Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
bruidswinkels limburg
Hallo allemaal,wij gaan in augustus trouwen en het begint te kriebelen om trouwjurken te gaan passen.Heeft iemand suggesties omtrent bruidswinkels in Limburg of West-Vlaanderen?Waar vind je mooie kleedjes voor een redelijke prijs? Ik verwacht mij aan...
Andere Reacties: 9 2-11-2006 10:28:56

Micheline
trouwen op 21 juli
hallo, zijn er nog koppeltjes die volgend jaar trouwen op 21 juli, of die op een 21 juli getrouwd zijn? Was dat geen nadeel? Trouwen jullie dan ook een week ervoor of zo voor de wet? Als jullie vroeger voor de wet getrouwd zijn, doen of deden jullie ...
Andere Reacties: 3 2-11-2006 10:13:26

Sara
Hoeveel getuigen mag je hebben?
Hallo allemaal,is er iemand die weet hoeveel getuigen ik mag nemen voor zowel de viering voor de wet als voor de kerk? Zou graag voor de wet mijn zus als getuige hebben, maar voor de kerk zou ik graag zowel mijn zus als mijn beste vriendin als getuig...
Ceremonie Reacties: 3 2-11-2006 8:53:35

Asselman
Bedankt Wendy, Caroline en Freddy!
Bedankt voor de reacties!En Caroline, bij ons ligt enkel de kerk, wet, kapper en zaal vast. Het is daarmee dat ik 'wat' in actie schiet..Succes!
Fotografie Reacties: 2 1-11-2006 23:31:48

Svante
20 juli 2007
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wie trouwt er ook op 20 juli 2007?
Andere Reacties: 5 1-11-2006 22:26:35

Svante
brouwer
Hoelang op voorhand moet men een brouwer vragen? Wat is belangrijk bij het kiezen van een brouwer? de prijs natuurlijk maar wat nog meer?Ik heb namelijk geen idee hoe ik een geschikte brouwer kan vinden voor ons feest...
Voorbereiding Reacties: 3 1-11-2006 22:08:54

Svante
livemuziek in de kerk
Wie kent zangers/groepen die live-optredens doen in huwelijksmissen? Alle tips zijn welkom. Regio Gent-Brugge.
Muziek - Live Reacties: 8 1-11-2006 22:04:18

Svante
deejay partysound
Graag jullie mening over deejay partysound uit Wetteren!Wie heeft ervaring met deze deejay?Welke muziek draait hij?Kostprijs?Kennen jullie nog goede deejays in regio Gent-Brugge die nog vrij zijn in juli 2007. Het schijnt dat we al een beetje laat z...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 1-11-2006 21:47:52

wendy
tips gevraagd
Hoi iedereen, ik ga trouwen op 11/08/2007, dus ik ben stilletjes aan het uitkijken om alles een beetje te regelen, qua kosten enz.. maar weet niet goed hoe ermee te beginnen, als er iemand tips voor me heeft, altijd welkom!!!Ook zoek ik nog een trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 1-11-2006 21:02:38

Marisa
tekst over "hem"
Dag bruidjes, ik heb nog een vraagje. De meeste liefdesliedjes gaan altijd over vrouwen... Ik zoek eigenlijk een liedje dat over de jongen gaat.. liefst gezongen door een vrouw daar onze live act in de kerk een vrouw zal zijn.Alvast bedankt.Marisa
Ideeën Reacties: 3 1-11-2006 18:45:26

Mira
Droomkleed te koop !!!
Wij zijn net getrouwd en ik zou mijn prachtig trouwkleed van St. Patrick willen verkopen (model 2006), de maat is 38/40, slechts 1x gedragen en gereinigd, vraagprijs 800 Euro (of doe een bod)(heeft meer dan het dubbele gekost in Chapeau Antwerpen).Pr...
Andere Reacties: 4 1-11-2006 15:44:19

inge
liedjes kerk
hallo,kent er iemand misschien leuke liedjes voor in de kerk?alvast bedankt.groetjes
Ideeën Reacties: 11 1-11-2006 15:30:51

inge
misboekje
hallo,wij trouwen op 7/7/2007.en we moeten ons kerkboekje gaan maken, maar ik heb geen idee hoe er aan te beginnen.heeft er hier misschien iemand ideetjes of voorbeeldjes.je kan ze me doormailen naar mitch-inge@hotmail.com Alvast heel erg bedankt.gro...
Ideeën Reacties: 4 1-11-2006 15:29:28

K
Rituelenbureau : Het Moment
Hallo,Mag ik even polsen of iemand positieve of negatieve ervaringen heeft met "Het Moment" in Antwerpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 1-11-2006 12:27:46

Marisa
salsa op can't take my eyes off you?
Dag dames,ik vind het liedje "can't take my eyes off you" erg mooi en gepast voor ons openingslied: begint traag en dan swingend. In principe start ik vanaf januari salsa lessen met mijn vriend. Zijn er onder jullie mensen die salsa reeds d...
Openingsdans Reacties: 4 1-11-2006 11:43:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...