Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Asselman
??ringen, engelse bus en ceremoniemeester??
Hoi,ik ben op zoek waar je ringen met vingerafdruk kunt laten maken? Kan dit dat ik op deze site heb gelezen dat het in Wetteren is? Ook had ik geweten of iemand ongeveer weet hoeveel het kost om een engelse rode bus te huren?En hoeveel kost een cere...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 9-11-2006 13:07:07

Elke
dringend!!! ceremoniewagens
Hallo,Wij zijn nog steeds op zoek naar ceremoniewagens. Nu overal op het net zien we dat mercedes als volgwagens worden gebruikt. Kent er iemand een plaats waar ze ook BMW verhuren als volgwagens? Wij wonen zelf in Oost-Vlaanderen.Alvast bedankt.Groe...
Andere Reacties: 2 9-11-2006 12:25:09

Peggy
bruidswinkel
Hey;Morgen ga ik bruidsjurken passen Bij Lasposa te roeselare.Kan iemand vertellen hoe het daar in zijn werk gaat? Mag je veel passen of moet je eerst aanduiden op foto's ......Alle reacties zijn welkomPeggy23/06/07http://www.PieterenPeggy.bruiloftsi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 9-11-2006 11:58:24

claudia
kousenband
beste bruidjes,ik heb een vraag ivm de kousenband. we zouden graag op ons huwelijk de kousenband willen verkopen heeft er iemand idceen hoe dat moet ? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-11-2006 11:08:01

claudia
amateur fotograag gezocht voor 25 november 2006
hey,zou iemand ons kunnen helpen? wij zijn opzoek naar een amateurfotograaf die ons huwelijk wil komen fotograferen. Dit op 25 november 2006 te beerse. Aangezien ons budget beperkt is zoeken we dus een amateur fotograaf. heeft er iemand intresse? Eve...
Fotografie Reacties: 3 9-11-2006 11:06:55

claudia
amateurfotograaf gezocht voor 25 novmeber2006!!!!
hey,zou iemand ons kunnen helpen? wij zijn opzoek naar een amateurfotograaf die ons huwelijk wil komen fotograferen. Dit op 25 november 2006 te beerse. Aangezien ons budget beperkt is zoeken we dus een amateur fotograaf. heeft er iemand intresse? Eve...
Andere Reacties: 1 9-11-2006 11:04:54

claudia
fotolocatie beerse of mechelen
hallo iedereen,wij trouwen op 25 november en zijn nog opzoek naar een foto locatie omgeving beerse of mechelen? kan er iemand ons helpen. eventueel een binnen en buiten locatie?alvast bedankt
Andere Reacties: 1 9-11-2006 10:21:16

claudia
kousenband
beste bruidjes,ik heb een vraag ivm de kousenband. we zouden graag op ons huwelijk de kousenband willen verkopen heeft er iemand idceen hoe dat moet ? groetjes
Andere Reacties: 3 9-11-2006 10:19:30

FILIP
huwelijks DVD
Dames,zijn jullie nog op zoek naar een betaalbare pro? zoek niet verder en mail me, 10jaar ervaring.filip.degezelle@pandora.be
Andere Reacties: 6 9-11-2006 9:44:37

karen
supermooi trouwkleed te koop
Hey allemaal,4 november zijn we getrouwd. 't Was een superdag! Nu alles achter de rug is, ga ik mijn kleedje, met spijt in het hart, verkopen. 't Is een lang kleed met een dieprood asymetrisch korsetachtig bovenstuk en een champagnekleurige rok. Op h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-11-2006 23:01:03

martine
fotograaf
Hey bruidjes,Wij zijn op zoek naar een fotograaf, heeft iemand ervaring met ENOA in Antwerpen.Alvast bedanktMartine
Locaties - Fotografie Reacties: 3 8-11-2006 21:14:48

Veerle
Help! Bruidsjurkdilemma!
Helaba allemaal!Ik kom hier vaak op 't forum om ideetjes op te doen, leuke berichtijes en reacties te lezen, maar had niet gedacht dat ik hier zelf iets zou plaatsen...en dan nog over een trouwkleed!'t Zit zo... Ik ben in de vakantie naar naaiatelier...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-11-2006 20:10:39

Katrien
Hoe getuigen vragen?
Hallo!Wij zouden onze getuigen op een originele manier willen vragen. Heeft er iemand een paar tips of fijne ideeën? Hoe hebben jullie het aangepakt?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 38 8-11-2006 17:09:57

Loth
Résidence Stiemerheide Genk
Hallo!Wij trouwen op 14/7/07 en ons feest zal doorgaan in Résidence Stiemerheide in Genk. Ik las in enkele reacties dat er nog mensen daar hun feest hebben gehouden. Wat vonden jullie van het feest? Hoe was het eten verlopen en was het lekker? H...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-11-2006 13:54:52

Pat
cadeau ouders foto met kadergravering
Hallo,Wij zouden graag als cadeau aan de ouders een kader geven met een foto van ons in die onze fotograaf die dag zal nemen. Ik zou graag iets speciaals willen vb een gravering van onze naam of huwelijksdatum of bedankt erin. Weet iemand waar ik zo ...
Fotografie Reacties: 2 8-11-2006 13:54:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...