Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debbie
goedkope bruidsjurk???
dag mede bruidjes,ik zit met een dilemma.wij trouwen op 10 08 07.aangezien wij enkel maar voor de wet trouwen ging ik in eerst instantie geen bruidsjurk aandoen, maar nu begint het bij mij toch te kriebelen. weet er iemand waar ik ergens een goedkope...
Andere Reacties: 16 11-11-2006 17:05:38

Wen
drukker voor uitnodigingen
Hallo allemaal,kent er iemand een goede drukker in de omgeving van Mechelen?Is de prijs van de standaarduitnodigingen eigenlijk overal dezelfde, of verschilt dat van drukker tot drukker?Hoe lang op voorhand bestellen jullie jullie drukwerk?Alvast bed...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2006 16:48:08

Mieke
Wie neem je mee op pasbeurt?
Hallo, Wie is er meegeweest jullie trouwjurk gaan kiezen?Ikzelf heb reeds een afspraak gemaakt bij Bruidshuis Ellen. Mijn mama, schoonzus, getuige (een vriendin) en schoonmama gaan mee. Nu begin ik me zorgen te maken, zijn dit niet te veel mensen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 11-11-2006 16:20:33

veerle
liedje omp binnen te gaan en buiten te gaan...
hallo, we zijn op zoek naar een leuk liedje om de mis te verlaten, liefst iets dat een beetje swung in het gebeuren brengt. Wie tips heeft voor liedjes om binnen te komen in de kerk...laat maar komen!
Ceremonie Reacties: 4 11-11-2006 15:52:23

Elise
make - up
Hallo, ik ben op zoek naar een goede visagiste, in de streek van Kortrijk. Ik gebruik nooit make - up en ben bang dat de make - up veel te veel zal opvallen. Dank voor alle tips!
Andere Reacties: 3 11-11-2006 15:48:37

veerle
aan agneta
hallo, dit is mijn emailadres: veerlevansteenberghe@hotmail.omgr,
Andere Reacties: 0 11-11-2006 15:45:18

Kelly
Nieuwe bruidsschoenen te koop - maat 38
Hey bruidjes, Ik ben ondertussen al enkele weken gelukkig getrouwd, maar ik kom toch nog graag een kijkje nemen op deze site.Ik wou jullie laten weten dat ik mijn bruidsschoenen verkoop.Ik heb ze gekocht voor 65 euro, maar nooit gedragen (ik ben nadi...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-11-2006 15:26:27

veerle
KOSTPRIJS TROUWJURK LINEA RAFFAELLI
hallo, op 4 dec ga ik mijn trouwjurk kiezen in de winkel van linea raffaelli in Brugge. Naar traditie wil mijn ma die jurk betalen maar ze maakt zich wat zorgen over de prijs...Hebben jullie een idee hoeveel dat ongeveer kost?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-11-2006 14:19:00

ann
bruidsmake-up
Kent er iemand een visagiste in Sint-Niklaas (of omgeving) die aan huis komt? Ik trouw op 4/8/07.
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 11-11-2006 14:14:32

ann
bruidsmake-up
Andere Reacties: 0 11-11-2006 14:13:04

ann
fotograaf
Hallo. Heeft er iemand ervaring met het Fotohuis uit Lovendegem en videograag Freddy uit Zoersel?
Fotografie Reacties: 3 11-11-2006 14:08:24

Veerle
leuke priester gezocht uit de buurt van aalst
Hallo iedereen!Kan iemand ons helpen? wij zijn op zoek naar een moderne leuke priester uit de buurt van aalst, of iemand die er niet mee inzit zich te verplaatsen naar aalst. we trouwen in een leuk kapelletje aan de rand van het bos (als alles goed g...
Homohuwelijk Reacties: 8 11-11-2006 11:10:03

Veerle
Hezehoef in Olen
Heeft er al iemand enige ervaring met het Hezehoef in Olen? Op de website ziet het er heel gezellig uit.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-11-2006 10:53:59

carmen
Aan Nathalie getrouwd op 8/9
Beste Nathalie, ik las een berichtje van je in één van de vorige topics. Zou je mij uw misboekje kunnen doorsturen aub en eventueel die info die je ook van de pastoor kreeg? carmen.van.bunder@belgacom.be Alvast bedankt! Groetjes, Carmen
Ceremonie Reacties: 1 11-11-2006 7:33:28

Mieke
Strijboshof
Hoi Heeft er iemand ervaring met de Strijboshof in Kalmthout. We zijn er woensdag een kijkje gaan nemen. De zaal en menu's vallen goed mee. Morgenavond gaan we iets in de taverne/restaurant eten met onze ouders. Als alles goed verloopt trouwen we...
Andere Reacties: 1 10-11-2006 22:00:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...