Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Help help help help help...
Hallo iedereen,Wij hebben dringend hulp nodig! Wij trouwen op 07/07/'07 en hadden als zaal San Marco in Schelle, nu is da afgesprongen omdat ze een groter project kunnen binnenhalen dan onze feest.. Schandalig, niet?? Probeer nu nog maar eens iets te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 28-10-2006 20:25:52

katleen
kostprijs fotograaf
Beste, bij het vergelijken van verschillende fotografen merken we een groot prijsverschil op. We hebben er geen idee van wat een redelijke prijs is voor een fotograaf voor een hele dag (uitz feest). Kan iemand me hiervan een idee geven ? Alvast bedan...
Andere Reacties: 6 28-10-2006 19:20:51

FILIP
huwelijks dvd
Dames bent u op zoek naar een betaalbare pro voor uw dvd kijk dan eens op de site hier onder rubriek videoreportages. F.D.VIDEOPRODUKTIES
Andere Reacties: 0 28-10-2006 15:26:04

saskia
ervaring met fotomoment?
HalloIs er iemand die ervaring heeft met 'fotomoment'? Ik kwam hier via de site op de site van deze fotograaf en de foto's spreken ons wel aan, ook de prijs ligt laag voor wat ze aanbieden. Ik heb in elk geval al een offerte gevraagd maar ik zou toc...
Andere Reacties: 7 28-10-2006 14:35:41

K
Monasterium Gent
Hallo, Heeft er iemand ervaring met het Monasterium in Gent? Alle reacties zijn welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-10-2006 13:32:13

Helga
kleedje
Hallo,Ik ben ook aan de zoektocht naar mijn kleedje begonnen. Ik heb het vooral voor de kleedjes van maggie sottero. Weet iemand waar ze die zeker hebben?Groetjes,Helga
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-10-2006 12:57:03

gianna
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Dag toekomstige bruidjes,Ik ben op 04 mei heel gelukkig getrouwd in een prachtig trouwkleed van linea raffaeli. Ik heb besloten om het te verkopen, wie meer informatie wil of foto's; stuur gerust een mailtje: giannasanty@yahoo.comGroetjesGianna
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-10-2006 12:21:15

evelien
Het waterfront?
Hey,wij hebben eigenlijk een optie op een zaal in een brouwerij in Melle. Via dit forum kwam ik ook het waterfront tegen. We gaan vanmiddag eens kijken en ik ben nu helemaal in twijfel... Wie heeft er ervaring met Het Waterfront? Hebben jullie met de...
Andere Reacties: 3 28-10-2006 11:02:28

Katrien
DJ omgeving Lummen-Beringen???
Dag toekomstige bruidjes!Weet er iemand een goede DJ in de buurt van Lummen-Beringen? Alle tips zijn welkom!Bedankt alvast!Katrien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-10-2006 10:27:49

Elise
Bruidsjurken Marylise: waar te koop?
Dag bruidjes, ik ben reeds twee keer bruidsjurken gaan passen (Scarpelini in Oostende en Prima Donna in Deerlijk). En telkens werd mijn eerste keuzen een jurk van Marylise. Maar in deze winkel verkochten ze maar 3 modellen van Marylise. Nu zou ik gra...
Andere Reacties: 3 28-10-2006 10:21:21

sara
Veerle Praet
Hallo, heeft iemand ervaring met de bruidsjurken van Veerle Praet. Ik begrijp niet goed hoe ze te werk gaat. Kan je die modellen kopen, of maakt ze enkel bruidskledij op maat? dank voor alle info, sara
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-10-2006 10:13:33

Felix
Zaal Overeinde in As
Iemand ervaring met feestzaal Overeinde in As? Goede/minder goede dingen?Thanx!
Andere Reacties: 4 27-10-2006 22:34:54

K
Lingerie Poirier
Hallo,Weet iemand waar in België ( omgeving Gent) de bruidslingerie van Poirier verkocht wordt aub?Hun website vermeldt geen verkooppunten in België.Alvast bedankt,Kathleen
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-10-2006 22:02:54

Sabrina
misboekje en teksten
Ik ben stilletjes aan begonnen met het zoeken naar geschikte teksten voor tijdens onze viering. Dus voorbeeldjes van misboekjes en mooie teksten zijn altijd welkom! (lauwerssabrina@hotmail.com)Dank je wel al op voorhand!Groetjes
Andere Reacties: 2 27-10-2006 21:22:48

Wendy
droomjurk
dag medebruidjes,ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en ik heb onmiddellijk mijn droomjurk gevonden... Nu is het aftellen naar de volgende pasbeurt eind maart..Groetjes wendy22-06-2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-10-2006 20:55:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...