Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Thema misviering
HalloEen tijdje geleden was er een topic over een thema in de misviering. Toen was er iemand die het thema puzzelen had gekozen. Kent er iemand leuke ideetjes/ eventueel misboekjes over dit (of een ander) thema?DankjewelWendy
Ceremonie Reacties: 0 8-10-2007 18:54:27

Julien
Zaal Den Eyck Kasterlee oké??
Wij zoeken voor 21 maart 2008 een feestzaal tussen Limburg en Antwerpen (nog liever Geel-Herentals), in de buurt van de e313, voor een betaalbaar avondfeest (bv onthaal met hapje, barbecue of koud/warm buffet en eenvoudig dessert). De meeste zalen va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-10-2007 18:31:52

LIEN
DJ JEEPMUSIC
Hallozijn er die ervaring hebben met dj jeepmusics? We hebben er al eens persoonlijk contact meegehad en dat viel heel goed mee!Alle reacties zijn meer dan welkom. Veel groetjesLien
Andere Reacties: 1 8-10-2007 18:02:24

Lies
Mooie tekst over liefde, huwelijk, ...
Hey,Mijn vriend en ik trouwen enkel voor de wet en zijn nog op zoek naar een mooie tekst om te laten voorlezen over liefde, of trouw of huwelijk of ...Als jullie een mooie tekst kennen, mail je hem dan naar bramenlies@gmail.com?Dankjewel!Lies
Andere Reacties: 11 8-10-2007 17:23:44

Céline
Trouwjurk - villais
HalloIk ben op zoek naar een verdeler in België van bruidsjurken van het Spaanse merk VILLAIS.Alle info is welkom.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-10-2007 17:22:45

Griet
Uitnodigen collega's
Ik zit met een probleem bij het uitnodigen van mijn collega's. Ik werk in een tamelijk klein bedrijf. In totaal zijn we met 11. Nu heb ik met iedereen een goed contact, behalve met 1 iemand, zijnde de kuisvrouw die voor de middag steeds komt poetsen....
Uitnodigingen Reacties: 2 8-10-2007 17:09:31

sabien
ceremoniewagens regio Oudenaarde-Ronse
Weet iemand waar wij in de regio Oudenaarde-Ronse terechtkunnen voor wagens voor in de suite met chauffeur ? Alvast bedankt !Sabien
Andere Reacties: 3 8-10-2007 16:07:48

Katleen
naaister omgeving leuven????
Hallo allemaal,ik ga in juli 2008 trouwen en ik zou mijn trouwkleed graag door een naaister laten maken zoals ik het wil, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Daarom ben ik op zoek naar naaisters (liefst in de regio leuven, maar voor een goeie naaiste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-10-2007 15:20:25

Tamara
Goudsmid Jadoulle Hasselt
Ik heb via een advertentie ringen gezien van goudsmid Jadoulle in Hasselt, waar ik helemaal weg van ben! Heeft iemand van jullie hiermee ervaring of bepaalde zaken van gehoord of zo? Wij wonen daar op zo'n 60km van, en wou eerst even referenties chec...
Andere Reacties: 0 8-10-2007 15:02:07

Nele
openingsdans
wij zouden graag als openingsdans 'lady in red' horen. Ook omdat ik een bordeau kleed draag. Past dit liedje eigenlijk als openingsdans?
Openingsdans Reacties: 6 8-10-2007 15:01:22

Nele
iets dikkere bruid
Hallo allemaal,Ik wou gewoon iets kwijt.20 oktober is het zover, mijn trouwkleed komt in orde maar wat lingerie betreft was het even spannend.Ik ben niet van de magerste en ben goed door moeder natuur bedeeld (als ik het zo mag noemen) maar heb zeker...
Andere Reacties: 3 8-10-2007 14:54:59

Kristof
Fotografie Posi-tief
Hallo iedereen,heeft er iemand ervaring met fotografie Posi-tief? of andere aanraders voor de regio Antwerpen-Limburg?alvast bedankt!!groetjes Kristof
Fotografie Reacties: 1 8-10-2007 13:52:13

Inge
Fotograaf - Ipon Maldegem
Heeft iemand van jullie reeds ervaring met deze fotograaf?Graag jullie bevindingen!Groetjes, Inge
Fotografie Reacties: 3 8-10-2007 13:15:14

Kirsten
uitnodigingen
hallo,zou iemand mij kunnen helpen, wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken, maar weet niet goed hoe ik er moet aan beginnen, de tekst is al wel in orde.kan iemand mij wat ideetjes geven of heeft er iemand wat voorbeeldjes? je mag mij altijd i...
Uitnodigingen Reacties: 1 8-10-2007 13:13:39

Charlotte
cortina wevelgem
BesteZijn er mensen die hier al naar een feest geweest zijn of hier getrouwd zijn? Graag jullie ervaringen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-10-2007 12:50:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...