Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karen
dip - the sequel
dag iedereen,   een tijdje geleden postte ik hier al iets over mijn dipje ivm de cateraar. Hij deed enorm moeilijk en was niet echt toegankelijk... Het probleem is dus inderdaad dat we ook onze locatie via hem hebben, dus veranderen lukt niet...
Voorbereiding Reacties: 3 14-3-2011 10:42:54

Kim
Goeie Dj omgeving Brugge
Hallo allemaal,   Ik had graag eens jullie ervaringen met Dj's geweten.  Ik zoek natuurlijk een Dj die luistert wat onze wensen zijn en daar ook rekening mee houd.  Ook van prijzen ben ik eigenlijk helemaal niet op de hoogte dus als ju...
Muziek - Live Reacties: 5 14-3-2011 10:40:48

karen
rood kleed - welke bloemen
Hoewel ik eerst bij hoog en bij laag beweerde géén bruidsboeket te willen, heb ik de ultieme reden gevondne om het wel te doen: je hebt iets om vast te houden en zo weet je ook waar met je handen te blijven ;-)   Maar nu: wat voor br...
Bruidsboeket Reacties: 10 14-3-2011 10:33:03

bruid
Nog 25 dagen!
Hey bruiden! Ik heb nog 25 dagen op de teller en ik voel me heel rustig. Ik denk dat we alles in orde hebben maar helpen jullie me een handje? Het is soms moeilijk om overzicht te krijgen. In orde:  - uitnodigen verstuurd en gasten hebben bevest...
Voorbereiding Reacties: 9 14-3-2011 10:23:32

Stephanie
Op zoek naar een DJ - referenties
Ik ben nog op zoek naar een DJ. Viavia ben ik bij DiscoDeluxe (afkomstig regio Aalter) terechtgekomen. Kent iemand deze DJ? Postieve/negatieve reacties?   Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-3-2011 10:18:30

liesbeth
cadeau ouders/schoonouders
Ik denk al een tijdje na over een cadeau om de ouders te geven op onze trouw, maar ik heb geen flauw idee wat... Mss een bongobon voor welness?  Of is dit niet persoonlijk genoeg?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 14-3-2011 10:12:52

vanessa
leuke muziek
hoi medebruidjes en bruidegommen   met nog 172 dagen op de teller, komt het stilletjes dichter,dj hebben we gevonden maar ze willen zelf dat we een lijst samen stellen met liedjes die zeker moeten gespeeld worden die avond, iemand leuke idee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 14-3-2011 9:45:46

Lien
Waar vind je een gastenboek?
Hallo,   wij zijn nog op zoek naar een mooi gastenboek... Maar waar vind je zoiets???   Alvast bedankt voor de ideetjes!!   Groetjes Lien
Voorbereiding Reacties: 9 14-3-2011 9:26:14

Tamara
uitnodiging-gemeentehuis
ik heb een klein vraagje ivm het gemeentehuis.   zetten jullie dit op de uitnodiging voor iedereen? of enkel voor de dichte familie? als er een kerkviering is, dan is het wel leuk dat iedereen komt. maar wordt dit ook gedaan bij het gemeenteh...
Uitnodigingen Reacties: 11 14-3-2011 9:19:19

Bruidje 02042011
2de pas
Nu woensdag 16 maart, heb ik men 2de en normaal gezien laatste pas Nu begint het toch wel te korten hoor, spannend ! Hopelijk zit men kleed goed nu, vorige keer was het redelijk wat te groot. Hopelijk pas het nu perfect !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-3-2011 9:03:05

julie
gastenboek op wijtrouwen.com
Hoi, Hoe kan je je gastenboek op deze  site raadplegen? Had een melding met een berichtje van iemand dat ik moest accepteren of weigeren. Ik heb het geaccepteerd maar vind het nu nergens meer terug...    
Voorbereiding Reacties: 3 14-3-2011 8:37:43

katrien
MISBOEKJES
Nog een vraagje ivm misboekjes.Welk lettertype hebben jullie gebruikt? grtjs
Locaties - Viering Reacties: 4 14-3-2011 1:35:39

katrien
MISBOEKJES
Hallo vandaag nog 150 dagen op de teller.   Ik zou graag beginnen aan mijn misboekjes te maken. Nu een vraagje hoe begin je hieraan juist? Ik heb wel al enkele vb gekregen van de pastoor en ceremoniemeetser. Hoe hebben jullie er aan begonn...
Locaties - Viering Reacties: 4 14-3-2011 1:05:00

Tinneke
Tekst uitndodigingen
Helaba,   Ik struikel wat over mijn woorden voor de tekst op de uitnodiging. Wat ik op papier krijg klinkt wat saai en stom. Hoe pakken jullie het aan, wat hebben jullie zoal?   Groetjes,   Tinneke 
Uitnodigingen Reacties: 2 13-3-2011 23:48:15

Mara
Misboekje printen?!
Eindelijk heb ik ons misboekje af...Pff weken mee bezig geweest en mijn mannetje en de pastoor moeten het nog bekijken... Ik heb het boekje in Word 2007 en Publicher 2007 gemaakt... De versie van Word krijg ik uitgeprint maar niet juist..Hoe m...
Ceremonie Reacties: 3 13-3-2011 22:37:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...