2006 16:48:28

fabienne
traiteur
weet iemand een adres van een traiteur voor broodjesbuffet,dessertbuffet,omgeving HAM,leopolsburg,beringen,mol,bedankt al
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-10-2006 16:11:43

Lobke
Prijs uitnodigingen
Besten,Wij zouden onze uitnodigingen zelf maken. Voor de materialen zouden we ongeveer 2,25 euro per stuk betalen. We hebben wel dubbele postzegels nodig. Per uitnodiging komen we dus op zo een 3,25 euro uit. Voor 120 uitnodigingen komt dit op een be...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-10-2006 16:11:36

Evelien
suite
Hey,gisteren zijn we langsgeweest bij onze ceremoniemeester. Die vroeg ons of onze getuigen ook meeliepen in de suite. Voor m'n vriend was dit niet moeilijk, z'n zus is zijn getuige. Maar van mij is het m'n vriendin. Ik had graag gehad dat zij ook me...
Andere Reacties: 11 31-10-2006 15:00:56

Natalie
zustersite
Ik probeer al meerdere keren om een bezoekje te brengen aan de zustersite maar blijkbaar doe ik iets te weinig of verkeerd.Ik vind ze gewoon niet terug op internet.Een tijdje geleden vertelde iemand op dit forum dat de site http://forum.trouwen.com i...
Andere Reacties: 7 31-10-2006 14:17:28

kristl
locatie fotografie
hey,weet er iemand een goede locatie om ons trouwfoto's te laten nemen rond Waregem. Wij zijn opzoek naar een unieke locatie.
Fotografie Reacties: 2 31-10-2006 12:53:02

Nele
Gezocht: drukkerij
Hey iedereen,Wij zijn nog steeds op zoek naar een drukkerij voor onze uitnodigingen, menukaart, misboekje, enz. Graag ook mogelijkheid tot het maken van ontwerpen, aangezien we zelf niet creatief genoeg zijn.Kan iemand me bepaalde drukkerijen aanbeve...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-10-2006 12:22:00

Franciska
Tip make-up
Hallo,Vorige week heb ik hier nog een berichtje gepost dat ik niet goed wist wat ik met mijn make-up moest doen. Omdat ik bv liever niet de producten van Mylène had of zo.Vrijdag was ik toevallig in de Inno in Leuven en daar was net een demonstr...
Andere Reacties: 3 31-10-2006 10:23:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...