Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marijke
gezocht voor binnen 6 weken een vw-busje
dringend gezocht een vw-busje maar een democratische prys!!aangezien op het laatste moment onze ceremoniewagens hebben afgebeld zoeken we nog vlug een andere oplossing!! kan er iemand ons soms helpen!! hebben ons intussen op een forum gezet van vw!...
Ceremonie Reacties: 13 9-3-2011 15:20:10

tiffanie
meegaan?
Hallo bruidjes!   Ik had graag meegegaan om het kostuum van mn verloofde te kiezen. Maar is dit gebruikelijk? Hoe overtuig ik hem en mn schoonmoeder hierover? Of raden jullie het me eerder af?   Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 9-3-2011 15:13:28

tiffanie
Abnormaal vroeg aan?
Hallo bruidjes en bruidegommen!   Ik vraag mij eigenlijk iets af... Ik trouw juli 2012 en heb nu al heel wat geregeld: feestzaal, bruidsjurk, fotograaf, iemand voor de bloemen, dj, zangeres voor in kerk, materiaal voor bruidssuiker, tafelschi...
Voorbereiding Reacties: 18 9-3-2011 14:52:06

elke
help even stress
nodigen jullie ook "vrienden" uit die je in het echte leven niet ziet, bv. alleen op facebook? en wat met collega's en zo? ik zit echt met de handen in het haar zucht. wij doen nl. geen receptie, na de viering in de kerk gaan wij met de dichte fami...
Uitnodigingen Reacties: 11 9-3-2011 14:38:41

Bruidje
Kado juweel getuige?
Hoi lieve bruidjes. Ik ga mijn lieve kleine zusje vragen als getuige! Ik zou haar graag een leuk juweeltje met hangertje geven, maar dan graag met boodschap 'voor mijn liefste zusje' ofzo. Weet iemand waar ik zo'n pendeltje kan kopen ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-3-2011 14:35:30

caroline
Pianobegeleiding Partituur K3
Op zoek naar de pianobegeleiding van 2 nummers van K3   - Kusjesdag -Was jij al ooit zo verliefd.   Het zou leuk zijn om onze kindjes dit te laten meezingen met pianobegeleiding, dus diegene die het aan ons kan bezorgen, bewijst ons ee...
Muziek - Live Reacties: 0 9-3-2011 14:17:40

katrien
Trouwjurk:Linea Raffaeli!
Hey,   Mijn dag is voorbij,twas prachtig!   Hierbij verkoop ik mijn trouwjurk. Het is een Linea Raffaeli,B10 SET 21.   Meer info:katrien_dewaegeneer@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-3-2011 14:06:38

Sandy
onze eigen trouwwebsite!
beste collega-trouwers,   onze eigen trouwwebsite staat online dankzij het harde werk van mijn toekomstige echtgenoot! Dit wou ik jullie niet onthouden, misschien kunnen jullie hier wat inspiratie bij opdoen. Check www.jurgenensandy.be   Gr...
Voorbereiding Reacties: 5 9-3-2011 13:42:54

Sigrid
vredeszaal everberg
Hallo,   heeft er iemand van jullie ervaringen mert de vredeszaal is everberg? Goed eof slechte...   Dank je
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2011 13:24:09

Leen
Zijn kostuum
Hallo iedereen,   Het kleed dat ik ga dragen is al een tijdje geleden beslist. Nu is het mijn vriend zijn taak op te beslissen welke kostuum hij gaat dragen..   Hij is vorig weekend met zijn mama gaan kijken voor een kostuum, maar heef...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 9-3-2011 13:10:01

Lianne
Gezocht: kapster / visagiste voor bruidskapsel en make up op 25/6/11 regio Turnhout
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een kapster voor mijn bruidskapsel, liefst gecombineerd met make-up. Ik zoek iemand in de regio Turnhout (Ravels). Mijn trouwdatum is 25 juni 2011. Wie weet iemand die beschikbaar is? Liefst iemand die ook aan huis...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 9-3-2011 12:45:54

Julie
Cadeau voor onze getuigen. En de zangers op ons huwelijk
Hallo allemaal,   Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor onze getuigen.   Onze getuigen zijn onze broer en zus. Ik heb ook nog een vriendin die mijn eredame is, zij neemt eigenlijk zowat de taak als ceremonie meester op zich.   ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-3-2011 12:23:23

Lynn
Live muziek en zanger(s) tijdens de receptie?
Dag mede-bruidjes-in-spe,    Ik ben momenteel op zoek naar muziek die tijdens de receptie zou kunnen gespeeld worden. Aangezien de receptie (hopelijk) buiten zou kunnen doorgaan, heb ik de voorkeur voor een live-bandje. Mijn vriend vraagt...
Muziek - Live Reacties: 12 9-3-2011 11:33:30

Sofie
2 verschillende liedjes bij binnenkomen kerk
Hallo iedereen,   Kheb nekeer een praktisch vraagje... Wij hebben 2 verschillende liedjes gekozen om binnen te komen in de kerk: het 1e is voor mijn toekomstige + de rest van de suite en het 2e is voor mijn papa en mezelf. Maar hoe loss...
Ceremonie Reacties: 6 9-3-2011 10:57:08

Deborah
Bruidskleed verkopen
Hoi dames Ondertussen al een tijdje getrouwd en nu vraag ik me af waar ik terecht kan met mijn bruidskleed... Ik heb al gehoord dat er verschillende winkels zijn die het kleed van je overkopen, met de uiteindelijke bedoeling om het terug te verkopen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-3-2011 10:51:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...