Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
ringen kerk
Hallo lieve bruidjes,ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de kerk en heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar een originele manier om de ringen in de kerk te laten brengen door de bruidskindjes. Een beertje of een kussentje vind ik te gew...
Ideeën Reacties: 0 25-10-2006 18:25:33

Ellen
ringen brengen
Hallo lieve bruidjes,ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de kerk en heb jullie hulp echt nodig. Heeft er iemand een idee hoe ik op een originele manier de ringen in de kerk kan laten brengen door mijn bruidskindjes? Een kussentje of een be...
Ideeën Reacties: 5 25-10-2006 18:23:05

Sharon
priester
hoe lang op voorhand begingen de besprekingen met de priester?
Ceremonie Reacties: 7 25-10-2006 18:16:32

Felix
hoe laat begint jullie avondfeest?
Even een vraagje: wanneer laten jullie het avondfeest starten? Vanaf hoe laat mogen mensen komen?Kan eventueel wel een verschil zijn tussen een zaterdagavond (mensen zijn vrij) dan een vrijdagavond (snelsnel terug van werk.A propos Wij willen eigenli...
Andere Reacties: 6 25-10-2006 17:48:48

natascha
ringen 'vervoeren'
Ik heb nog een vraagje. Waar ergens aan de kust (Ik ben van Gistel) kan je van die juweelkussentjes krijgen om de ringen aan te hangen ? Of welke leuke ideeën hebben jullie nog om de ringen te 'vervoeren'? Ik dacht ook aan een ballon die moet st...
Voorbereiding Reacties: 1 25-10-2006 17:33:35

Ina
trouwkaars
Hallo hallo,gisteren voor 1ste maal bij priester geweest en was héél leuk.Kunnen nu beginnen met teksten te zoeken en moeten ook een trouwkaars vinden.Iemand een ideetje waar we dit kunnen vinden?
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2006 16:49:10

Dominique
aan Lobke
DAg Lobke,ik zag dat je ergens op een subject antwoordde dat ge op een andere site zo de jurk op een model kon zien en dan op een "normaal" lichaam. Ik ben op die site gaan kijken, maar vond dat niet, kun je mij die exacte link doormailen a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-10-2006 16:20:13

natascha
ijsje na de huwelijksviering
Hallo allemaal, wij willen ons huwelijksfeest laten draaien rond bloemen (mn ventje doet tuinaanleg) en kinderen (ik heb kinderboetiek). Daarom zouden we misschien na de mis een ijskarretje laten komen en alle kinderen (en ouders die er niet aan kunn...
Andere Reacties: 5 25-10-2006 15:38:26

Franciska
fotolocatie gezocht omgeving Londerzeel
Wij zoeken een mooie locatie binnen of buiten of allebei (rekening houden met de slecht weer factor) in de buurt van Malderen (Londerzeel).De Palm is een optie, maar ik lees hier dat blijkbaar niet mogelijk is om er foto's te nemen op zaterdag. Maar ...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 25-10-2006 14:59:27

Franciska
make-up
Hallo,Ik hoor iedereen hier informeren naar een goede visagiste of iemand van Mylène of zo...Ik twijfel er zelf ook nog aan of ik mezelf zou opmaken of het zou laten doen. Wat ik persoonlijk wel belangrijk vind, is welke producten er gebruikt wo...
Andere Reacties: 1 25-10-2006 14:39:56

Dominique
zustersite, inloggen
Hallo,ik weet ondertussen al dat de login forum is en het paswoord, wij trouwen, maar vroeger was er dan zo een overzicht van iedereen hier wanneer ze gaan trouwen en ik keek altijd naar mezelf en ik stond altijd bij "verder" maar nu zou ik...
Andere Reacties: 0 25-10-2006 14:31:57

evelien
Kasteel Sanderling De Pinte
Dag trouwers, Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen, ons oog is gevallen op Kasteel Sanderling in De Pinte. Aangezien we beiden in Engeland wonen kunnen we momenteel ons weinig voorstellen van deze locatie.Vandaar deze oproep, Zijn er mensen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-10-2006 14:10:30

maartje
creation jolie 21730
hoihoi, op deze website vond ik onder de rubriek "mijn trouwjurk" zowat mijn droomtrouwjurk, maar zelfs nog veel mooierhet gaat om ontwerper "creation jolie" model 21730 met de hoepelrok en op afbeelding blauw, maar blijkbaar ook ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-10-2006 14:01:30

A
stadhuis Leuven
Hallo,iemand ervaring met een burgerlijk huwelijk in Leuven? Toen wij onze datum wilden gaan vastleggen vertelden ze ons dat dit ten vroegste 6 maanden op voorhand kan. Maar nu heb ik via via gehoord dat je zelfs niet eens het uur kan kiezen, dat je ...
Andere Reacties: 4 25-10-2006 10:19:01

Katrien
2 getuigen mogelijk?!
Hallo,Is het mogelijk om voor de kerkelijke trouw twee getuigen te vragen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 3 25-10-2006 8:18:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...