Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
@Emy - 26.04.2008 - enveloppedoos
Dag Emy,je bent niet de eerste die het vraagt maar de lieve dame die voor mij een prachtige enveloppedoos heeft gemaakt heet Olivia. Je kan haar steeds mailen op anolro_hotmail.com. Ze is een geweldig lieve vrouw die massa's creativiteit bezit en ha...
Ideeën Reacties: 0 4-10-2007 11:49:04

sofie
rouwschoenen Linea Raffaelli
Hallo,Ik verkoop mijn trouwschoenen van Linea Raffaelli.Slechts 1x gedragen op mijn trouwdag.De kleur van de schoenen is 'licht brons' een heel mooie kleur als je geen traditionele ivoorkleurige schoenen wilt. De maat van de schoenen is 40.5, maar ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-10-2007 11:48:51

annelies
Videograaf
Ik hoorde eens dat er een videograaf bestaat, die 's avonds al enkele beelden laat zien tijdens het avondfeest.Ik dacht iemand van Oostende.Kan iemand mij voor de gegevens zorgenAlvast bedanktLies
Video Reacties: 1 4-10-2007 11:44:57

Sofie
sprookjesachtig trouwkleed te koop
Op 8 september 2007 straalde ik in dit prinsessenkleed. Wie wil haar prins op het witte paard verrassen met dit sprookjesachtige trouwkleed ? Het is een 1-maal gedragen trouwjurk van Linea Raffaelli in de kleur framboise (licht oud lila-roze), een he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-10-2007 11:05:04

Isabel
Twijfel sover jurk...
Ben een tijdje geleden een jurk gaan kopen... Maar ben nu serieus aan het twijfelen of het wel een goede keuze is... Ik zie nu precies veel mooiere jurken voor minder geld... Het is een jurk van Mathyro (collectie 2006). Ik vind er maar 1 foto van te...
Andere Reacties: 9 4-10-2007 10:04:14

tamara
Kasteel den grooten hof
Hallo allemaal. Weet er iemand of het kasteel Den Grooten Hof, in Overpelt nog verhuurd word voor trouwfeetsen. Dit is gelegen langs de N71. Op de splitsing Overpelt Eksel. Dringend reactie gevraagd.Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-10-2007 0:16:22

Natalie
Bijna zover!
Dag bruidjes allemaal!12 oktober is het eindelijk zo ver! Dan trouwen we voor de wet. En 20 oktober voor de kerk!Ik kijk er echt naar uit en hoop dat alles goed verloopt die dag!Vele groetjes,Natalie
Andere Reacties: 2 3-10-2007 22:05:36

Esther
Kapel of kleine kerk gezocht omgeving Beringen ( Limburg)
Hallo,Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een kapel of kleine kerk in de omgeving van Beringen ( Limburg) .Weet iemand iets gezellig en romantisch?Alvast nog veel voorbereidingsplezier gewenstEsther18/07/2008
Locaties - Viering Reacties: 2 3-10-2007 20:45:14

Amber
ceremoniemeester
Hallo allemaal! Wij trouwen in augustus volgend jaar en zijn op zoek naar een ceremoniemeester in de streek van Gent.
Ceremonie Reacties: 4 3-10-2007 20:37:51

Liesbeth
ceremoniemeester - vlaams-brabant
Hallo!WIj trouwen in juli 2008 in Overijse, en we zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Hebben jullie goede (of slechte) ervaringen?Dank je wel!Groetjes,Lies en Koen
Ceremonie Reacties: 1 3-10-2007 20:00:38

Sandra
hoepelrok
Hoi allemaal , ik ben vandaag mijn kleed gaan kopen, maar ik ben nog opzoek naar een 2de handse hoepelrok. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden ?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-10-2007 19:05:01

Ilse
Koetsen : vervoer suite
Dag Bruidjes!Wij zouden graag de suite vervoeren in een grote koets, ik heb al wat rondgekeken maar dit blijkt zeer duur te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Moetsen we niets goedkoper vinden dan nemen we een bus! Bedankt voor de raad!!!
Andere Reacties: 8 3-10-2007 16:18:31

evelyne
feestzaal regio gent
hoi,we zijn op zoek naar een leuke en betaalbare locatie om met eigen traiteur ons feest te organiseren. ken al heel veel zaaltjes: maaltebruggepark, gildenhuis, geuzenhuis, art cube, zwembad van eyck enz.... het gildenhuis in st denijs staat ons he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-10-2007 15:49:44

nele
29/09/2007
WAUW,bruidjes, geniet met volle teugen van jullie dag. De mijne is zaterdag gepasseerd. We hebben er 24uren van gemaakt maar het was echt MEGA. Jammer van de regen, maar ik kan andere bruidjes gerust stellen, een trouwkleed is regenbestendig (hihi...
Andere Reacties: 2 3-10-2007 12:56:35

L
Gilet apart kopen
hoi dameswe zijn volop bezig met de voorbereidingen van onze trouw. Nu wilden we, om de kosten wat te drukken, een niet zo duur kostuum voor mijn ventje voorzien, dat hij makkelijker erna nog kan aandoen. Maar daarbij wilden we wel ergens een gilet o...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 3-10-2007 12:36:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...