Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann-Sophie
pasbeurt linea raffaelli
Volgende week mag ik voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen bij linea raffaeli. Ik heb natuurlijk al op de site gekeken en vind er wel een paar jurken naar mijn smaak, hoewel er één iets is wat ik minder graag zie en dat is dat er 'vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-10-2007 19:43:59

Sandra
Juwelen Zinzi
Via deze site ben ik op de site van Zinzi juwelen terechtgekomen. Het zijn wel niet echt trouwringen maar ik zou ook graag iets speciaal hebben van ring. Ik vind het wel een enorm prijsverschil met de andere gekende merken. Bij de andere merken sp...
Andere Reacties: 0 2-10-2007 19:19:29

christine
prijsklasse trouwjurk
Hallo medebruidjes, in welke prijsklasse zit Mia Monta? Heb er een kleedje van Forget me not gezien dat me erg aansprak. Groetjes Christine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-10-2007 18:26:27

Nathalie
trouwkleed kiezen
hallo iedereen,Ik heb daarjuist gebeld naar Mia Monta voor te gaan kijken voor een jurk en ik mag zaterdag al gaan tussen 14 uur en 14 u30. Ongelooflijk zo vlug, maar toch is het nog lang wachten nu ik eindelijk een datum heb voor te gaan kijken voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-10-2007 15:51:59

julie
nieuw televisieprogramma kanaaltwee
BesteKanaaltwee pakt dit najaar uit met een gloednieuwe talkshow rond seks en relaties in samenwerking met Flair. Het programma '100 hete vragen' geeft een antwoord op de 100 meest herkenbare, boeiende en soms gênante vragen die de ronde doen ro...
Andere Reacties: 0 2-10-2007 15:44:27

Elke
Rode loper huren - regio Gent
HalloIn de kerk waar wij trouwen is er geen rode loper beschikbaar. We zouden er wel graag één huren. Weet iemand waar je dat kan doen in de ruime Regio Gent?Alvast bedankt!GroetjesElke
Andere Reacties: 5 2-10-2007 12:49:35

Marijke
openingsdans
Hallo! Wij zijn op zoek naar een mooie openingsdans, maar we vinden het niet gemakkelijk. Wat zijn jullie reacties op het liedje 'our own love' van Anouk? En kent iemand een liedje van Tom Helsen, geschikt voor een openingsdans? Bedankt Marijke
Openingsdans Reacties: 3 2-10-2007 11:35:48

danielle
opendeurdag lillan claes
Is er iemand naar de vorige opendeurdagen bij Lillian Claes in Herentals geweest? Hoe gaat het er daar aan toe. Mijn schoonzusje en tevens goei vriendin (die nog zotter is van het feit dat ik ga trouwen dan ik) wil per sé eens langs Lillian Clae...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-10-2007 11:19:30

joke
Versiering Kerk
Hallo,Vraagje, wanneer versieren jullie de kerk?Doen jullie dat de dag tervoren of s'morgens? Wij trouwen in de namiddag voor de kerk, en onze pastoor zei dat het mogelijk is dat er s'morgens nog een begrafenis zou kunnen zijn.Natuurlijk kan hij dat ...
Locaties - Viering Reacties: 3 2-10-2007 9:27:52

Tania
trouwbeurzen komende weekends
Hallo iedereen,Waar worden er de komende weekends zoal trouwbeurzen gehouden? Ik had al gehoord van Antwerpen en Brugge, maar vroeg mij af waar er nog doorgaan.Iemand ook een idee van de inkomprijs, of tips voor gratis toegangskaarten?Groetjes,Tania
Voorbereiding Reacties: 11 2-10-2007 8:10:12

Sarah
Liedje tijdenst ceremonie, help?
Hallo,wij trouwen op 06/09/08. Mijn beste vriendin heeft een mooie stem en ik heb haar dus gevraagd om iets te zingen op de trouw (onder begeleiding van een gitarist, een andere vriend van ons). Maar we raken er niet uit welk liedje we dan gaan nemen...
Andere Reacties: 3 2-10-2007 0:20:08

sandra
den lavaar - taste catering
Aan Irene en Tom van Taste Catering, bedankt om van onze dag één van de mooiste van ons leven te maken. En aan iedereen die op zoek is naar een unieke locatie in Limburg kan ik alleen maar zeggen, neem eens een kijkje op www.tastecatering.b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-10-2007 22:25:17

sabrina
binnenlocatie foto's
hey bruidjesheeeeeeeeeeeelp!ik vind geen binnenlocatie voor de foto's te gaan nemen, heb totaaaaaaaaaal geen idee!ergens in de buurt van merksem, antwerpen, brasschaat,...heeeelp!!!!sabrina 27/10/07
Locaties - Fotografie Reacties: 6 1-10-2007 21:27:09

Gwen
Te koop : stijlvolle bruidsjurk Mathyro - 07-08
Hallo,Wij zijn drie weken geleden getrouwd. En het was een onvergetelijke dag! Omdat ik (wij) het zonde vinden om mijn prachtige jurk in de kast te laten hangen, zou ik (wij) het fijn vinden mocht er iemand anders het kleed dragen op haar (hun) speci...
Andere Reacties: 0 1-10-2007 20:29:30

silvy
Linx - Hasselt
Hey,Heeft er nog iemand zijn kleed gekocht bij Linx te Hasselt? Hoeveel betaald voor de retouches? Ze hadden mijn gezegd dat dit niet duur zou zijn (ik dacht 15 euro om rok in te nemen, 7 euro om bandjes aan te passen,...) maar nu lees ik hier net da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-10-2007 20:04:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...