Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kristl
juwelen
hey,weet iemand waar je mooie juwelen kan kopen iets met parels of steentjes. Hoeft geen goud te zijn
Andere Reacties: 3 6-11-2006 20:21:23

Melissa
dessertbuffet ipv receptie
Hallo allemaal,Ik zou de receptie graag laten wegvallen en de mensen laten aanschuiven bij het dessertbuffet, zodat de mensen toch aanwezig zijn op het feest.Wie van jullie doet dit ook op deze manier? En hoe zit het met de uurregelingen dan: eten, v...
Voorbereiding Reacties: 5 6-11-2006 17:03:02

saskia
overleden vriend
Heyeventjes een rare vraag misschien... door een dom ongeluk is een maand geleden één van mijn toekomstige zijn beste vrienden overleden. nu trouwen we pas binnen acht maanden maar ik zou toch graag iets doen om te laten weten dat we hem no...
Andere Reacties: 7 6-11-2006 16:54:07

Sabine
trouwkleed maat
Hoi allemaal,ik vroeg me af hoe het zit met de maten van trouwjurken in de meeste bruidswinkels. Hebben deze doorgaans een standaardmaat (zo ja welke dan) of hebben zij steeds verschillende maten? Ik heb nl. een maat 44-46 en vraag me af of ik in die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-11-2006 15:32:29

Véronique
trouwjurk! wanneer beginnen zoeken en passen?
Hallo iedereen!Ik trouw op 20.07.2007 en ben 2 maanden geleden al naar een paar winkels geweest maar zonder succes ze vonden het veel te vroeg en we mochten er niet naar kijken! nu hebben we speciaal tot volgend jaar gewacht om te trouwen dan hadden ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-11-2006 14:53:03

Pat
Bruidboeket
Hallo,Weet er iemand een bloemenwinkel in de regio Dendermonde waar men mooie bruidsboeketten maakt (niet te klassiek)Pat01.06.2007
Bruidsboeket Reacties: 3 6-11-2006 14:00:23

sabrina
songtekst Clouseau
Hallo,Ik ben op zoek naar een tekst van Clouseau dat ik gisteren toevallig hoorde op één (tv programma over Clouseau waarschijnlijk van hun laatste concert in Sportpaleis).Het gaat over trouwen en voor het altaar staan, ... dus dit kan mss ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 6-11-2006 13:05:22

kristl
juwelen
hallo,Wat er iemand waar je mooie mooie halskettingen of armbanden kan kopen met swarovskiparels of zo.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-11-2006 12:45:06

Mieke
bruidskinderen
Hallo,Welke leeftijd zou een bruidskindje moeten hebben om toch wat deftig te kunnen meelopen ?Het bruidskidje is 3j, zou da te jong zijn ?Of speelt dat geen rol ?Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 6 6-11-2006 12:37:49

Rebecca
Bruidsjongen
HoiDe knoop is eindelijk doorgehakt betreffende de bruidskindjes. Een bruidsmeisje was al een tijdje beslist, omdat ik altijd een bruidsmeisje gewild heb. Zij zal een miniversie van mijn bruidsboeket dragen, maar dan in mandjesvorm.Nu hebben we besl...
Ideeën Reacties: 6 6-11-2006 12:15:23

birgit
aan Sabrina, die op 9 dec trouwt
hallo Sabrinawaar heb jij je bruidsboeket besteld? groetjesbirgit02.12.06
Bruidsboeket Reacties: 0 6-11-2006 9:33:34

birgit
normaal budget
hallo, wat vinden jullie een normaal budget voor een bruidsboeket? groetjesbirgit
Bruidsboeket Reacties: 7 6-11-2006 9:31:51

Sandrine
Lozen Boer - bruidshuisje
Hallo, zijn er mensen die gebruik gemaakt hebben van het bruidshuisje in de Lozen Boer?Was het de moeite waard? Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-11-2006 8:13:02

Hannah
waar leuke en goedkope bruidsmeisjeskleren vinden?
Hallo,Mijn zus en mijn beste vriendin zullen mijn 2 bruidsmeisjes zijn. Ik ben voor hen op zoek naar een leuk maar niet te duur kleed? Iemand enig idee waar dit te vinden? Ik weet dat er nu met de eindejaarsperiode leuke kleren te vinden zijn, maar ...
Kledij - Suite Reacties: 3 5-11-2006 22:19:18

Els
Fotograaf in het Mechelse gezocht.
Hallo,Wij trouwen op 23 juni 2007 en we zijn nog op zoek naar een professionele fotograaf uit het Mechelse. Tips en referenties zijn welkom.Alvast bedankt voor de reacties.Els
Fotografie Reacties: 8 5-11-2006 19:38:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...