Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
Afscheid nemen van de gasten
Aangezien we op ons trouwfeest ongeveer 200 genodigden hebben, zou wil ik eens informeren of er nog iemand gewerkt heeft met briefjes waarop vermeld staat " gelieve bij het doorgaan eens te zwaaien" of gelieve een tekstje achter te laten in het gaste...
Ideeën Reacties: 6 10-3-2011 12:38:57

Kirsten
gastenboek hoekje
Hey medebruidjes en bruidegomme,   wat ik me afvroeg waar leggen jullie jullie gastenboek? Doen jullie iets speciaals daar om het een gezellig plaatsje/hoekje te maken? Of leg je gewoon gastenboek met wat stylo's?   Zijn er mensen die naast...
Voorbereiding Reacties: 7 10-3-2011 11:00:52

tamara
welk tasje erbij ?
met nog 29 dagen op de teller heb ik nog altijd niet het ideale tasje gevonden waar ik m'n spulletjes kan insteken   maar vroeg me ook af of het tasje dezelfde kleur moet hebben als je kleed of word er tegenwoordig   een andere kleur v...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 10-3-2011 10:52:30

Stefanie
Muziek receptie
Wie zorgt er bij jullie voor de muziek tijdens de receptie als de receptie buiten doorgaat? Is dat de feestzaal of hoe wordt dit gebruikelijk aangepakt?   Groetjes, Stefanie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-3-2011 10:51:29

karen
advies nodig : dessertenbuffet samenstellen
dag iedereen,   Na mijn dipje van een tijdje terug is het zoveelste probleem opgedoken: onze cateraar doet enorm moeilijk! Er valt eigenlijk gewoon niet met te praten. Daarom wil ik hem nu gewoon mailen met "zo wil ik het en voer het uit"...
Voorbereiding Reacties: 9 10-3-2011 10:38:04

Adriana
grote of kleine zaal in s' Graevenhof Schilde?? Wie trouwt er op 23/06/2012???
Wij hebben gisteren onze droomzaal gevonden in Schilde (’s Graevenhof)!! Er werd ons de kleine zaal (commanderie) aangeraden, maar wij zijn wel helemaal impressed door de grote zaal. Wij zijn me 70 personen voor een zittend diner en vervolgens...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-3-2011 10:35:41

Julie
AnneMerlijn.com
Hallo,   Ik zou graag enkele dingenbestellen op www.annemerlijn.com, aangezien het toch wel om belangrijke dingen gaat en een serieus bedrag, wou ik eens horen of er iemand ervaring mee heeft?   Zowel pos als neg reacties zijn welkom! ...
Voorbereiding Reacties: 3 10-3-2011 10:35:12

Aurelie
The update!
Dag bruidjes en bruidegommetjes!    Hier een update van onze kant!   De tafelschikking is gebeurd, nu hopen dat de feestzaal hem dan zal goedkeuren! Ondertussen zijn de bedankjes voor de gasten volledig af en zoals jullie konden lezen...
Voorbereiding Reacties: 5 10-3-2011 9:36:56

Ineke
Nog 99 dagen
Hoi bruidjes   Vandaag staat er geen 1xx meer op mijn teller, maar een cijfertje minder: 99! Het begint echt wel af te korten nu.   Ik denk dat we met onze planning goed zitten. Waar ik deze maand echt werk wil van maken zijn ringen bes...
Voorbereiding Reacties: 6 10-3-2011 9:30:18

Elke
inlopen schoenen
Hey dames...   Ik heb al van heel wat mensen de tip gekregen om mijn schoentjes in te lopen... ik was dit zelf ook van plan... maar zijn er extra trucjes om de schoenen goed te doen zitten?   Mercikes...
Voorbereiding Reacties: 9 10-3-2011 8:52:30

Melanie
wat denken jullie van Marvin Gay als opener?
Hallo,   Even jullie mening vragen voor de openingsdans:   We voelen ons beide goed op het nr van Marvin Gay Lets get it on….. Het probleem is dat we niet weten hoe we hier moeten op dansen. Het is niet echt een slowmoment…. Op...
Openingsdans Reacties: 2 10-3-2011 7:53:05

Melissa
Trouwkleed 2008 te koop
Dag dames,   Ik ben ondertussen reeds 2 jaar getrouwd en ben op een punt gekomen om mijn trouwkleed te verkopen. Ik weet wel niet meer van welk merk...   Mijn trouwjurk is naar de droogkuis geweest dus in perfecte staat, nieuwprijs wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-3-2011 7:47:01

sarah
wanneer schoenen kiezen?
Hallo iedereen, ik heb al een tijdje mijn droomjurk - sinds november om precies te zijn - en begin zo stilletjes aan uit te zien naar de accessoires. Tijdens het kiezen van mijn jurk hadden ze tegen mij gezegd dat ik het beste in het voorjaar terug ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-3-2011 6:59:19

Cindy
Walking dinner - Wereld standjes
Hoi,   Wij zijn op zoek naar een traiteur voor ons feest te Mechelen. We zouden graag met verschillende standen/landen werken (italiaans, chinees, vlaams...) type walking dinner. Ik heb al heel wat gegoogled maar vind niet direct iets bruikb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-3-2011 23:57:55

Helga
Zaal rekreatief Wilrijk
Hallo,   Wij overwegen om ons avondfeest in zaal Rekreatief te Wilrijk te doen einde augustus. Heeft iemand ervaring met deze locatie? Huwelijk bijgewoond of zelf er een ooit feest georganiseerd? Wat zijn jullie ervaringen? We overwegen maxi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-3-2011 23:39:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...