Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
zoektocht trouwjurk - hoe begin je eraan?
Hoi allemaal,Ik heb een misschien wat simpele vraag, maar ik wou het toch graag weten... Ik vroeg me af hoe jullie aan jullie zoektocht naar je bruidsjurk beginnen? Gaan jullie eerst eens op 'onderzoek' in een aantal winkels en maak je daarna een afs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-10-2006 6:35:39

Marisa
wit down under
Hey bruidjes,hebben jullie gisteren ook naar de finale van wit down under gezien?Ik was zoooo ontroerd toen ze trouwden op het double island en de jongen Nils wat te zeggen had aan zijn vrouw.. iets van lieveke lief.Weet iemand precies wat hij zei of...
Andere Reacties: 1 24-10-2006 19:58:07

Beesje
Bruidsjurk Marylise ... een pareltje
Beste bruidjes in spe! Jullie tellen vol spanning af naar jullie grote dag. Je zal er zeker van genieten. Uiteindelijk loont het zeker de moeite. En het fotoboek achterna is wel de kers op de taart.Voor wie nog een pareltje van een bruidjurk zoekt: I...
Andere Reacties: 0 24-10-2006 19:57:54

Lobke
Aan Ann, op zoek naar ecru pak bruidegom
Dag Ann,Heb ondertussen nogal wat zoekwerk verricht. Ik weet niet vanwaar je bent maar in Menen is er een winkel Serrus die Ecru pakken verhuurt aan 95 euro (zonder accessoires als das, hemd, ...) Ik heb ook veel gezien in Rue de Brabant in Brussel. ...
Andere Reacties: 0 24-10-2006 19:43:05

Felix
Eerst stadhuis of eerst feestzaal regelen?
Hoe begin je een trouw te regelen: eerst feestzaal/datum zoeken (toch een hele zoektocht) of eerst bij de stad polsen?
Andere Reacties: 7 24-10-2006 19:15:02

Ineke
trouwjruk beslist!
Hallo iedereen,Snel even laten weten dat ik gisteren mijn droomjurk gevonden heb.En een goeie raad voor wie nog moet gaan. Ga niet te veel af op de boekjes, want die komen vaak heel anders uit dan je zou denken. Ik wou iets strak zonder veel franjes,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-10-2006 18:19:37

Evelien
Elite music Oostende
Iemand ervaring met video-opname en discobar Elite music uit Oostende? Graag wat reacties!Alvast bedankt!Evelien 23-06-2007
Andere Reacties: 1 24-10-2006 17:01:21

tinneke
ceremonie kledij
Kent iemand in de buurt van Gent een goeie winkel om ceremonie kledij te huren voor mannen? Groetjes,Tinneke
Andere Reacties: 2 24-10-2006 16:08:01

FILIP
huweliujks DVD
Dames,zijn jullie nop zoek naar een betaalbare pro? zoek niet verder en mail me, 10jaar ervaring.filip.degezelle@pandora.be
Andere Reacties: 0 24-10-2006 13:46:22

Barbara
Demetrios
Hallo allemaal,Ik heb een pracht van een kleedje gezien van Demetrios. Ik vind het echter nergens terug. Weet er iemand van jullie waar ik de collectie van 2007 van dit merk al kan terugvinden op internet? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-10-2006 12:18:23

Natacha
dj gezocht voor 07/07/07 regio Brugge
Hallo,we zijn op zoek naar een dj voor 07/07/07het is blijkbaar een populaire datum en we moeten er es werk van maken om een dj te zoeken!Weet er iemand een goeie?mail me naar natjeh@hotmail.comgroetjes Natacha
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 24-10-2006 10:56:42

Inge
Misboekjes
Hallo Bruidjes,Wij zijn nu volop bezig met de misboekjes te maken. Kan iemand ons nog een paar voorbeelden sturen zodat we wat beter op weg geraken. Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 6 24-10-2006 9:38:47

Evelien
Aan Rebecca
Hey Rebecca,ik lees hier dat jij je trouwjurk laten ontwerpen hebt. Nu ik heb daar ook al aan gedacht maar weet gewoon niet door wie of wat ik dat kan laten doen. En 't is ook wel zo als die trouwjurk je totaal niet past, bv je ziet er veel te dik ui...
Andere Reacties: 1 24-10-2006 9:06:15

kim
top 5 openingsdans!
TOP 5 OPENINGSDANS!een weekje geleden plaatste ik dit bericht omdat we wanhopig op zoek waren naar een openingsdans. ik wil jullie allen bedanken voor de reacties.we zijn er nog steeds niet uit wat het zal worden, twijfelen nog tussen:heaven (bryan a...
Openingsdans Reacties: 10 23-10-2006 22:01:00

Sabrina
Tattoo verbergen
Ik zit met een klein probleem. Ik heb een kleine tattoo op mijn schouder en ik wil dat deze absoluut niet zichtbaar is op onze trouwdag, ik vind niet dat dit staat. Tijdens mijn zoektocht naar een trouwkleedje keek ik eerst uit naar een kleedje dat ...
Andere Reacties: 8 23-10-2006 21:51:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...