Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
Liedjes bij de ceremonie
Beste bruidjes en gommetjes,   Ik ben vollop bezig met de misboekjes. Ik vroeg mij af wanneer je de liedjes laat afspelen, tussen welke teksten. Hoeveel liedjes hebben jullie tijdens jullie viering? En op welk moment? De liedjes zijn wel ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 9-3-2011 23:20:32

kelly
trouwvervoer
hallokes Weet er  iemand een  adresje waar je een niet te duur busje kan huren voor ongeveer 16 personen?. Wij trouwen in Antwerpen en aan de kerk niet echt een gelegenheid om te parkeren om van het parkeerprobleem af te zijn dachten...
Ceremonie Reacties: 2 9-3-2011 22:59:19

Debbie
Misboekjes
Dag dames!   Ik ben volop bezig met ons misboekje, maar alle ideeën of voorbeelden zijn ontzettend welkom. Ik heb al wat voorbeeldboekjes, maar er zijn heel wat typische teksten die steeds opnieuw terugkomen en ik wil toch net iets anders. ...
Ceremonie Reacties: 3 9-3-2011 22:53:47

Katrien
Help! Waar te beginnen??
Hoi allemaal!   Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar nu is het ook voor mij zo ver dat we een huwelijk mogen beginnen plannen :-) Het is wel pas voor volgend voorjaar maar toch vraag ik me af waar ik moet beginnen? Wat moet er eerst en in...
Voorbereiding Reacties: 7 9-3-2011 22:50:25

Astrid
Afspraak pastoor
Hallo dames   Even hartje luchten. Vandaag met ons misboekje naar de pastoor gegaan. Hij had jammer genoeg wel wat opmerkingen. Ik heb als evangelie Mattheus, maar dit week af van wat er letterlijk in bijbel staat, dus moest ik het aanpassen....
Ceremonie Reacties: 7 9-3-2011 22:11:17

vanessa
uitnodiging cadeautip
Hallo allemaal,   Op dit moment zijn ze bezig met de proefdruk van onze uitnodiging, maar nu begin ik te twijfelen over de cadeautip. We hebben erop gezet: vrijblijvende cadeautip: een centje om ons huisje af te werken   Zouden mense...
Voorbereiding Reacties: 10 9-3-2011 22:07:47

Sarah
Zoek leuke op tempo zangeres die tezamen met de DJ er een spetterend feest van kan maken!!!
  Is er iemand die mij kan helpen? Het is voor regio Brugge. Groetjes Sarah
Muziek - Live Reacties: 1 9-3-2011 22:00:20

Widiii
Ben je op zoek naar een taart?
Hallo dames,   Ook ik ben een toekomstig bruidje, maar ook een beginnende taartenbakster! Hou je je trouwfeest klein, en wil je er niet teveel geld aan uitgeven? Dan mag je mij altijd een berichtje sturen met jouw wensen. En dan wil ik het gr...
Voorbereiding Reacties: 14 9-3-2011 21:47:39

ann
kapselsites?
Hey bruidjes,   Ik ben al eens opzoek naar een kapsel voor mijne trouw, hebben jullie leuke kapselsites tegengekomen?   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 9-3-2011 21:08:25

Justine
feestzaal 't Molenhof te Zwijnaarde
Dag iedereen, Heeft iemand ervaring met de feestzaal 't Molenhof te Zwijnaarde?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2011 20:55:49

julie
Locatie foto Oudenaarde
Hallo   Weet er iemand een mooi locatie voor foto's in Oudenaarde.  
Locaties - Fotografie Reacties: 0 9-3-2011 20:52:56

anne
vriendenboekje als gastenboek
Hallo allemaal,   Mijn vriend en ik spelen met het idee om een "ouderwets vriendenboekje" als gastenboek te gebruiken. Ik geef namelijk les in het eerste leerjaar en ik vind het wel leuk omdat er zo een link is met mijn job. Nu ben ik op zoek ...
Ideeën Reacties: 6 9-3-2011 20:51:24

joyce
uitdelen misboekjes
hoi bruidjes en -gommetjes,   Even een kleine bedenking :-) Normaalgezien deelt de ceremoniemeester de misboekjes uit als de mensen binnenkomen. Maar hij gaat met ons heel de tijd mee, en komt dus ongeveer samen met ons aan aan de kerk. Waarschi...
Ceremonie Reacties: 7 9-3-2011 20:47:41

lies
Kousenbandzoektocht !
Voor de bruidjes die er zich eentje hebben aangeschaft... Waar vind je leuke kousenbanden?   xxx
Voorbereiding Reacties: 8 9-3-2011 20:35:07

Ellen
Nagimai
Weet iemand of je in nagimai in Roeselare suitekleedjes kunt huren? Bedankt! Groetjes.
Kledij - Suite Reacties: 0 9-3-2011 20:23:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...