Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
30 juli
Hoi allemaal, 30 juli is het bij ons zover! Lijkt nog zo ver weg! Ik wou eens horen wie nog trouwt deze dag en hoever jullie al staan met de voorbereidingen. Wat is bij ons al in orde: - zaal - vervoer - ceremoniemeester - uitnodigingen - vie...
Voorbereiding Reacties: 7 13-3-2011 14:02:55

shana
tafellinnen west vlaanderen
hey bruidjes, ik ben volop op zoek naar tafellinnen, weet er iemand in west vlaanderen waar ik goedkope tafellinnen kan kopen of huren?   alvast bedankt! shana
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2011 13:55:50

Kim
Ideeën voor tafelnamen?
Vorige week zijn we naar de zaal geweest in verband met de menu. Nu willen zij graag dat we voor de tafelverdeling kaartjes maken met duidelijk de namen van de gasten op en dan een tafelnaam (al dan niet geïllustreerd met een foto of tekening). ...
Voorbereiding Reacties: 18 13-3-2011 13:52:59

lies
Hyperactief dagje...
Ik heb de kriebels goed te pakken vandaag... kan niet blijven stilzitten! Een fantastische zanger gevonden voor onze mis, alles loopt prima volgens plan, proefdruk van de uitnodgingen krijgen we in de loop van volgende week, heb net staan strij...
Voorbereiding Reacties: 5 13-3-2011 13:48:40

evy
Op zoek naar witte paraplu's
Hallo allemaal, Weten jullie waar ik voor een schappelijke prijs aan witte paparaplu's kan geraken? Of heeft iemand van jullie er nog liggen die ik mag overkopen? Met vriendelijke groetjes, evy 
Ideeën Reacties: 4 13-3-2011 13:30:24

Lynn
Fotograaf wettelijk huwelijk ??
Hey allemaal   Mijn verloofde en ik trouwen voor de wet op 21 september 2012, die dag vieren we ons huwelijk enkel met ons twee. Ons plan was om gewoon zelf foto's te nemen op die dag, zonder veel tralala. Maar nu zouden we toch liever een fotog...
Fotografie Reacties: 12 13-3-2011 12:41:28

Nele
tekst op uitnodiging
Dag allemaal,   Ik zit men een creatief probleempje. Samen met mijn toekomstige heb ik geprobeerd een tekst op te maken voor de uitnodiging. Dit zou het ongeveer worden:   8 juli 2011 hebben wij gekozen om, Eeuwig trouw aan elkaar te...
Uitnodigingen Reacties: 3 13-3-2011 12:33:55

sofie
wie helpt mij met mijn concept
Beste bruidjes en gommetjes,   Help! Dit is wat ik graag zou doen op mijn trouwdag... Een uitgebreide middagreceptie met kinderanimo (we hebben zelf 2 kids en voor hen moet het ook een super dag worden) voor een 120-tal volwassenen en 50 kids....
Ideeën Reacties: 5 13-3-2011 11:46:04

Peter
Receptie
Even een praktisch vraagje over onze receptie, we willen dit in eigen beheer doen omdat dit dan stukken goedkoper is. Ik kan aan 8 receptietafels geraken, voor hoeveel personen zou ik dan goed zitten? Heeft iemand tips voor gemakkelijke en goedkope ...
Ideeën Reacties: 6 13-3-2011 11:40:29

Ilse
welk merk van trouwring?
Hallo,   Van welk merk is jullie trouwring? Waar hebben jullie deze gekocht? In welke prijscategorie is deze te plaatsen?   groetjes    
Voorbereiding Reacties: 16 13-3-2011 11:35:21

kelly
bruidjurk
hey bruidjes,   gisteren de knoop doorgehakt wie neem ik als getuige men zusje of super goeie vriendin??  maar vindt je dit wat in de familie moet houden  en dus gisteren bij ons zus geweest en haar gevraagt of ze men getuige wil zijn&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-3-2011 10:36:41

An
Lingerie, juwelen en schoenen!
hey iedereen!   Ik heb hier al héél veel gelezen en goeie tips opgedaan enz! Nu zit ik zelf eens met een vraagje. Dinsdag ga ik met mijn mama shoppen voor lingerie, schoenen en juwelen! kijk er super naar uit! hebben jullie tips ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2011 10:09:18

Miriame
Houten roosjes als tafeldecoratie
Goedemorgen,   Volgend vraagje: iets verder gaf iemand het idee van houten roosjes als bruidsboeket, nu ben ik op de onderstaande site gaan kijken en ze zien er idd echt wel mooi uit en zou dus willen gebruiken maar dan als tafeldecoratie. He...
Voorbereiding Reacties: 9 13-3-2011 8:51:50

Aurelie
Gisteren was top !
Dag bruidjes !!    Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Samen met de schoonmama en mama achter een suitekleed voor hun en voor mij mijn tweede pas !   T'was super tof ! De mama's hebben hun kleding gevonden (oef) en ik ... Ik mocht ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-3-2011 8:10:22

Kim
Wat een geweldige dag!
Vandaag had ik mijn proef make-up en kapsel. Allemaal dik in orde, heb er alle vertrouwen in! Mijn haartjes zijn bij de kapper de laatste keer niet geweldig geknipt waardoor 't model nog niet helemaal goed is maar dat komt zeker nog in orde tegen mei...
Voorbereiding Reacties: 6 13-3-2011 1:22:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...