Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Franciska
Tafelversiering
Mijn toekomstige schoonmoeder wil zo graag betrokken zijn bij ons huwelijk. Ze heeft voorgesteld om de tafel- en zaalversiering te verzorgen. Voor mij was dat goed, maar evident vind ik het niet voor iemand die een hele dag moet meedraaien om alles o...
Andere Reacties: 5 26-10-2006 14:46:17

Freya
Onze bruiloftsite
Hallo iedereen!Onze site is klaar.Kom gerust een kijkje nemen en laat weten wat je er van denkt in onze gastenboek!http://kristof-freya.bruiloftsite.nlGroetjesFreya
Voorbereiding Reacties: 0 26-10-2006 14:09:56

birgit
evangelie: help, welk?
hallo girlswij kunnen maar niet beslissen welk evangelie we gaan nemen. onze priester stelde de parabel van de kostbare parel voor, maar had daar niet de tekst van. in mijn oude bijbel van op school vond ik het, maar dat was zo stijf verwoord. heeft ...
Religie Reacties: 11 26-10-2006 14:02:31

Pat
fotograaf FOTO-UNIQUE
Hallo,Heeeft er iemand ervaring met fotograaf FOTO-UNIQUE in Mespelare (Dendermonde). Het is een fotograaf die dit doet als bij beroep en werkt digitaalGroetjesPat 01.06.07
Fotografie Reacties: 0 26-10-2006 11:43:30

nadia
snoepboeket
heyIk dacht voor mijn 2 bruidsmeisjes ook een "bruidsboeket" te voorzien. Maar dan wel eentje van snoep. Weet iemand waar ik dit kan vinden. Liefst regio Vlaams-Brabant, ergens in de buurt van Leuven, Aarschot, Tremelo, Mechelen. Hasselt ma...
Andere Reacties: 5 26-10-2006 11:14:06

nadia
snoepboeket
heyIk dacht voor mijn 2 bruidsmeisjes ook een "bruidsboeket" te voorzien. Maar dan wel eentje van snoep. Weet iemand waar ik dit kan vinden. Liefst regio Vlaams-Brabant, ergens in de buurt van Leuven, Aarschot, Tremelo, Mechelen. Hasselt...
Bruidsboeket Reacties: 0 26-10-2006 11:13:31

Vicky
Wie trouwt er nog op 797???
Dag bruidjes,Gewoon even uit nieuwsgierigheid: Wie trouwt er nog op 797? Waarom hebben jullie voor deze datum gekozen en waarom voor een vrijdag?Wat hebben jullie zoal geregeld nu?Groeten,Vicky 797
Voorbereiding Reacties: 4 26-10-2006 10:47:18

Cindy
uur van het kerkelijk huwelijk
Hallo bruidjes en bruidegommen.Wij gaan op 11 augustus 2007 trouwen en we hebben onlangs contact opgenomen met de deken van onze parochie.Hij vertelde ons we ten vroegste om half een kunnen trouwen, omdat begrafenissen voorgaan.Wij vinden dit persoon...
Ceremonie Reacties: 6 26-10-2006 9:58:37

Joery
Foto's online gezet ...
Hallo Koppeltjes , Wij zijn vandaag 180 dagen getrouwd en we hebben onze fototjes op een site gezet ... Kom gerust eens een kijkeje nemen ... We zijn benieuwd naar jullie reacties , laat hier een berichtje na ... Groetjes en veel plezier op jullie da...
Fotografie Reacties: 11 26-10-2006 0:20:55

klara
alternatieve viering/ De ontmoeting?
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar de website van De Ontmoeting uit Antwerpen. Deze doet alternatieve vieringen. Dank bij voorbaat!Klara Helsen
Religie Reacties: 1 25-10-2006 22:28:07

Lien
JPC Collection Antwerpen
Hai!Ik ga vrijdag passen in een winkel maar ken er nergens iets over terugvinden... Heeft er iemand ervaring met JPC Collection in Antwerpen?Bedankt!!Lien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-10-2006 22:06:45

Ellen
Kasteel van Laarne
Hallo iedereen,Heeft er soms iemand ervaring met het kasteel van Laarne. Alle reacties zijn echt meer dan welkom!Zowel positieve als negatieve.Alvast bedankt!Grtjs, Ellen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-10-2006 21:34:45

Caroline
Twijfel tussen 2 fotografen
Hallo,Wij zijn aan het twijfelen tussen 2 fotografen, nl. Fo:tal in Sint-Niklaas of Fotofobie in Gent. We trouwen in Temse en de feest is in Lokeren (Parkhotel). Heeft er iemand van jullie ervaring met één van deze fotografen? Zo ja, graag ...
Fotografie Reacties: 0 25-10-2006 20:28:34

sarah
hof van aragon
hoi, volgend jaar 30/06/2007 treden wij in het huwelijksbootje. en geven wij ons feest in het hof van aragon. heeft er mss iemand ervaring met de zaal?thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-10-2006 19:34:46

Ellen
ringen kerk
Hallo lieve bruidjes,ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de kerk en heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar een originele manier om de ringen in de kerk te laten brengen door de bruidskindjes. Een beertje of een kussentje vind ik te gew...
Ideeën Reacties: 6 25-10-2006 18:26:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...