Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Schminkster aan huis
Hoi bruidjes,ik zoek een schminkster die aan huis wilt komen in de regio Herentals. Kan iemand van jullie helpen?Groetjes,Evelien.
Andere Reacties: 2 11-10-2007 10:36:43

Lieve
Jagré - totale uitverkoop
Dames,ik reed gisteren met de bus door de Carnotstraat in Antwerpen en zag dat er totale uitverkoop was in bruidshuis Jagré. Misschien leuk om weten?Groetjes,Lieve
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-10-2007 10:05:05

Sylvie
huwelijksbeurs Brugge
Heykes iedereen,Zijn er nog mensen die naar de huwelijksbeurs gaan komend weekend in Brugge? Weet er soms iemand of er reductie-kaarten ergens te verkrijgen zijn?Groetjes,Sylvie
Andere Reacties: 4 11-10-2007 9:34:01

Koen
Jurgen Doom
Heeft er iemand voor Jurgen Doom gekozen als fotograaf?
Fotografie Reacties: 1 10-10-2007 18:14:46

Koen
Anne Belin
Heeft er iemand de volledige collectie van Anne Belin al gezien? Op hun website staan maar een paar kleedjes. Is er iemand al bij Steven Dewilde in Antwerpen geweest?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-10-2007 18:13:46

Lieve
Gravenhof-Schuttersveste?
We hebben een optie op zowel Gravenhof (Dworp)als Schuttersveste (Rillaar). Kan iemand ons helpen met de knoop door te hakken? Positieve en negatieve commentaar? Thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-10-2007 17:13:03

Sarah
2 de dans
Hoi bruidjes!Na de openingsdans dansen meestal meisje met papa en jongen met mama, niet? Bepalen jullie ook zelf dat nummer op voorhand? Doen jullie dit in overleg met ouders? Ik zou misschien als verrassing hun openingsdansen van vroeger laten spele...
Openingsdans Reacties: 4 10-10-2007 16:58:20

Sarah
lijstje geven aan DJ
Hoi allemaal,de DJ die wij willen voor ons trouwfeest kan niet die dag! Nu kennen we eigenlijk niemand anders waarvan we zeker zijn dat het onze smaak zal zijn. We spelen nu met het idee om van 'onze DJ' een playlistje te vragen en dat door te geven ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 10-10-2007 16:48:33

Céline
Budget feest
Wij zijn net begonnen met de voorbereidingen voor ons huwelijk. Binnen een kleine 6 maanden is het zover. Kan iemand mij een raming geven van wat ceremoniewagens/meester, fotograaf/video, bloemen kosten.merci
Andere Reacties: 6 10-10-2007 15:43:41

My
Afrekenen met ... Le Chapeau
Dag bruidjes,Zaterdag ben ik mijn kleed gaan ophalen en eerst had ik er wel een goed gevoel bij. De vrouw die ons bediende was enorm vriendelijk en behulpzaam en ze hadden ook niet extravagant veel aangerekend voor de retouches. Dat was al een pak va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-10-2007 14:42:48

Inge
winnaarsBeurs antwerpen
Hoi,We zijn vorige zaterdag naar de beurs in Antwerpen geweest en hebben daar heel wat kaartjes ingevuld om vanalles en nog wat te winnen. Weten jullie waar je de winnaars kan terugvinden?Groetjes,Inge 5 juli 2008
Andere Reacties: 5 10-10-2007 14:20:37

Sarah
grote familie
Hey allemaal, zijn er nog koppels van wiens familie enorm groot is? Probleem is dat de kant van m'n verloofde een hechte familie is, maar met hen alleen zijn we al met 100. Bovendien zitten we beiden in sportclub met vrij hechte vriendgroep... dus we...
Andere Reacties: 6 10-10-2007 14:14:03

stefanie
Budgetvriendelijke hwelijksreis?
Hallo iedereen!Aangezien wij zelf ons huwelijksfeest moeten betalen blijft er niet veel budget meer over om nadien nog een verre, exotische huwelijksreis te maken.Heeft er iemand tips, aanraders enz. om dichtbij (Europa) een romantische huwelijksreis...
Andere Reacties: 7 10-10-2007 13:58:01

petra
limousines voor 11 personen
hallo iedereenik ben op zoek naar limousines waar je met 10 - 11 personen in kan;ik zie dat de meeste maar voor 8 personen zijn.wij willen echt graag een hummer limo, maar er kunnen maar 8 mensen in zitten.of zou je dan schikken, zodat er enkele mens...
Andere Reacties: 6 10-10-2007 12:55:09

stefanie
Zelf betalen volledig trouwfeest?
Ik ben soms een beetje gefrustreerd door het feit dat van de 3 koppels die wij kennen die volgend jaar trouwen wij de enigen zijn die alles zelf moeten betalen.Bij de enen verdelen de ouders alle kosten 50/50 en moeten de trouwers dus zelfs geen euro...
Andere Reacties: 28 10-10-2007 11:27:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...