Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kitty
Nog 27 dagen te gaan!
Nog een kleine maand te gaan! Wat gaat de tijd toch snel! De zenuwen komen af en toe toch eens naar boven. Zijn er nog die in de maand april trouwen? Hoe staat het bij jullie? Nog veel te doen?   Nog veel succes allemaal!   Groet...
Voorbereiding Reacties: 4 12-3-2011 22:58:45

Heike
Suitekleedje
Hallo,   weet er iemand op welke plaatsen je allemaal de love collectie van enzoani kan kopen? Ik ben vandaag gaan kijken bij elena in Deinze maar ze hadden mijn maat niet meer en het huwelijk is al binnen 3 maanden dus konden ze het niet meer b...
Kledij - Suite Reacties: 2 12-3-2011 22:51:33

Mireille
Huwelijksreis naar Japan
Onze huwelijksreis gaat normaalgezien naar Japan.... de 4 vliegtickts liggen al vast, voor onszelf en onze 2 kinderen. Iedereen super enthousiast tot gisteren ... Niemand hier heeft nu nog zin om te gaan en de annulatieverzekering wil tot hiertoe nie...
Huwelijksreis Reacties: 7 12-3-2011 22:46:20

Ilse
wat na openingsdans?
Hey,   Wat gaan jullie doen na de openingsdans? Of wat hebben jullie gedaan om direct toch wel wat volk op de dansvloer te krijgen? Ik ben niet zo voor de vermenigvuldigingsdans....... Daarom mijn vraag om het toch op een toffe manier op dreef t...
Ideeën Reacties: 5 12-3-2011 21:30:38

Ilse
welke kerk in Mechelen?
Hallo,   We gaan volgend jaar in Mechelen trouwen. Maar in welke kerk in deze stad zijn jullie getrouwd? Welke zijn de moeite? Je mag me ook altijd een persoonlijk bericht sturen.   groetjes    
Locaties - Viering Reacties: 1 12-3-2011 21:28:32

Ellen
Mémoire of Wim Meeussen? (ring die ik het mooist vind OF koppel ringen?)
Hey   Bij mij is er wat twijfel gekomen over de trouwringen. Enkele maanden geleden had ik al mijn hart verloren aan een ring van Mémoire (een collectie die bij de meeste juweliers te vinden is). Mijn vriend vond echter geen enkele ring b...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-3-2011 21:14:16

Ellen
Mijn mama en schoonmama passen totaal NIET bij elkaar! Wat nu?!
Hey   Vandaag heeft mijn schoonmama haar suitekleedje gekocht. Ze heeft zich aan de afspraak gehouden: tot op de knie. Maar toch past het écht niet bij wat mijn mama had. We hadden dus concretere afspraken moeten maken...   He...
Kledij - Suite Reacties: 14 12-3-2011 19:10:09

Inez
Korte witte jurk Le Chapeau
Hallo allemaal,   ik heb bij Le Chapeau een kort wit kleedje gepast (bustiermodel). Enig probleem: ik weet het merk van het kleedje niet. Heeft er iemand een idee over welk kleedje het gaat en welk merk dit zou kunnen zijn?   Groetjes...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-3-2011 18:51:00

Evi
taak bruidskindjes
Hoi bruidjes,   Wij hebben drie bruidskindjes, maar weten niet goed wat we hen die dag kunnen laten doen. Welke taken geven jullie aan de bruidskindjes??   Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 12-3-2011 18:50:03

ruth
kostuum-perikelen
Hey,   met nog 145 dagen op de teller zijn wij beginnen denken aan de outfit van de bruidegom. Er is semi beslist om de suite in een smoking te steken. Nu blijkt dat er ook anderen zijn die een smoking willen aandoen. Op zich is dit niet erg, ma...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 12-3-2011 18:26:43

Bjorn
Luchthaven Zaventem
Hallo iedereen ,   Weet er soms iemand of je foto's mag laten maken in de luchthaven?? En tot hoever mag je gaan in de luchthaven ???   Verder ideetjes voor locatie huwelijksreportage altijd welkom !!!   Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 3 12-3-2011 18:14:34

Tamara
koets huren regio Mechelen
Hallo iedereen,   hoewel we nog veel tijd hebben, zijn we toch al prijzen aan het zoeken voor het vervoer. Nu zou ik graag een koets willen huren. Ik vind alleen geen verhuurfirma's in onze omgeving. Wij wonen en trouwen in Mechelen dus zowel...
Voorbereiding Reacties: 0 12-3-2011 17:59:43

Jolien
Kledij volwassen bruidsmeisjes
Hey iedereen,   Ik ben op zoek naar kleedjes voor mijn volwassen bruidsmeisjes. De bedoeling is dat ze ongeveer dezelfde kleur maar verschillend model aan hebben.    Kent iemand leuke adresjes hiervoor? Wel even vermelden dat mijn bru...
Kledij - Suite Reacties: 5 12-3-2011 16:22:59

Severine
boekje huwelijksmis
Dag Allemaal!   alvast allemaal proficiat met jullie (komende) huwelijk!! ook wij trouwen dit jaar. Spannende vooruitzichten dus!   ik ben volop bezig met het misboekje. zijn er mensen die hun boekje eens willen doormailen? ik ben en...
Ceremonie Reacties: 5 12-3-2011 12:57:46

willy
vraag aan de reeds getrouwde koppeltjes
hallo, mag ik eens een onbeleefde vraag stellen? Hoeveel procent van jullie trouw werd terugbetaald door de geldcadeau's? Ik heb hier al eens gelezen "onze trouw heeft ons geen euro gekost, werd volledig terug betaald met de geldcadeau's, etc. etc."...
Uitnodigingen Reacties: 22 12-3-2011 12:33:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...