Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyne
Glas graveren
Hey iedereen!   Weet iemand soms waar je ergens glas kan laten graveren of iemand die het als hobby doet? Wij hebben mooie vazen gezien bij Casa en zouden deze graag personaliseren, liefst regio Vlaams-Brabant. Heb al verschillende juweliers e...
Ideeën Reacties: 6 27-6-2011 9:06:16

cin
huwelijksreis begin oktober
hoi hoi ,   Wij trouwen eind september en zouden aansluitend op huwelijksreis willen vertrekken. We hebben heel lang over onze bestemming getwijfeld. We dachten eerst naar de Malediven te gaan maar heb hier en daar opgevangen dat het in die per...
Huwelijksreis Reacties: 9 27-6-2011 8:30:27

evy
hey
weet er iemand toevallig leuke plaatsjes voor foto's te trekken in de buurt van bierbeek? liefst op max tien minuutjes rijden...   dank u wel   groetjes van een nu wel zenuwachtige bruid 
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-6-2011 22:48:41

Chloë
GEZOCHT: DISNEY POSTERS!!!
Hoi allemaal,   ik zoek nog naar aankleding van de feestzaal gigantisch veel Disneyposters of posters waarbij duidelijk een sprookje op is afgebeeld. Het hoofdthema van de dag is namelijk Belle en het Beest en zouden graag onze zaal daarmee aank...
Voorbereiding Reacties: 8 26-6-2011 22:18:03

Darline
stand der zaken
Hallo, zoals ik al verteld heb hebben we vorige week heel ons huwelijk geannuleerd daar de plotse dood van mijn moeder. Nu vandaag hebben we besloten om toch een trouwfuif te geven. ( Heb bang dat ik anders voor altijd spijt ga hebben) Probleem is nu...
Voorbereiding Reacties: 6 26-6-2011 21:56:11

patricia
fotolocatie regio sint-truiden
Hallo bruidjes en bruidegommen, Met nog 5 dagen op de teller heb ik nog 1 probleempje en dat is dat ik geen fotolocatie weet, ik zoek zoiets als een oude fabriek maar ook buiten!! Heeft er iemand ideen ? Groetjes , Patricia
Ideeën Reacties: 4 26-6-2011 21:44:55

Kim
Gel-nagels
Hallootjes,   Vraagje, ik zoek iemand die gel-nagels doet in de regio Gistel. Wie weet iemand??   Groetjes xxx
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 26-6-2011 21:43:22

Silke
Gezocht: leuke (zowel binnen als buiten) locatie regio Poperinge, Ieper, Westouter,...
Ahoi bruidjessssss!!   Kent er iemand leuke locaties in de regio Poperinge, Ieper,... om foto's te nemen?? Dit mag zowel binnen als buiten zijn! Gezien ik hier zelf nog niet zoooo lang woon, heb ik nog niet zoveel ideetjes! Alle tips zijn welko...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-6-2011 21:21:09

annalisa
uitnodigingen
weet iemand waar ik leuk tekstjes kan vinden voor op de uitnodigingen ?? niet te land maar leuk
Uitnodigingen Reacties: 2 26-6-2011 20:55:17

Claudia
Intredelied zaal
Wij zijn nog steeds op zoek naar een intredelied voor de zaal. Mijn verloofde stelde Gimme love van The radios voor, wat vinden jullie daarvan? Of hebben jullie nog suggesties naar een rustiger intredelied?
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2011 18:45:56

Ina
peperkous/peperkoren
helemaal mss niet tot de orde op deze site, maar hier weet ik dat er bepaalde mensen, die het nog niet hoeven te weten het ook niet zullen weten, vermits ze geen weet hebben van deze site indien ik het op FB zet, tja dan weet iedereen het al en dat ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 26-6-2011 18:31:07

annalisa
kapster en visagiste liefst 1 dat ze alle 2 doet
gezocht kapster liefst dat ook kan schminken regio vlaams brabant tussen leuven en brussel
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 26-6-2011 17:15:10

Wendy
Ivoor trouwkleed... Schoenen...
Hallo bruidjes,   Ik heb een Ivoortrouwkleed, en ik ben nog opzoek naar bijpassende schoenen die héél goed zitten en het zou maatje 36 moeten zijn, misschien wel 35. Heb altijd problemen met open schoenen, meestal te groot. Welke ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 26-6-2011 15:51:43

daphne
Vlek op satijnen schoenen...
Hallo   Blijkbaar ben ik te enthousiast geweest om mijn trouwschoenen in te lopen... Met het nat maken van een nylonkousje rekten mijn schoenen niet uit. Dan maar met een gewone natte kous in mijn schoenen gekropen en een paar uurtjes aan...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-6-2011 12:50:31

aurélie
Vrijgezellen achter de rug!
Dag bruidjes!   Gisteren was mijn vrijgezellendag en ook deze van mijn verloofde. Het was een heerlijke dag! Om 14u kwamen alle meisjes aan hier op ons appartement. Mijn zus had alles georganiseerd, maar wat bleef die lang weg... Toen ze u...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2011 12:42:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...