Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Welke fotograaf kiezen?
Ook al trouwen we pas volgend jaar (28 juli), toch vinden we een fotograaf super belangrijk. We hadden Pieter Van Impe aangeraden gekregen, maar die is wat te duur voor ons (2600€). We zouden graag iemand hebben die van 's morgens (bij het opma...
Fotografie Reacties: 33 10-3-2011 18:03:24

Tina
Liedjes voor kerk
Hallo iedereen,   Ik ben bezig mt de liedjes voor de kerk   * intrede suite: enya - orinocco flow * intrede wij: cirque du soleil - alegria * 1ste lezing: aerosmith - i don't wanna miss a thing * tekenen register: westlife -  i ...
Ceremonie Reacties: 4 10-3-2011 17:40:55

Tinne
juwelen Elke Van Herck
Iemand een idee in welke prijsklasse de juwelen van Elke Van Herck vallen?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-3-2011 17:03:25

Sara
Grease; Fantastich idee of niet?
Hey allemaal, al lang ben ik op zoek naar een ideaal lied voor de intrede van de zaal. (heb hier al topics over geplaatst). Nu ben ik ergens op gevallen en ik zie dat meteen zitten en gebeuren, hoewel ik niet weet hoe ik mn ventje hiervan zal moe...
Ideeën Reacties: 5 10-3-2011 16:23:47

marieke
openingsdans belgie-nederland
hallo   We zijn op zoek naar een toffe openingsdans (net als iedereen!). Wij zouden graag kiezen voor een liedje van een belgische of nederlandse uitvoerder (anouk, ilse delanghe, stef bos...) of een liedje van goldplay (yellow?). Heeft...
Openingsdans Reacties: 6 10-3-2011 16:08:56

Marjannie
Honeymoonshop
   Hallo meiden,   Graag had ik willen weten of jullie ervaringen hebben met Honemoonshop in Rotterdam? Zelf ben ik van het Antwerpse, maar ben daar zo eens aan 't rondneuzen geweest op de website en zie daar toch enkele mooie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-3-2011 16:05:44

nicky
welke kleur schoenen
hallo   Ik heb als kleed gekozen voor eentje van linea raffaelli, donkerbruine rok en witte top maar nu vroeg ik mij af welke schoenen ik zou nemen. In de winkel enkele modellen gepast en die van linea raffaelli in het chocoladebruin vond ik w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-3-2011 15:39:24

Bianca
Visagiste aan huis gezocht!
Hallo iedereen,   14 mei stappen wij in het huwelijksbootje en zoek nog dringend een visagiste. Kan iemand mij hierbij helpen? En weet er ook iemand wat da ongeveer kost?  Het zou voor in Hoevenen zijn (Antwerpen)    Dank u wel &n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 10-3-2011 14:36:06

Celesta
Onze alternatieve ceremonie
Hoi beste bruidjes en bruidegommen,   Wij trouwen enkel voor de wet en zouden 's avond voor aanvang van receptie, avondfeest... een alternatieve ceremonie doen in de feestzaal.   Ik heb er mij eens aangezet (nu het toch vakantie is ... ...
Ceremonie Reacties: 22 10-3-2011 14:05:31

bruidje
voorlopige planning..
Hoi bruidjes, Het is vakantie en ik ben ziek.. Wat een tegenslag, maar anderzijds heb ik dan wel wat tijd om af en toe wat meer achter de computer te zitten om wat voor de trouw voor te bereiden.. Hier is mijn voorlopige planning, wat denken jullie?...
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2011 13:46:48

elke
drukkerij goeie prijs/kwaliteit gezocht
In onze planning zijn we aan de uitnodigingen begonnen. We hebben een eigen ontwerp, maar hebben nog geen drukker gevonden. We zoeken een drukkerij in West-Vlaanderen, die niet te duur is. Iemand goeie ervaringen?
Ideeën Reacties: 8 10-3-2011 13:45:27

Lesley
Uitnodigingen: wanneer versturen + persoonlijk afgeven of per post?
Hoi hoi,   Onze uitnodigingen liggen reeds klaar. Op 8 juli is het zover... Op de uitnodigingen staat dat men moet verwittigen voor 10 juni. Wanneer zou ik de uitnodigingen dan het best versturen? Hoeveel op voorhand doen jullie dit? Hoe ga...
Uitnodigingen Reacties: 11 10-3-2011 13:45:11

An
trouwkleed kiezen
Hey bruidjes,   Ik ben deze week voor het eerst op zoek gegaan naar een trouwkleed... maar geraak er niet uit. Eerst wou ik een gemakkelijk kleedje waar ik vlot mee kan dansen, en ik kwam er zo eentje tegen... dus supercontent ... maar dan kw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-3-2011 13:42:47

Nathalie
Nog exact 3 maanden!!
Hey medebruidjes,   Nog exact 3 maanden en we trouwen. Dat is echt geweldig. Ik kijk er ongeloofelijk naar uit. We zitten ook heel goed met onze planning. De weken vliegen voorbij. Nog juist enkele details bekijken en alles komt in orde. Het s...
Voorbereiding Reacties: 1 10-3-2011 13:28:06

sharon
schoenen gevonden... en lingerie.... en juwelen...
Na een kleine rustpauze wat de trouw betreft afgelopen dagen weer in actie geschoten en met succes.   Vandaag een paar heel speciale schoenen gekocht, helemaal niet traditioneel en wat gewaagd, maar ze zitten super ... Nu alleen nog hopen dat ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 10-3-2011 13:09:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...