Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elissa
Dringend op zoek naar Porsche/exclusieve auto
hebt u een porsche of een "exclusieve auto" en een goed hart of kent u zo iemand? Wij trouwen op 9 juli 2011 en zijn dus heeeel dringend op zoek naar iemand dat ons even van de kerk in Merksem naar ons thuis laat rijden zodat we dus "in stijl" naar ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-6-2011 14:55:02

Ann
Muziek
Hey,   Ik en mijn partner treden binnen een maandje ongeveer in het huwelijksbootje, Qua voorbereidingen naar de trouw zelf en decoratie zijn we zo goed als klaar! Hopelijk zal de uitvoering ervan even goed verlopen als de planning ervan :-)...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 28-6-2011 14:47:59

Ann
Muziekkeuze
Hey iedereen,   Binnen een maand ongeveer treden ik en mijn vriendin in het huwelijksbootje. Nu had onze dj gevraagd om binnen een tweetal weken de lijst door te geven welke muziek we zeker willen dat er gespeeld word! Kan iemand mij daar wat...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-6-2011 14:38:33

Tinneke
Kleed
Hallo!   Iemand had me hier iets gevraagd ivm mijn kleed, maar kan het nergens terugvinden. Kan je me het nog eens sturen?   Groetjes,   Tinneke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-6-2011 14:31:24

Ludo
Fotoshoot Lommel 16 en 17 juli
  Beste Bruidjes,   Enige tijd terug had ik hier een oproep geplaatst met de vraag welke bruidjes er nog eens voor één dag in spotlights wilde staan en hun bruidskleed nog eens aandoen of uitlenen.  De respons was enorm, waa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-6-2011 14:23:23

Veerle
Vlot nummer intrede gemeentehuis
Hoi iedereen!   Nog 2 maanden te gaan en dan is het zover ... Ik ben bezig met het opstellen van het 'vieringsboekje' (we trouwen alleen voor de wet), maar vind geen gepast nummer voor onze intrede daar in het gemeentehuis. We willen een tof, ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 28-6-2011 14:14:40

Lesley
Iemand ervaring met www.buffetservice.be?
Hallo iedereen,   wou eens informeren of er iemand bekend is met www.buffetservice.be? Wij gaan namelijk 's middags thuis eten met de dichte familie en met het zoeken naar een traiteur ben ik op deze website terecht gekomen. Stond op eerste plaa...
Voorbereiding Reacties: 0 28-6-2011 14:13:12

Linde
trouwringen
Dag iedereen,   Ik ben al een tijd aan het rondkijken voor trouwringen. Nu ben ik op de mooiste trouwring ooit gekomen! Ik krijg hem niet uit mijn hoofd! Maar (natuurlijk is er een maar) is deze zeer kostelijk! ZEER kostelijk! Hy koste 1450 eu...
Voorbereiding Reacties: 14 28-6-2011 14:09:18

Lesley
Adressen schrijven of sticker kleven
Hallo iedereen,   ik ben stilletjes aan bezig om mijn uitnodigingen te maken om te versturen. Nu wou ik in eerste instantie zoals bij mijn geboortekaartjes en kerstkaarten er een etiket opkleven met de mensen hun adres, maar de enveloppen zijn z...
Uitnodigingen Reacties: 11 28-6-2011 14:06:20

kristel
vrijgezelle 18 juni 2011
Om half 12 werd ik opgehaald thuis, met als enige instructie dat ik mijn haar in ne staart moest doen. Dus ik met ne dikke trui en sjaal (paraplu was niet nodig werd mij gezegd) op weg, Bij mijn zus eerst nog frietjes gegeten en een glaasje champagne...
Voorbereiding Reacties: 3 28-6-2011 13:58:20

ruth
viering vrijzinnigen - ideetjes!
Hej bruidjes en bruidegommen!   Ik ben momenteel bezig met het zoeken naar teksten voor onze viering/ceremonie die we gaan doen met de vrijzinnigen, maar het vlot eigenlijk niet zo. Hebben jullie misschien tips/ideetjes?   Dankjewel!  ...
Ceremonie Reacties: 7 28-6-2011 13:52:23

Tinneke
Wegwerpfototoestellen
Hallo!   Bij deze kom ik eens piepen met een vraag naar de getrouwden onder ons hoe zij het gedaan hebben en wat hun ervaring was en naar de ongetrouwden of zij dit gaan doen of niet.   Wij twijfelen erover om op elke tafel een wegwerpcame...
Voorbereiding Reacties: 15 28-6-2011 13:47:42

Tinne
Al 24 dagen getrouwd, nog enkele spulletjes
Ondertussen al 24 dagen getrouwd, goh wat gaat het snel.  Het was echt een heerlijke dag. Ik heb nog enkele spulletjes die de deur uit mogen: - Zwarte loper totaal 20m (5 x 4m) -> totaalprijs € 50 - Zwarte palmtakken (schors), om blo...
Voorbereiding Reacties: 2 28-6-2011 13:35:38

Filipa
even jullie hulp nodig
Beste bruidjes (en gommetjes),   Ik zit even met een vraag, namelijk of mijn (tweede) uitnodiging wel duidelijk is wat betreft wat de gasten mogen verwachten. Omdat iemand die we uitgenodigd hebben hier een vraag over heeft gesteld vandaag, zi...
Uitnodigingen Reacties: 20 28-6-2011 13:28:14

sofie
prijs sluier
hallo,   heeft er iemand een idee wat een sluier kost? Ik heb een kleed van La Sposa, en op de website staat er een sluier bij. Ik zou deze eventueel erbij willen kopen, maar heb geen flauw idee hoeveel dat ongeveer kost. ( heb een vermoeden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 28-6-2011 12:56:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...