Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

LEEN
kerk geste l (berlaar)
ik ben op zoek naar mensen die in de kerk van gestel getrouwd zijn of gaan trouwen.wij gaan hier op 6-9-2008 trouwen maar van verschillende mensen heb ik reeds vernomen dat de huidige pastoor zéér moeilijk is en heel conservatief.geen rijs...
Locaties - Viering Reacties: 0 8-10-2007 12:48:35

Charlotte
de kleine rietgans
Hoi zijn er mensen die al een huwlijksfeest gedaan hebben in de kleine rietgans te Damme? Vinden dit vré schoon maar zouden graag wat ervaringen horen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-10-2007 12:41:51

Kelly
fotoreportage
Beste bruidjes, heb wel nog eventjes tijd maar vraag het toch maar al eens...Wij wonen in Koksijde en zijn dus ook op zoek naar een leuke buiten/binnen locatie? Weet er iemand iets origineels?Kelly 12-04-2008
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-10-2007 12:35:37

Lies
Help! RAMP! Trouwkleed niet in orde 2 weken voor de trouw!
Hey bruidjes en co,Ik ben helemaal in paniek! Toen ik mijn trouwjurk voor de eerste keer ging passen, was er nog vanalles mis (hoewel het op maat gemaakt was). Ik heb er alles aan gedaan om vroeger te kunnen gaan passen dan 2 weken voor mijn huwelijk...
Andere Reacties: 14 8-10-2007 12:30:37

Debbie
Waar trouwjurk laten vermaken
Hoi lotgenootjes,Ik heb zopas mijn droomjurk gevonden via internet. Nu zou ik deze binnenkort nog moeten laten vermaken. Heeft er iemand hiervoor goede adressen? Liefst omgeving Antwerpen of Waasland.Alvast bedankt!
Andere Reacties: 0 8-10-2007 11:46:39

elke
trouwkleed kuisen en verkopen
Hallo,Ik ben een gelukkige bruid,al meer dan 1 maand getrouwd!Maar ik zou graag mijn kleed laten kuisen en verkopen...zijn er meisjes die hiermee ervaring hebben?Hoe doen jullie dat?Via internet, winkels,...?En hoeveel betalen jullie om jullie kleed ...
Andere Reacties: 0 8-10-2007 10:50:38

an
bedankkaartjes
Hallo,Nu onze trouw voorbij is en we de foto's hebben zouden we aan de bedankkaartjes moeten beginnen. Alleen weet ik niet hoe!bij wie ga je normaal daarvoor: fotograaf, drukker, zelf via internet of nog iets anders?groetjesan
Andere Reacties: 4 8-10-2007 10:27:26

Karolien
paniek voor trouwkleed
Hei bruidjes, volgende week woensdag ga ik naar 2 winkels om een trouwkleedje te passen: Mia monta in Zottegem en Modeshow in Geraardsbergen. Maar in al mijn euforie ben ik een probleem vergeten. Ik ben 1.84m en heb maat 44. Kan ik dan wel passen in ...
Andere Reacties: 10 8-10-2007 9:37:09

Nathalie
trouwkleed
Hoi iedereen,Ik ben zaterdag naar Mia Monta geweest voor te gaan kijken en ik had prijs.De eerste jurk die ik aanhad was precies zoals ik het wou. In mei mag ik gaan voor mijn eerste pasbeurt. Ik was en ben nog steeds in de wolken.groetjesNathalie 08...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-10-2007 9:06:19

Charlotte
mimosa eeklo
HoiHeeft er iemand al ervaring met huwelijksfeesten in feestzaal Mimosa te Eeklo? Wij hebben er momenteel een optie en had graag eens wat info gehad van mensen die daar hun feest georganiseerd hebben of die daar eens naar een feest geweest zijn...
Andere Reacties: 4 8-10-2007 8:59:59

Mieke
vraagje ! Wat is het verschil ?
Hallo bruidjes,Ik had een vrraagje wat het verschil is tussen rent-a-priest en het centrum voor morele dienstverlening ???Ik weet dat rent - a - priest niet gratis is en het centrum wel een viering gratis doet.Maar is de viering dan even kwaliteitvol...
Andere Reacties: 4 8-10-2007 7:57:50

Katrien
gemeente
Ik heb een klein probleempje. Ik zou graag willen trouwen in de gemeente waar ik geboren ben. Volgend jaar, na ons huwelijk gaan wij hier terug wonen, maar dat betekent dat ik bij de aangifte niet in mijn lievelingsgemeente woon. Heeft iemand hier no...
Andere Reacties: 5 7-10-2007 22:48:41

Sofie
Moeilijk om te vinden: make-up & kapper aan huis
Hey,Wat mij opvalt is dat het zo moeilijk is om iemand te vinden die aan huis komt voor zowel kapsel als make-up? Op de huwelijksbeurs in Antwerpen werd een Nederlands bedrijf erg gepromoot... Maar ik zou het wel jammer vinden om het zover te moeten ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 7-10-2007 22:08:36

dorien
Jeff Celen/Videography/Huwelijksstudio
Iemand enige ervaringen met deze fotografen/videograaf?Leken ons niet zo duur en toch heel goed...
Andere Reacties: 13 7-10-2007 21:54:18

dorien
de voocht-wuyts ceremonie??
Iemand hier ervaringen mee?Vroeger in mortsel, nu in hemiksem.Hun pakket leek ons wel interessant maar wilden toch eens weten of ze goed of niet zo goed waren...
Andere Reacties: 2 7-10-2007 21:49:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...