Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
finishing touch...??
Hallo,Gisteren waren we op een trouwfeest waar volgens mijn mama de finishing touch ontbrak. (details die het afmaken)Nu had ik eens een vraagje wat jullie zoal doen?Ik had vb zelf gedacht aan- ballons en namen aan de inkom (hier was het niet duideli...
Andere Reacties: 2 7-10-2007 20:54:02

Emmy
Verras het bruidspaar
Hoi aan iedereen die pas getrouwd is of vrienden/familie heeft die gaan trouwen. Wie kent er leuke ideeën om het huis van het bruidspaar te versieren ("enige" beperkingen zijn: niets met dieren, niets kapotmaken en niets vies of vuil) ...
Ideeën Reacties: 20 7-10-2007 20:31:56

Toekomstig bruidje
videography
Wie heeft ervaring met videography uit Sint-Niklaas ? Graag zowel positieve als negatieve reacties. Alvast bedankt !
Video Reacties: 6 7-10-2007 20:11:19

kelly
bruidswinkel????
ik moet nog naar gaan kijken naar een trouwjurk maar weet niet goed naar welke winkel ik best eerst zou gaan? Ik ben aant twijfelen tussen farah love in zwijndrecht, het bruidshuis in Brasschaat en bruidsparadijs in kapellen?? En eventueel kroonings ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-10-2007 17:22:20

valerie
Huren trouwjurk
Mijn vriend en ik trouwen in juli 2008 en ik heb besloten om een trouwjurk te huren ipv te kopen, omdat het iets is dat je toch maar 1-malig aandoet en daarna in de kast hangt. Weet er iemand een winkel in Limburg (België) waar ze mooie trouwju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-10-2007 17:10:29

jessy
bedankt freddy
Wij hebben vandaag onze dvd mogen gaan halen bij freddy en ik hegb echt zitten wenen omdat het zo mooi was.dus freddy langs deze weg nogmaals bedankt voor de toffe samenwerking en de mooie film.groetjes jessy22/09/2007
Video Reacties: 6 7-10-2007 15:20:40

elsie
visagiste Nada
Beste,Kan iemand mij helpen aan de gegevens van visagise Nada. Ik hoor zoveel goeds over haar, maar ik kan haar gegevens nergens vinden.
Andere Reacties: 1 7-10-2007 13:21:46

evelyne
locatie viering
Hoi,Wij zijn op zoek naar een leuke plaats om onze viering te geven, een kapel waar je zonder priester mag trouwen, een oud gebouw, een loods... iets origineel. Liefst regio Gent / DeinzeEvelyne
Locaties - Viering Reacties: 2 7-10-2007 10:16:52

Brecht
Kapel OLV Ter Ruste Deerlijk
Hallo bruidjes,Wij hebben gehoord dat Kapel OLV ter Ruste in Deerlijk een zeer mooi en romantisch kapelletje is.Is er iemand van jullie die daar al ooit is geweest of die daar misschien getrouwd is?Kent er iemand een toffe, moderne priester uit die o...
Andere Reacties: 1 7-10-2007 9:15:33

chips
leuke trouwlocatie gezocht!
Dag trouwers,Wij trouwen op 16/08/08 en we zoeken hiervoor nog een locatie.We hadden graag een 'los' feest, in een gezellig kader. We denken daarbij aan een grote barbeque en een kampvuur.Belangrijk is dus dat de 'zaal' los staat van traiteur (en ev ...
Locatie Reacties: 4 6-10-2007 20:26:25

Tania
schildersezeltjes: bedankt!
Hey,Ik weet ondertussen al niet precies meer van wie ik hier het idee heb opgedaan, maar we zijn vorige week langs Ikea geweest om de schildersezeltjes en kadertjes voor de menu te gaan kopen. We zijn wel een paar keer vreemd bekeken met onze kar vol...
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2007 19:16:55

davida
bruidsjurk marylise
hoi allemaal wij zijn ondertussen al een tijdje getrouwd en ben van plan om mijn bruidsjurk te verkopen het is van het merk marylise(grazia) beige kleur met sleep en vanboven met pareltjes afgewerkt.geintreseerden mogen hun email adres achter laten e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-10-2007 17:19:45

marie
28 juni 2008
hallo, wie trouwt er nog op 28 juni 2008??Zou leuk zijn om samen af te tellen en ideeen uit te wisselen.Mailadres:marie.lemmens13@pandora.be
Andere Reacties: 11 6-10-2007 14:42:57

karen
Intredelied zaal
Hellow bruidjes,wij trouwen op 13/10/07, dus nog 7 dagen. De zenuwen beginnen een beetje te komen, maar het valt nog goe mee. Wij zijn nog op zoek naar een liedje of melodie waaop wij als koppel onze intrede in de zaal kunnen doen bij het avondfee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 6-10-2007 14:30:50

Nadja
Zaal met of zonder catering?
Hey allemaalWij zijn nog maar in de beginfase van onze trouwplanning (Najaar 2008). We zijn er nog niet helemaal uit wat we willen. Optie 1 is een zaal met alles erop en eraan, gemakkelijk want alles wordt voor je geregeld. Nadeel is het prijskaar...
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2007 14:10:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...