Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

pascale
aan Katrien
Hallo,ik ben er al meer gerust in.Wie weet hebben ze beide het zelfde gekozen.Wanneer trouwen jullie?Wij de 14 april 2007.als het zo ver is ga je dan een paar foto's laten zien?ben wel benieuwd en verlang enorm naar onze dag.Vele groeten en bedankt.
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 8-11-2006 13:53:19

karen
zangkoor
oeps 't is www.zangkoor.be
Andere Reacties: 0 8-11-2006 12:33:26

karen
den ast feestzaal kampenhout, gospelkoor
Helaba,Zaterdag was het eindelijk aan ons!We hebben echt een fantastische dag achter de rug!!!! Ik wou nog even laten weten dat de bruidjes die hun feestzaal bij den ast hebben gepland, op hun twee oortjes mogen slapen! Via een forum zijn we terecht...
Andere Reacties: 4 8-11-2006 12:28:59

Tamara
fotograaf gezocht
Hallo,wij zoeken een fotograaf die nog vrij is op vrijdag 6 april 2007 om in de namiddag een 75-tal foto's te nemen op locatie (waarschijnlijk in het SMAK te Gent). De foto's mogen ons bezorgd worden op DVD of eventueel reeds afgedrukt. Het maken van...
Fotografie Reacties: 6 8-11-2006 12:26:26

wendy
bruidsjurk
hoi iedereen, het eerste is al gebeurt, ik het mijn bruidsjurk joehoeeeee,Nu hophophop naar het volgendexxxjes wendykeen nogmaals bedankt voor de zoveel goede tips die ik hier gekregen heb
Andere Reacties: 6 8-11-2006 11:25:53

Dominique
Intredelied kerk, suggesties?
Hallo medebruidjes,I need your help! We trouwen in 17dagen en hebben nog steeds geen intredelied voor de kerk. We hebben voorlopig wedding mars van wagner, your song van elton john (maar is dat wel om binnen te gaan?) en theme from love story of my b...
Ceremonie Reacties: 15 8-11-2006 9:37:08

Sylvia
liedje
correctie op het vorig bericht, wij zijn niet echt zeker dat het van Freddy Breck is. Wij zoeken het liedje: Du bist alles was ich habe auf der welt... kan iemand ons helpen aan de zangergroetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 8-11-2006 0:22:00

Sylvia
liedje
Wij zouden graag het liedje spelen in de kerk van Freddy Breck misschien niet echt van dezen tijd maar de teks is echt super. Mijn vriendje is in Duitsland opgevoed en vermits wij in de kerk toch een duitstallig liedje willen spelen hadden wij graag ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 8-11-2006 0:14:37

vanessa
ringen
hallo,Graag had ik jullie mening geweten, het zit zo vorige maand waren wij naar de zoo van antwerpen geweest, bij het buiten gaan zagen wij allemaal juwelier winkeltjes, amaai zoveel wiste wij niet eens, had daar wel per toeval een paar mooi ringen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 7-11-2006 22:19:49

Katleen
Het Bruidsparadijs
Hallo iedereen, was dit weekend eens op het internet aant neuzen achten een mooi tenueke voor de grote dag en vondt iets moois bij Het Bruidsparadijs in kapellen. Kent iemand deze winkel en goede of slechte ervaringen? wanneer kan ik dan het best een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-11-2006 20:22:58

Katleen
Hoe beginnen...
De grote stap is gezet, we gaan trouwen op 10/08/07, had een email gestuurd naar het gemeentehuis en we moesten maar eens langskomen, moet je dan ineens de info over de getuigen meenemen en kan dit pas 6 maanden op voorhand?
Voorbereiding Reacties: 4 7-11-2006 20:08:47

kristl
aan LOBBKE
hey Lobbke,i.v.m. mijn vraag rond juwelen. Je vertelde dat je iemand kent die halskettingen en armbanden maakt met parels van swarovski of andere. Kan je dit ergens bekijken of zo. Ik ben zelf van Waregem dus Meulebeke is in feite niet zo ver. Ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-11-2006 18:34:57

eveline
tav Caroline en Joke - fotograaf Maes uit De Pinte
tav Caroline en Joke - fotograaf Maes uit De Pinte Hallo,Jullie vermelden beiden fotograaf Maes uit De Pinte maar er zijn er blijkbaar twee...Bedoelen jullie Maes fotografie bvba (B.d. Gieylaan) of Foto Video G Maes (Zwaluwenlaan)?We hebben in ieder ...
Fotografie Reacties: 2 7-11-2006 18:26:56

pascale
KOSTUUM VAN MEN VENTJE
Hallo,Vorige week donderdag hebben we naar brussel achter het kostuum van men ventje geweest.Nu vrees ik er voor dat het niet mooi zal zijn;Omdat hij en zijn vriend het samen zijn gaan halen in de dodts winkel.ikzelf ben binnen geweest,omdat ik niet ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 7-11-2006 17:36:21

ann
videograaf
Wij trouwen 4 augustus in Sint-Niklaas. Wij zoeken nog een goedkope (amateur)videograaf die het burgerlijk en kerkelijk huwelijk wil filmen en ev. een deel van het avondfeest. Kennen jullie iemand?
Fotografie Reacties: 7 7-11-2006 17:33:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...