Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
jippie :-) uur ligt vast en toch een klein tripje achteraf
EIndelijk!!! 6 maanden en 2 weken op voorhand het uur op het stadhuis mogen gaan vastleggen!!! om 11 uur trouwen we, dit kon nog heel onze planning in de war sturen, achteraf direct naar de fotograaf gegaan om uur door te geven, afspraak met DJ o...
Voorbereiding Reacties: 1 11-3-2011 21:51:12

Sylvie
bruidsjurkjes op de markt
Vanmorgen was ik op de markt in Ingelmunster en daar zag ik een kraam met o.a. hele mooie wit/rode jurkjes voor bruidsmeisjes. Die kosten 20 euro. Het bruidsmeisje was uiteraard niet mee, want ik ging gewoon groenten en zo kopen. Nu had ik gedacht om...
Kledij - Suite Reacties: 9 11-3-2011 20:17:25

Mieke
Vervoer
Hey mede-bruidjes,   Ook al is de datum nog ver weg toch wil ik al vanalles vastleggen.  Nu zijn wij met zo'n 24 man die mee 'moeten' met vervoer. Weet er iemand leuke plaatsen (en niet superduur) om een bus te huren?   Grts, Mieke
Voorbereiding Reacties: 5 11-3-2011 20:00:26

Els
schoenen
Dames,   Onlangs had ik een bericht gepost ivm de bruidsschoenen. Nu wil ik toch even laten weten dat ik de perfecte schoen gevonden heb!!! Ik ben langs geweest bij Lorenti in Lochristi en daar stond mijn droomschoen!!!!( ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 11-3-2011 18:24:18

Anke
Zaal Familia Nijlen
Hallo bruidjes,   wij hebben net besloten ons feest te laten doorgaan in zaal Familia te Nijlen. Nu zijn we nog aan het twijfelen over de formule. Heeft er iemand ervaring met de zaal? Alle raad is welkom!   Groetjes, Anke
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-3-2011 18:10:10

sabrina
rare reactie bruidjes????
Hallo bruidjes in spé en anderen,   Het valt mij toch op dat hier een aantal mensen vragen posten en ractie verwachten .... maar als deze reacties niet in hun kraam passen, dan verwijderen ze hun profiel???? Waarom dan een vraag posten? ...
Voorbereiding Reacties: 8 11-3-2011 16:36:05

renske
nagelstyliste
hoi, weet er iemand een betaalbare nagelstyliste die gelnagels aan huis komt doen? in regio herentals   alvast bedankt x
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 11-3-2011 16:31:09

Nathalie
Ervaringen Heidi Fonteyn
Hey bruidjes,     Heeft er iemand ervaring met visagiste Heidi Fonteyn uit Oostakker (bij Gent)? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!   Liefs,     Nathalie
Verzorging - Make-Up Reacties: 18 11-3-2011 15:12:27

Bruidje 02042011
Bruidsboeket
Welke soort van bloemen kiezen jullie zoal?   Men 'man' gaat morgen men boeket kiezen vandaar !
Bruidsboeket Reacties: 15 11-3-2011 15:01:48

katleen
bruidskledij te koop jongens
Ik verkoop 4-delig set van "gymp" van de comunniecollectie 2010. Wij hebben dit onze zoontjes vorig jaar aangedaan op onze trouwdag als bruidskindjes. Wij hebben dus alles in maat 92 en in maat 110. Het is slecht 1dag gedragen. Is helemaal in nieuwst...
Kledij - Suite Reacties: 0 11-3-2011 14:32:25

Nathalie
Bruidsboeket en bloemstukken regio Zottegem-Gent
Dag bruidjes,   Kent er iemand goeie en betaalbare adresjes voor bruidsboektten en bloemstukken voor de kerk en feestzaal?   Ik ben van de streek van Zottegem.   Groetjes en alvast bedankt!!
Bruidsboeket Reacties: 4 11-3-2011 14:25:33

Emy
Feestzaal Montreal + keuze datum
Hallo iedereen   Heeft er iemand van jullie ervaring met een huwelijksfeest in de Montreal in Sint-Katelijne-Waver bij Mechelen? Graag zowel positieve als negatieve meningen.   We zouden graag deze zaal reserveren na het weekend na een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-3-2011 13:54:24

Inez
Suitekleedje Marylise - prijs?
Hoi,   is er iemand die toevallig de prijs van het suitekleedje Clarinda van Marylise weet?   Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 0 11-3-2011 13:48:04

Orily
Binnen enkele uurtjes officieel getrouwd !!!!
Nog enkele uurtjes te gaan en dan is het allemaal officieel met de wettelijke trouw !!! :D   En het weer is ook goed, super blij dus !!!!
Voorbereiding Reacties: 13 11-3-2011 13:31:16

Baci
vraagje ivm getuige
Hey Bruidjes   Ik zit met een beetje een vervelende situatie... Ik heb een vriendin van mij gevraagd getuige te zijn en dit zag zij direct zitten... Nu heeft die vriendin een nieuwe relatie... Allemaal leuk en ik ben erg blij voor haar, maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 7 11-3-2011 13:27:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...