Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natasja
te laat ??? zorgen maken?
Hey iedereen,   Nog 54 dagen...   We zijn met alles op schema. Alleen mijn man heeft nog geen kostuum. Hij heeft juist gebeld naar de winkel waar hij zijn pak wilt kopen en zij hebben voorgesteld om 10/04 langs te komen voor een p...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 12-3-2011 12:26:21

Heidi
Misschien toch onze datum veranderen?
Hello! Gisteren hadden wij een afspraak in de feestzaal van onze keuze... Hof Ter Meyghem in Oudegem... Nu bleek dat er al een optie genomen was op onze datum zaterdag 07/07/2012... :'-( Hij zou ons gistereavond of vandaag iets laten weten of die and...
Voorbereiding Reacties: 12 12-3-2011 11:17:45

Ellen
Wie uitnodigen op receptie?
Hallo allemaal,   Een zonnige zaterdag, niet werken...Wat doe je dan? Juist, verder plannen en organiseren ;-)   Onze uitnodigingen zijn bijna klaar, dus ik zal eens beginnen tellen hoeveel volk we gaan hebben. Hierbij vroeg ik me ...
Voorbereiding Reacties: 6 12-3-2011 11:04:03

Anika
eindelijk weer wat kunnen schrappen! :)
Hallo allemaal!   Eindelijk loopt alles weer wat vlotter bij ons! De nieuwe getuigen van mijn toekomstige is gevraagd (eergisteren) en gisteren zijn we dan ook meteen op ondertrouw geweest (wat geen paar dagen te vroeg was). Gisteren heb ik no...
Voorbereiding Reacties: 2 12-3-2011 10:08:55

Vanessa
Intredelied
Hallo,   Mijn misboekje is zo goed als af.  De liedjes zijn ook gekozen, maar er is nog 1 probleem.  Ik vind maar geen gepast intredelied.  Kunnen jullie mij daarbij helpen?  Ik wil wel geen Allegria ofzo.  Wij hebben ...
Religie Reacties: 13 12-3-2011 9:53:21

Miriame
Locatie fotoshoot Brasschaat
Hallo bruidjes,   Kent er iemand misschien een mooie locatie voor een fotoshoot in Brasschaat?  We doen ons feest in het Dennenhof en  willen niet te veraf van daar onze foto's ergens laten nemen.  We hadden in eerste instantie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 12-3-2011 8:42:47

Sara
Budget lingerie
Hey bruidjes, gisteren wat twijfel en frustratie. Ik ging om een bijpassende bh voor mn kleed; oh 55 euro valt goed mee. Lap, het blijft afzakken. Ja mevrouw dan zla u toch eens moeten zien voor en korset. Kostprijs 180 euro!!!!!!!!!!  dan h...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 12-3-2011 7:32:55

Joyce
goedkeuring tekst uitnodiging
Hey hey,   Ik heb effe goedkeuring nodig, is dit niet te kort? Zijn er nog dingen die jullie zouden aanpassen of anders formuleren? We voegen ook nog aparte kaartjes bij voor het feest/receptie/dessertenbuffet. Ook heb ik nog een kort zinne...
Uitnodigingen Reacties: 11 12-3-2011 1:11:22

Kim
Kousen bij dikkere bovenbenen?
Ik weet nog niet zeker of ik kousen zal dragen of niet maar ik wil er toch op voorzien zijn. Ik heb een tijdje geleden stay-ups gekocht maar ik heb vrij brede bovenbenen en dat is écht geen zicht. Zijn er goede alternatieven?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 12-3-2011 0:14:25

azar
Heeft iemand ervaring met deze kastelen?
Heeft iemand ervaring met: kasteel ruisbroek, kasteel rivierenhof, kasteel blauwhuis of kasteel breivelde?   Wij hebben een selectie gemaakt van 4 locaties om over 2 weken te bezichtigen. Heeft iemand feedback over deze locaties?   &nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-3-2011 0:08:40

Ellen
Juwelenontwerpers in Antwerpen: wat ik kan aanraden
Elaba   Vandaag zijn we naar Antwerpen geweest. We hebben er wel 6 juwelenontwerpers bezocht en ik laat jullie even weten wie ik zeker kan aanraden... - Wim Meeussen in de Wijngaardstraat (knap!) - Gerda De Vrij in de Wijngaardstraat (mooi +...
Voorbereiding Reacties: 0 11-3-2011 23:44:43

Ellen
Yesssssssss, weer wat van mijn lijstje schrappen!
Hey   Mijn lijstje staat nog vrij vol (als ik anderen op het forum mag geloven), maar ik kan weer wat schrappen: mijn kousen, halsketting en oorbellen zijn gekocht. We hebben vandaag ook onze voor-99%-zeker-trouwringen gezien.   Super, ...
Voorbereiding Reacties: 3 11-3-2011 23:41:58

Patrizia
even van mijn frustratie afgeraken!!!!!!!!!!!!
Hoi .....wat een ellende!!!!! Eerst konden we niet beslissen over onze dagindeling en nu komen we net te weten dat er op de dag dat we normaalgezien zouden willen trouwen er kermis is in ons dorp! en dat staat natuurlijk vlak aan de kerk!!!! Ik word ...
Voorbereiding Reacties: 12 11-3-2011 23:11:08

Lindsay
Kleur bruidsboeket
Hoi hoi,   om nog even door te gaan op mijn berichtje van zonet over de dure bloemenversiering ... ik zit een beetje vast met de kleur die ik wil voor mijn bruidsboeket. Ik heb een wit (licht ivoorkleurig) kleed met op het topje lichtgrijze b...
Bruidsboeket Reacties: 10 11-3-2011 22:37:07

Lindsay
Dure bloemenversieringen --> alternatief ???
Hoi dames,   ben vandaag eens naar enkele bloemisten geweest om eens te horen achter wat ideetjes en prijzen want ik heb namelijk een budget waar ik mij graag aan wil houden. Dit was het verdicht: - Bruidsboeket:     een s...
Bruidsboeket Reacties: 12 11-3-2011 21:57:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...