Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Opgelet met een droogkuis!!!!
hoi hoi Hier een triestig ex-bruidje. We zijn gelukkig getrouwd op 7/7/7 en het werd wel eens tijd dat ik mijn trouwkleed liet reinigen aangezien het er wel erg vuil uitzag. Ik speciaal naar de zaak waar ze t kleed maakte gebeld en ze raadde daar een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-10-2007 17:40:21

Vanessa
richtprijs Aire Collection?
Hallo! Ik trouw op 28/06/2008 en kan niet wachten om een trouwjurk te kiezen! Ik heb reeds verschillende jurken op internet bekeken en ik zag op de site van Aire Collection (www.airecollection.es) enkele mooie exemplaren staan. Nu vroeg ik met af ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-10-2007 12:59:52

Ellen
getuigen - jullie mening?
Hallo,Ik had graag even jullie mening over welke getuige ik zou vragen. Vroeger leek me dit nogal evident daar ik een nicht heb waar ik toch een goede band mee heb en ik altijd gezegd had dat ik haar als getuige zou nemen. Nu heb ik het volgende prob...
Voorbereiding Reacties: 13 5-10-2007 11:44:56

Sally
Koonings Bruid & Bruidegom
Heeft er iemand van jullie al ervaring met de winkels Fahra love en Koonings Bruid & Bruidegom?Ik ben op zoek naar een betaalbare trouwjurk tussen de 300 en de 500 EUR. Ben 1m70 en heb maat 40-42grtjsSally
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-10-2007 10:50:00

Marie
Opendeurdagen bruidswinkels - Waarom?
Hoi iedereen, help me even hetvolgende te snappen:Waarom gaan jullie naar bruidswinkels tijdens hun opendeurdagen? Ik dacht "ik maak lekker een afspraak buiten die opendeurdagen, dan is het rustig en heb ik de winkel voor mij alleen" :-)Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-10-2007 10:44:55

Kelly
11/11/07 modeshow Scarpellini Oostende
Hey,Op 11 november is er een modeshow bij Scarpellini in Oostende. Is er daar al iemand eens naar toe geweest?Is het de moeite?GroetjesKelly
Andere Reacties: 3 5-10-2007 10:20:18

Leen
prijs viering met Centrum Morele Dienstverlening
Hey bruidjes,weet er iemand wat zo'n viering kost ongeveer?angeltinkerbel@hotmail.comgrtzLeen
Ceremonie Reacties: 7 5-10-2007 10:06:38

Leen
hoeveel kost een kerkelijke viering
Hey bruidjes in spe,hoeveel kost eigenlijk een kerkelijke viering. Wij zijn beetje van plan een alternatieve viering in elkaar te steken maar dat kost toch ook wel wat. Daarom dat ik al ah twijfelen ben om het maar niet gewoon voor de kerk te doen.gr...
Ceremonie Reacties: 10 5-10-2007 10:01:13

els
fotograaf
HalloWij zijn aan het twijfelen tussen 2 fotograven. Beiden spenderen ze een ganse dag (van aankomst bruidegom tot avondfeest). De ene maakt de album nog traditioneel nl. Met echte geplakte foto's. Bij de andere is het al digitaal en met fotoshop (ge...
Andere Reacties: 15 5-10-2007 8:24:41

Kim
Boetiek-Lief
Hallo allemaal,heeft er iemand ervaring met boetiek-lief?hoe is de service daar, welke merken hebben ze daar allemaal buiten Rembo styling en Linea Raffaelli.Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-10-2007 7:45:01

tamara
romantische feestzaal gezocht
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een romantische feestzaal van ongeveer 200 personen. In regio Peer, Lommel, Ovepelt, neerpelt. Wie kan mij helpen. Groetjes Tamara
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-10-2007 23:16:52

tamara
Romantische feestzaal
Andere Reacties: 0 4-10-2007 23:15:13

Annelies
Huwelijksreis Cuba
Hoi bruidjesWij trouwen volgend jaar op 24 mei en denken eraan om in juni/juli op huwelijkreis te gaan naar Cuba. We zouden er heel graag een grote rondreis/groepsreis doen, gekoppeld aan een paar dagen strandvakantie! Nu vroeg ik me af wie ervaringe...
Huwelijksreis Reacties: 5 4-10-2007 22:59:46

cecile
fotolocaties
Hallo! Ik ben op zoek naar binnen- en buitenlocaties in Diest voor foto's te gaan nemen. Iemand ideetjes? Alvast bedankt.Groetjes, cil
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-10-2007 22:16:21

Jennifer
Dj gezocht - regio st truiden
Heykes, wij trouwen 10-05-2008 en zoeken een geschikte disc jockey regio st truiden, ons feest gaat door in het speelhof. Heeft iemand van jullie goede ervaringen opgedaan met bepaalde dj's? Het is niet zo evident iemand te vinden waar je van weet da...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 4-10-2007 21:28:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...