Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
Trouwen08-Brugge
Wie gaat er nog op 12, 13 of 14 oktober naar deze huwelijksbeurs in Brugge? Groetjes, Els
Voorbereiding Reacties: 12 1-10-2007 9:28:12

Uschi
Bruidsmake-up
Hallo!Kent iemand van jullie een goed schoonheidsinstituut in Leuven waar je je bruidsmake-up kan laten verzorgen? Ik vind het nogal moeilijk om er gewoon eentje uit de gouden gids te plukken.Alvast bedankt!Groetjes,Uschi20/10/2007
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 1-10-2007 9:06:12

liese
Van Impe - Enoa - enz
Iemand ervaring met fotograaf Van Impe ? Enoa ? of andere fotograaf die foto's op cd in hoge resolutie geeft ?Voor de meeste hier alvast ook veel trouwvoorbereidingsplezier !
Fotografie Reacties: 6 30-9-2007 22:14:57

liesbeth
beste vriendin
Hoi iedereen!Ik ben zelf pas gelukkig getrouwd maar mijn beste vriendin heeft het wat moeilijk!Nu wil ik graag weten wat jullie gedacht is!Ze is al 5 jaar bij haar vriend (is nu 22 jaar en moet genieten van het leven).In het begin is hij vreemd gewee...
Andere Reacties: 4 30-9-2007 22:13:07

Petra
Getrouwd op 29-09-2007!!!
Hallo iedereen,Zaterdag zijn wij getrouwd se, het was een prachtige dag, buiten het slechte weer dan viel alles supergoed mee! Aan allen die deze dag ook in het bootje gestapt zijn "heel veel geluk" in jullie verdere leven!Extra er nog bijv...
Andere Reacties: 2 30-9-2007 20:57:42

Nathalie
bruidskindje
hallo iedereen,Ik en mijn verloofde David zijn aan het twijfelen voor een bruidskindje.We zouden het graag doen omdat het toch mooi en meer romantisch is, maar ik ben bang dat dit nog al een beetje meer zou kosten naar ons budget toe. Kan mij iemand ...
Kledij - Suite Reacties: 6 30-9-2007 20:37:40

Sofie
Cameraman
Hallo,Zijn er onder jullie die een cameraman vragen voor jullie huwelijksdag? Hebben jullie enig idee wat men daarvoor vraagt?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Video Reacties: 6 30-9-2007 20:13:30

Marijke
Juwelen + trouwringen amici
Hallo iedereen,Mijn vriend (verloofde) en ik zijn al eens een paar keer in de etalage van juweliers gaan rondneuzen voor juwelen voor onze grote dag.We zijn daar verschrikkelijk van geschrokken wat ons dat zou kunnen kosten. Graag had ik een halsket...
Andere Reacties: 3 30-9-2007 18:18:33

lien
Wanneer bedankingskaartjes versturen?
Hallo ex-bruidjes,Ons feest is nu al zo'n goeie maand achter de rug en nu begon ik mij eigenlijk wel af te vragen wanneer de bedankingskaartjes verstuurd worden. Ik zou ze zelf willen maken, en ben er voor ons feest al mee bezig geweest, maar nu is a...
Andere Reacties: 2 30-9-2007 17:06:47

Bortels
Kasteel- Limburg
Hallo,Wij zouden graag op 21 juni 2008 trouwen. Het is dus super belangrijk dat we snel op zoek gaan naar een leuke locatie. Graag zou ik in een kasteel trouwen. Heeft iemand leuke aanraders?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 11 30-9-2007 16:54:40

Tinne
Huwelijksreis Juli
Hallo allemaal,Onze grote dag is 5 juli volgend jaar. Nu zouden we graag vlak erna op huwelijksreis gaan naar één of andere exotische bestemming, maar het lijkt wel of het overal regen- of orkaanseizoen is !Iemand ideetjes ?
Huwelijksreis Reacties: 6 30-9-2007 16:14:10

Kim
Huwelijksreis China/Thailand/...
Hallo!Ik vroeg me af of er soms mensen op huwelijksreis geweest zijn naar China? Dit spreekt ons om de een of andere onverklaarbare reden erg aan. Thailand en Indonesië lijken ook twee superbestemmingen...Ik vroeg me af wanneer je ongeveer moet ...
Huwelijksreis Reacties: 2 30-9-2007 15:47:23

Angela
Welke pronovias kleed hebben jullie?
Goeiemiddag,ben een kleed gaan passen en ga deze bestellen, en het is de Nicole geworden van Pronovias, collectie 2008. Super mooi!Iemand van jullie ook dit gekozen of iets anders van het merk Pronovias? Veel plezier met de planning nog ;-)Angela21/0...
Andere Reacties: 8 30-9-2007 14:46:17

DiDi
DJ?
Zoekt u een DJ voor uw huwelijks-,verjaardags-,vereniging,... en dit voor een intersante prijs?Dan DJ D!Di is hiervoor de geschikte persoon.(Regio West-Vlaanderen)Dj D!Di (0479/75.13.48)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 30-9-2007 14:06:22

Marie
cultuurfabriek en fabriekspand
Heeft iemand ervaring met feeestzalen de cultuurfabriek(ronse) en het fabriekspand(roeselare). Misschien ook iemand die weet waar er onverwachtse addertjes (lees: kosten) zitten?
Andere Reacties: 2 30-9-2007 12:01:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...