Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbet
uitnodiging anders dan een trouwkaart
Hoi bruidjes,Wij zijn momenteel volop op zoek naar een orginele uitnodiging. Wij zouden liefst geen klassieke trouwkaart hebben, maar echt iets totaal aparts. Ik heb reeds verscheidene sites afgespeurd en heb reeds posters, blikjes, flessn,... gezien...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-10-2007 11:33:13

karlijn
probleem!
Hallo,Ik zit met een probleem : wij trouwen 8/12/2007 en in alle begineuforie van het trouwen ben ik direct begonnen met een lijst van de gasten te maken en wie er gevraagd wordt voor receptie en wie voor feest. Nu zijn de uitnodigingen allemaal ver...
Uitnodigingen Reacties: 2 6-10-2007 9:18:30

Laurie
Bruidsberen Me To You
Hey,Ik zou heel graag grote Me To You Bruidsberen (30cm) gebruiken om de in de kerk de ringen mee aan te brengen. In één winkel heb ik gehoord dat die niet meer gemaakt worden. Weet iemand misschien een winkel waar ze dergelijke beren verko...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-10-2007 8:22:46

Leen
pfff-heb ik dat alleen?
Hey bruidjes,heb even een dipje..veel werk en stress voor ons beide de laatste tijd en dan gaat het wat minder en vraag ik me af of we wel moeten trouwen. Dan lijkt het me toch weer wat snel te gaan en hoeft het voor mij niet perse. Heb ik dit alleen...
Andere Reacties: 4 5-10-2007 23:04:37

Sarah
Fotograaf West-Vlaanderen
Hallo iedereen,ik ben op zoek naar een goeie fotograaf in de regio van deerlijk - harelbeke -waregem - kortrijk - roeselare. Graag iemand die niet bang is om eens speciaal uit te hoek te komen.Groetjes, sarah
Fotografie Reacties: 13 5-10-2007 21:53:22

Katrien
Sint Jansberg
Graag wil ik even Sint Jansbergklooster (Sint Jansberg) in de kijker zetten. Zij hebben bijgedragen tot een prachtige dag!De locatie, het eten, de bediening, de begeleiding en organisatie, de act, ... hebben voor een ongelooflijk geslaagd feest gezor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 5-10-2007 20:59:20

Katrien
Voorbij *snif*
8 september was het zover: eindelijk werd ik de vrouw van de man van mijn leven! En het was fantastisch! Ondanks de serieuze stress die ik de dagen ervoor had, heb ik enorm genoten van onze dag. Jammer dat je (normaal gezien) maar 1 keer trouwt ;-)En...
Andere Reacties: 1 5-10-2007 20:33:29

Annelore
Ringen en fotografen
Dag meidenwij zijn momenteel nog op zoek naar een goede huwelijksfoptograaf. Is er iemand die er een goede kent in de regio Oostende-Brugge?Daarnaast zijn we nu ook aan het uitkijken naar mooie trouwringen. Kent iemand van jullie een goede ontwerper,...
Fotografie Reacties: 13 5-10-2007 20:31:55

Sally
Prachtig kleed van Linea Raffaelli te koop
Hey bruidjesVorige maand zijn mijn ventje en ik gelukkig getrouwd. Het was een sprookje!! Nu zou ik graag mijn prachtige kleed willen verkopen, daar het zonde is om het gewoon in de kast te hangen. Misschien kan er iemand even hard in stralen als ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-10-2007 20:01:20

Elke
Foto's : binne lokatie
HeyWij trouwen in februari en zijn dus op zoek naar een binnenlokatie om onze trouwfoto's te laten nemen. Je weet immers nooit welk weer het zal zijn in BelgiË. Heeft iemand toffe ideetjes? Het zou wel in de regio van dendermonde - opwijk- aalst...
Fotografie Reacties: 0 5-10-2007 19:24:26

Elke
kostuum Bruidegom
Wie weet er een goede winkel om achter een mooi pak voor de bruidegom te gaan? Liefst regio Oost-Vlaanderen en met niet te opdringerige verkopers.
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 5-10-2007 19:21:59

Elke
Winkel trouwschoenen Oost-Vlaanderen
HeyWeet iemand van jullie waar ik niet te dure trouwschoenen kan vinden in Oost-Vlaanderen? Wij trouwen in de winter dus het moeten gesloten witte schoenen zijn.Elke
Kledij - Accessoires Reacties: 2 5-10-2007 19:19:57

evy
Pia Belinni
Ik heb online een jurk gezien van Pia Belinni waar ik helemaal weg van ben. Waar verkopen ze jurken van Pia Belinni? Iemand een idee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-10-2007 19:19:52

Sarah
zaal zonder catering - regio antwerpen
Hallo,wij zijn op zoek naar een zaal waar eigen catering mogelijk is, liefst in de omgeving van Antwerpen (Waasland en regio Lier kunnen ook nog). Hebben jullie ideeën?Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-10-2007 18:01:21

sabien
keuze uitnodigingen
Wij hebben al veel boeken met uitnodigingen bekeken van de drukker (mercard, intercard en buromac) en toch vinden wij onze goesting maar niet! Om zelf iets te creëren, zien we niet zo zitten. Waar hebben jullie gemakkelijk jullie keuze gevonden?...
Uitnodigingen Reacties: 4 5-10-2007 17:53:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...