Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marleen
feestzaal
wij gaan trouwen en en hebben een paar zalen met all in op het oog heeft er iemand al een huwelijsfeest gegeven of geweest in t'scheldehof in schoonaarde of hof ter meyghem oudegem of hof ter velden in baaasrode
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-9-2007 21:23:09

Hilde
zefl uitnodigingen maken
HoiWij zouden onze menu's en uitnodigingen zelf willen maken maar ik vind geen papier. Weet er iemand waar we terecht kunnen voor blanco menu's en blanco uitnodigingen? Ben bij de drukker langs geweest en die zeggen dat je niet kan drukken op dikke...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-9-2007 18:10:43

danielle
mad about you als openingsdans
heyik krijg echt kippenvel van het liedje 'mad about you' van hooverphonic... Ik zou dit graag als mijn openingsdans hebben op ons trouwfeest op 08/08/08, maar wat vinden jullie van dit liedje. Mijn verloofde zegt dat het niet goed dansbaar is (hij b...
Openingsdans Reacties: 2 29-9-2007 12:53:05

Valerie
DJ
Hallo,Wij zijn op zoek naar een DJ in de omgeving van Hoogstraten voor ons trouwfeest dat doorgaat in Wortel. Kennen jullie een 'goede' DJ die ook nog eens de perfecte prijs-kwaliteit normen nastreeft?Of ben je zelf DJ en je denkt hier wel aan te vol...
Andere Reacties: 6 29-9-2007 11:23:17

Inez Boexstaens
Bedrukking ballonnen?
Hallo,Ik ben op zoek naar een site ofzo waar je ballonnen kan laten bedrukken. Meestal moet je dit met enorme hoeveelheden bestellen van 500 stuks ofzo, maar we hebben er maar 50 nodig. Weet iemand iets? Of een winkel in de buurt van Mechelen...Ik zo...
Ideeën Reacties: 2 29-9-2007 10:57:12

Sabine
Zweterige bruidjes
Vraagje: ongetwijfeld wordt het zeer warm in zo'n trouwjurk, dus het wordt zweten geblazen. Heeft er iemand tips om minder te zweten? Het te camoufleren? ...?
Andere Reacties: 8 29-9-2007 10:44:29

Kirsten
Zwanger!
Hoi bruidjes,Ik mag het eindelijk van de daken schreeuwen: wij zijn zwanger!!! We zijn op 9 juni getrouwd en na onze huwelijksreis ben ik gestopt met de pil. Van ontpillen was geen sprake, want het was van de eerste keer raak! Ik las hier in het v...
Andere Reacties: 7 29-9-2007 10:38:49

Annick
Openingsdans
Wij zouden graag met een surprise openingsdans voor de dag komen, dwz een compilatie van verschillende songs. Zijn er onder jullie nog die dit van plan zijn (of reeds gedaan hebben)? En welke liedjes hebben jullie dan gebruikt? Annick27/10/07
Openingsdans Reacties: 2 29-9-2007 9:48:33

wendy
sluier????
hallo medebruidjes.ik heb mijn droomjurk gevonden!!!maar nu ben ik aan het denken of ik wel of geen sluier neem.kunnen jullie me hiermee helpen.waarom jullie wel of niet voor een sluier gekozen hebben.???ik ben mijn haren het laten groeien en zou het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-9-2007 9:15:32

sarah
over budget gaan..??
hallo, ik zou eens graag weten hoe het bij jullie zit? Gaan jullie ook over het vooropgestelde budget? Of kunnen jullie er wel mooi binnen blijven?Wij zitten vb al aan 2000 euro voor muziek. Maar ja, mijn vriend en zijn familie zijn allemaal muzikant...
Andere Reacties: 7 29-9-2007 9:12:46

Carolien
zaal in het pajottenland
Ik zoek een leuke, gezellige zaal in het pajottenland of toch in die buurt. Ik zou graag in de zomer van 2008 trouwen, maar het hangt er natuurlijk een beetje vanaf of ik een zaal vind. Wij zijn nog een jong koppeltje en het mag bovenal niet te veel...
Locatie Reacties: 0 28-9-2007 22:59:11

Annelies
exclusieve bruidscollectie bij Le Chapeau
Hoi bruidjesHeeft iemand enig idee wat de prijs kan zijn van de exclusieve bruidscollectie bij Le Chapeau?Bedankt!Annelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-9-2007 18:22:22

christine
THANX
Lieve Kim,Kelly,Melissa,Sylvie en Isabel.Bedankt voor jullie berichtjes. BEDANKT voor jullie steun. Het deed me deugd jullie tekstjes te lezen. Ook voor jou Melissa, hoop ik dat alles goed gaat op je huwelijksdag. De ziekte bij mijn vader is ook te v...
Andere Reacties: 0 28-9-2007 18:19:17

Wendy
Romantische salsa
Hallo bruidjes,wij zijn op zoek naar een originele openingsdans. We zouden graag iets salsa-achtig doen, maar we willen het ook wel romantisch houden. Het liedje 'El beso del final' uit de film Dirty Dancing 2 is qua melodie héél geschikt, ...
Openingsdans Reacties: 1 28-9-2007 17:02:19

Femke
spaanstalige priester
Hallo,Mijn vriend en zijn familie en vrienden zijn Spanjaarden... we zijn dus op zoek naar een priester die Spaans en Nederlands kan!Weet iemand raad?Groetjes,Femke 02/08/08
Religie Reacties: 3 28-9-2007 16:47:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...