Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Documentatie
Ik heb hier nog een hele zak met allerlei documentatie (zowel reclamefolders van op de huwelijksbeurs als boekjes van Loving You, For Lovers enzo). Kan iemand er nog iets mee doen? Gratis af te halen omgeving Antwerpen Noord.  
Voorbereiding Reacties: 0 13-3-2011 22:25:29

lies
@ Zomerbruidjes : Sjaal/stola of niet?
Dag mede-bruidjes,   ik vroeg me nu net even af of je in de zomer ook een sjaal of zoiets moet voorzien? Niet dat je daardoor meteen superwarm zal hebben, maar toch... Wat doen jullie?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 13-3-2011 22:01:40

ann
trouw 2 juli affligem
Wij zijn deze week naar het gemeentehuis gaan tekenen voor onze trouw op 2 juli2011 we kregen daar te horen dat er net voor ons en net na ons ook een koppeltje trouwt!!wij trouwen om 11.30 uur zitten jullie toevallig ook op dit forum???
Ceremonie Reacties: 6 13-3-2011 21:57:07

marijke
leuk origineel aandenken voor de getuigen!!
hey, wil heel graag iets leuks en origineel geschenk geven aan onze getuigen!! maar wat,en het komt zo kortby!!   hetzelfde ook als bedanking voor de mensen die allemaal geweest zyn naar het feest! iets klein,maar fyn!!help???   grtj...
Ideeën Reacties: 8 13-3-2011 21:39:45

jeff
witte paraplu
wij hebben onze witte paraplu, je weet nooit met dat weer hier ....gekocht in Aalst. Bij de sam dam, rechtover de free record shop, in de kattestraat. Wij betaalden slechts 12,95 euro met een mooi houten handvat.
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-3-2011 20:55:53

tamara
wat geven jullie als bedankjes ?
zoals de titel zegt vraag ik me af wat jullie als bedankje aan jullie gasten geven   en misschien een wat onbeleefdere vraag : hoeveel geven jullie er aan uit?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 13-3-2011 20:24:55

joke
nog 5 dagen voor wettelijk huwelijk
de titel zegt het al, vrijdag is het zover, dan wordt ik mevrouw haha Gisteren onze ringen gaan halen, we gingen ze normaal pas in augustus bij het kerkelijk huwelijk uitwisselen maar nu we ze in handen hebben gaan we het toch vrijdag al doen, z...
Voorbereiding Reacties: 4 13-3-2011 20:01:50

Lynn
Vervoer HELP!!
Hey   Kennen jullie nog bedrijven die een Rolls Royce of Bentley verhuren als bruidswagen? Normaal gingen we bij Lpp ceremonie, maar onze favoriete wagens zijn al niet meer vrij :-( (hadden eerst allemaal jaguars, maar hebben de wagens laten va...
Voorbereiding Reacties: 1 13-3-2011 19:22:58

Elke
kaft misboekje
Hey allemaal...   Ons misboekje is zo goed als af... vandaag heb ik de kaft voor ons misboekje gemaakt. Wij willen graag een gekleurde kaft en gaan deze laten drukken in een copycenter. Ik ben een gemiddelde word-gebruiker maar heb toch een vr...
Ceremonie Reacties: 3 13-3-2011 19:12:19

Ellen
Grootouders vermelden op de uitnodigingen?
Hello   Een vreemde vraag misschien... We zouden graag ook onze grootouders vermelden op onze uitnodiging. We vermoeden nl. dat de opa van mijn vriend het helemaal niet zou apppreciëren als hij niet vermeld wordt (ook al worden grootouder...
Uitnodigingen Reacties: 8 13-3-2011 19:11:06

Alien
dj
hallo   Wij zijn dringend op zoek naar een dj voor ons trouwfeest? Kan iemand mij helpen regio ieper-kortrijk-poperinge. 
Muziek - Live Reacties: 9 13-3-2011 18:38:06

Shari
accesoires te koop!
Hallo allemaal!   ondertussen staan er al wat dagen op de teller dat ik getrouwd ben en heb ik nog wat spulletjes te koop.   Zoals twee witte paraplu's, witte handschoenen, een mooie ongedragen witte bustier van Simone Perele D-cup, ...
Voorbereiding Reacties: 6 13-3-2011 15:21:29

lies
Verrassing partner!
Dag iedereen,   ik vroeg me eigenlijk af of er onder jullie bruidjes of bruidegommen zijn die iets in petto hebben voor hun man/vrouw als verrassing/cadeau na het huwelijk? Ik heb al iets in gedachten maar ben eigenlijk reuzebenieuwd of ik hie...
Voorbereiding Reacties: 21 13-3-2011 15:01:24

Sarah
papier uitnodigingen
Dag bruidjes,   Weten jullie waar je papier met een motiefje (bruin bloem motief) zou kunnen vinden? In de AVA heb ik verschillende leuke ideetjes opgedaan om zelf mijn uitnodingen te kunnen maken. Maar ze hadden alleen effen papier. Ik ben v...
Voorbereiding Reacties: 4 13-3-2011 14:49:42

Sylvie
correcte adressering
Ik ben bezig alle adressen van de genodigden te verzamelen en ben dit in een documentje aan het plaatsen. Zo zal ik alles bij me hebben als ik de adressen op de enveloppen moet schrijven, maar nu vraag ik mij af wat ik moet doen in volgende situatie....
Uitnodigingen Reacties: 3 13-3-2011 14:30:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...