Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mireille
feestzaal antwerpen
Hey,wij gaan trouwen op 5 september volgend jaar. Ik wil liefst een zaal vrij van catering aangezien ik een traiteur op het oog heb. Iemand ervaring met zaal Theodrome te Wilrijk? Als jullie andere zalen vrij van catering kennen in de buurt van Hobok...
Andere Reacties: 3 1-10-2007 18:49:45

Olivia
@ DessertenBUFFET
Bij deze wil ik de koppel die overwegen, maar twijfelen om een dessertenbuffet te geven... zeggen: GA ERVOOR !!Voor ons was het afgelopen weekend de eerste keer... en het overtrof alle verwachtingen!!! (chapeau voor "Lemenhoek")Waarschijnli...
Andere Reacties: 6 1-10-2007 18:42:54

kim
Feestlocaties omgeving Gent
Voor ons huwelijksfeest en receptie zijn wij momenteel op zoek naar een mooie en goede locatie in de omgebing van Gent. Daarbij denken we vooral in de omgeving van Sint-Amandsberg,Lochristi,Merelbeke, Gentbrugge,Oostakker,Destelbergen...We hebben al ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 1-10-2007 17:16:50

Caroline
bloemen in kerk laten?
Hallo,ik heb al van een paar mensen gehoord dat het de gewoonte zou zijn om het altaarstuk, stoelcorsages e.d. achteraf in de kerk te laten en ze dus zogezegd aan de parochie te schenken. Doen jullie dit ook? Ik vind dit wel een beetje spijtig, en zo...
Andere Reacties: 8 1-10-2007 16:54:52

ulrika
Wat betalen voor retouches?
Dag bruidjes,Wat betalen jullie voor de retouches? Ik heb zopas een kleed van Demetrios gekocht. Dat kost 1600 euro. De achterkant moet verandert worden en betaal daarvoor 200 euro. Dat is toch veel geld he of niet?groetjes
Andere Reacties: 6 1-10-2007 16:35:48

silvy
4/4/08
Hallo allemaal,Even uit nieuwsgierigheid: zijn er nog koppels die trouwen op 4/4/08? Waar ergens? Hoe staat het met de voorbereidingen? En hebben jullie een oplossing gevonden voor het feit dat wij als bruidjes waarschijnlijk kou gaan lijden :-).Vrie...
Andere Reacties: 6 1-10-2007 15:59:44

Jo-Ann
Goedkope bruidskledij Frankrijk
Hallo,omdat ik de "normale" prijzen voor bruidskledij eigenlijk best hoog vind ben ik eens aan het rondkijken voor alternatieven. Op deze site had ik de website morelle-marriage.com gevonden en daar staan wel enkele kleedjes bij die mij int...
Andere Reacties: 1 1-10-2007 15:43:01

Sandra
enkel uitgenodigd op dessertenbuffet
Hoe zouden jullie reageren als jullie enkel mogen aanschuiven vanaf het dessertenbuffet en dan blijven voor het dansfeest. Ik heb volgend probleem. Wij zijn eigenlijk begonnen met een feestelijke receptie maar dit vond mijn ventje geen goed idee. ...
Andere Reacties: 22 1-10-2007 15:39:10

Sofie
Teleurgesteld
Hey, Wij zijn getrouwd op 15/09: prachtige dag, mooi weer, mooi feest...Echt leuk! Alle genodigden zowel receptie als feest vonden het zeer goed en fijn. Alleen mijn collega's denken er duidelijk anders over. Ik werk op een vrij grote afdeling nl 21 ...
Andere Reacties: 3 1-10-2007 14:52:32

els
alternatieve openingsdans
HalloWij zoeken en iets wat alternatievere openingsdans. Ik bedoel daarmee iets à la "Nothing else matters" van Metalica en "Mia" Van Gorki. Maar toch met een mooie toepasselijke tekst. Ik heb me al rot gezocht maar vind niet...
Openingsdans Reacties: 11 1-10-2007 14:36:32

Karolien
Mia Monta - Cermo - Modeshow
Hei bruidjes!nu de nieuwe collecties er zijn hebben we met z'n allen kleedjeskoorts gekregen maar het is zo moeilijk om een winkel te kiezen!Hebben jullie enig idee of de kleedjes van Linea Raffaelli goedkoper zijn bij Modeshow in Geraardsbergen dan ...
Andere Reacties: 7 1-10-2007 14:22:23

Nathalie
Huwelijksreis in maart
Hoi,Zijn er nog koppels die in maart op huwelijksreis gaan, en waar gaan jullie dan naartoe? En vertrekken jullie de dagen na het huwelijk of laten jullie een paar weken tussen?Wij trouwen op 14 maart en zouden graag de zondag of maandag erop vertrek...
Huwelijksreis Reacties: 7 1-10-2007 12:18:15

Eva
Getrouwd! Aanraders Vlaams-Brabant
Hallo allemaal,Wij zijn ook getrouwd 15/9. Het was een prachtige dag, zoals iedereen zegt, véél te snel voorbij! Ik zou er alles voor geven om de dag nog eens over te doen ;-)Voor mensen van regio Vlaams-Brabant wou ik een aantal zaken aan...
Ideeën Reacties: 7 1-10-2007 10:23:12

griet
collectie 2008 Mathyro
Al weken kijk ik uit naar de nieuwe loving you die in de winkel ging liggen in September. Nu ben ik hem eidelijk kunnen gaan halen, wat blijkt er staat niet zoveel in. Ik vind wel jurken van Nicky van Kets maar geen enkele jurk van Mathyro ( getekend...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-10-2007 9:46:58

griet
collectie 2008 Mathyro
Al weken kijk ik uit naar de nieuwe loving you die in de winkel ging liggen in September. Nu ben ik hem eidelijk kunnen gaan halen, wat blijkt er staat niet zoveel in. Ik vind wel jurken van Nicky van Kets maar geen enkele jurk van Mathyro ( getekend...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-10-2007 9:46:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...