Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michaël
Verloofd en op zoek naar een zaal
Hallo allemaal,   wij zijn juist verloofd en zijn nu op zoek naar een feestzaal of zaal met externe traiteur in de omgeving van Bornem-Puurs. Wij hebben niet zo'n groot budget aangezien we recent een huis gekocht hebben. Heeft er iemand ide&#...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-6-2011 12:43:10

Evelien
Verslag(je) Huwelijk 4 juni
We zijn nu al bijna een klein maandje (24 dagen volgens te teller) een getrouwd paar en ondertussen terug van de huwelijksreis (Kreta is zeker een aanrader). Zelf las ik op de site heel graag de ervaringen van de bruidjes en hun uiteindelijke mening ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 28-6-2011 11:49:46

kristel
argh!! FOTOLOCATIE BINNEN regio meise/wolvertem
hy,   wij trouwen zaterdag, maar hebben geen binnenlocatie voor de foto's en aangezien ze toch kans op regen geven en het gras mss nog niet droog zal zijn, moeten we toch een alternatief zoeken.   iemand een idee?
Locaties - Fotografie Reacties: 5 28-6-2011 11:17:31

sander
dj regio peer
dag iedereen, wij zijn nog op zoek naar een goede dj.de meeste dj's die we hebben gecontacteert zijn al bezet. kennen jullie nog een goede dj? groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-6-2011 10:26:38

ellen
eerste keer jurken passen en stressssss
Spannend, 7juli voor het eerst samen met mijn mama en jongere zus (getuige) voor de eerste keer echt kleedje gaan aandoen en passen. Ik heb er zoveel zin in en terzelfder tijd zo bang dat weinig me mooi zal staan. Ik ben ondertussen wel al een 10tal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-6-2011 10:12:37

jamie
wanneer juist naar het stadhuis??
Beste bruidjjss..   wanneer mogen we nu juist naar het stadhuis gaan is het 6 maanden en 2 weken voor de trouw of is het vanaf 6 maanden en ten laatste 2 weken voor de trouw?   bedankt groetjes jamie x
Voorbereiding Reacties: 11 28-6-2011 10:04:49

chris
Huwelijksfeest bij Bart Claes in de Roerdomp te Diepenbeek
  Hoi allemaal,   Naar aanleiding van de geruchten rond Bart Claes willen wij graag even reageren over ons feest.   We hebben vrijdag 24 juni 2011 een superfijn huwelijksfeest gehad in de Roerdomp! Alles is perfect verlopen zoals we w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-6-2011 9:44:51

Filipa
Tegenvallers en Meevallers... is dit de beroemde "rollercoaster"?
Hoi bruidjes en gommetjes,   Ik ben de laatste week ietsje meer afwezig geweest... ik bedoel daarmee, ik heb niets gepost op het forum, maar ik kwam wel hier af en toe "piepen" en hier en daar een reactie geplaatst... Dit kwam vooral omdat ik m...
Voorbereiding Reacties: 17 28-6-2011 8:14:13

cin
Heeft iemand ervaring met iets te bestelling via volgende site? http://www.trouwartikelen.nl/
Heeft er soms iemand al eens iets besteld via volgende site?  www.trouwartikelen.nl Ik had er wel leuke dingen zien tussen staan voor bedankjes voor de gasten maar ik ben nogal wantrouwig om zo via internet iets te bestellen dus daarmee eerst e...
Ideeën Reacties: 11 28-6-2011 7:53:49

lies
Ouders bedanken in huwelijksviering
Dag bruidjes,   ik zou graag op het einde van onze viering onze ouders bedanken met een bloemeke, fles wijn en een mooie tekst... Heeft iemand dit al gedaan of gaat dit doen? Tips suggesties?   Thx,   Lies
Voorbereiding Reacties: 7 28-6-2011 6:38:51

Lieselot
Zalige openingsdans !
Hallo bruidjes!   Wij hebben nog even te gaan, wij trouwen pas op 10-03-2012, maar we zijn al eens rond aan het kijken welke openingsdans we zouden willen (en kunnen!) doen. We gaan hoogstwaarschijnlijk vooraf een pré-openingsdans doen, ...
Openingsdans Reacties: 6 27-6-2011 23:54:10

Els
huwelijkskaars in de buurt van Aarschot of online
hoi allemaal,   ik heb hier ooit eens in een topic gelezen over een kaars die je zelf kon samenstellen, online kon bestellen, het was niet duur en je steunde een goed doel (beschutte werkplaats als ik me niet vergis) maar ik vind het dus ne...
Religie Reacties: 5 27-6-2011 23:26:08

Ann
RONNY WERTELAERS UIT HASSELT: FANTASTISCHE FOTOGRAAF
Beste bruidjes, Als je nog op zoek zijt naar een fotograaf met een losse, ongedwongen manier van fotograferen raden wij zeker Ronny Wertelaers uit Hasselt aan. Hij heeft ons trouwfeest gewoon geweldig in beeld gebracht, met de echte emoties, en hele...
Fotografie Reacties: 3 27-6-2011 23:08:51

cin
Winkels dat open zijn op zondag voor een kostuum!
Hoi hoi ,   Wij zijn enkel op zondagen samen thuis en onze trouw komt toch weeral wat dichterbij ,  heeft iemand van jullie soms een idee van winkels die op zondag open zijn waar mooie kostuums te vinden zijn?  De regio maakt niet echt...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 27-6-2011 22:44:23

cin
Leuke binnen en buiten locatie gezocht regio Puurs en omstreken
Heeft iemand een idee voor een toffe binnen locatie? Wij trouwen eind september dus dan is er toch al wat meer kans op wat regen en om wat op safe te spelen hebben we toch ook graag een binnen locatie achter de hand  
Locaties - Fotografie Reacties: 6 27-6-2011 22:33:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...