Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Jurk Linea Raffaelli
Hey,Ik heb via het internet mijn droomjurk gevonden, namelijk eentje van Linea Raffaelli. Code B7 set 14, op hun site rij 22, 1ste foto.Weet iemand de prijs van dit kleedtje? En heeft dit kleed een grote decoltée? (M'n ma vindt het "te"...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-10-2007 11:23:16

stefanie
Iemand ervaring met De Grote Stove in Zuienkerke (bij Brugge)?
Wij trouwen op 19/07/2008 en hebben reeds in Juni onze feestzaal (De Grote Stove in Zuienkerke) vastgelegd. We hebben eigenlijk maar 2 feestzalen bezocht en direct gekozen voor De Grote Stove, omdat we het een prachtige zaal vonden. Nu beginnen natuu...
Andere Reacties: 6 10-10-2007 11:06:14

sabrina
stress
hey toekomstige bruidjes!de stress begint te komen!!!!op zaterdag 27 oktober ist zover, ja dit lijkt nog wel wat verder weg, maar voor ons wordt het zeer spannend.... nog 18 dagen en k ben heel zenwuachtig!!!wie trouwt er nog op 27/10/07 en wat hebbe...
Voorbereiding Reacties: 7 9-10-2007 22:02:32

Dorine
Modehuis Ellen
Hallo!Ik heb een vraagje, heeft er iemand ervaring met modehuis Ellen in Oostburg? Is de service daar goed? en vallen de prijzen mee? het is maar een kwartiertje rijden van mn deur dus ik denk dat ik er wel eens naar toe ga gaan. GroetjesDorine08/08/...
Andere Reacties: 15 9-10-2007 21:27:14

Cindy
uitnodigingen zelf maken
hallohier weeral een vraagje over uitnodigingen. wij gaan ze misschien zelf maken misschien ook niet;graag had ik enkele voorbeeldjes gezien van mensen die ze zelf hebben gemaakt. Geen zorgen maken, ik pak jullie ontwerp niet af, heb iets in mijn hoo...
Uitnodigingen Reacties: 0 9-10-2007 20:50:46

heidi
priorij corsendock
Hoi allemaal,Heeft iemand van jullie al positieve of negatieve reacties gehoord over Priorij Corsendonck?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-10-2007 20:39:36

elsie
visagiste Nada
Elke, bedankt voor mij de mail van Nada te geven. Ik heb haar ondertussen gemaild en heb met haar een afspraak gemaakt. Ik kijk er alvast naar uit. Heb hier heel wat positieve reacties gelezen over haar make up. Een goede visagiste is trouwens niet g...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 9-10-2007 20:25:28

Sofie
Originele locatie gezocht voor plechtigheid
Hey,Wij hebben lang getwijfeld of we nu wel of niet voor de kerk zouden trouwen, maar hebben uiteindelijk besloten om toch te kiezen voor een persoonlijke en originele plechtigheid.Dit houdt wel in dat we dringend op zoek zijn naar een geschikte loca...
Locaties - Viering Reacties: 5 9-10-2007 20:04:36

Sandra
Berkenhof
Heeft er iemand ervaring met feestzaal Het Berkenhof in Diest
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-10-2007 19:56:02

Olivia
bruidsjurk voor kleinere bruid
Hallo... we hebben hier een prachtige sobere bruidsjurk van het merk VILLAIS Moda Nuptia. Het is een A-lijn (met korte mouwen) in Franse zijde, met korte sleep en bijhorende sluier. Maat 40/42 voor iemand van 1m60. (regio Mechelen)
Andere Reacties: 0 9-10-2007 19:52:06

anja
modehuis Magda
Hallo allemaal. Kent er iemand het modehuis Magda in Kortenaken? Heb gehoord dat ze daar goedkope trouwjurken hebben maar geen bekende merken. En wat was jullie indruk over de winkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-10-2007 19:39:46

sofie
NOOIT gedragen! trouwjurk Talyna Lyn 2007-2008
Hallo toekomstige bruidjes,Ik bied een NIEUW sober, stijlvol trouwkleed aan!Merk: Talyna Lyn, collectie 2007-2008Maat: 38Stijl: sobere jurk,bestaande uit 2 delen met korte uitlopende sleepKleur: off-whiteStaat: NIEUW!Voor foto's of vragen, mail: sofi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-10-2007 19:38:08

sophie
getuigen
hallo;Ik had zo een vraagje of je mag twee getuigen nemen per persoon.Ik zie op de site in nederland dat ze daar twee tot vier getuigen mogen nemen.Ik vroeg me dus nu af of dat hier in belgie ook mag.Dank bij voorbaat.
Andere Reacties: 2 9-10-2007 18:43:14

Maartje
Spannend!!! 13/10/07
Hallo iedereen,Wij trouwen 13/10/07, komende zaterdag dus. Ik dacht dat er niet meer zoveel moest gebeuren, maar al die kleine dingetjes nemen toch meer tijd in beslag dan gedacht.Tis soms wat stressen!Zijn er nog andere koppels die 13/10 trouwen? He...
Andere Reacties: 7 9-10-2007 17:41:52

kim
Huwelijksvoorbereiding
Hey,Deze week zijn we bij de pastoor langsgeweest om onze datum vast te leggen en toen gaf die mij zo een blad over een cursus huwelijksvoorbereiding. Dat is een ganse dag samen met andere koppeltjes waar je ook opdrachten moet doen enzo en deze dan ...
Religie Reacties: 14 9-10-2007 17:12:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...