Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
2 juli
Met nog 4 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch wel de kop op te steken. Wie trouwt er nog nu zaterdag?  Het weer zal ons blijkbaar wel goedgezind zijn. Is bij jullie alles in orde.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2011 15:28:32

Valérie
Save-the-date kaartjes
Hoi,   Ik zou graag de mensen een kaartje sturen zodat ze de datum weten. Omdat er een hotel is aan ons feestzaal zou k graag willen vermelden dat ze kunnen blijven slapen maar dat ze nu al mogen reserveren. Ik ben dus op zoek naar een mooi te...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-6-2011 15:25:25

Jurgen
b&b
Hoi,   Wij trouwen pas op 1/09/2012 in La Grange in Massenhoven maar de familie heeft al gevraagd of ze daar ergens kunnen overnachten. Weten jullie goede bed en breakfasts of hotels in deze omgeving (Malle-Zoersel-Zandhoven-Massenhoven) ? ...
Locatie Reacties: 5 27-6-2011 14:43:33

Liesbeth
Ceremoniemeester regio Nazareth - Deinze - Oudenaarde
Dag iedereen,   Wij zoeken een ceremoniemeester regio Nazareth, Deinze, Oudenaarde. Heeft er iemand een goede ervaring met een ceremoniemeester van die omgeving?     Alvast bedankt!   Liesbeth
Ceremonie Reacties: 4 27-6-2011 14:29:40

Linde
dj twofriends!
Dag iedereen, Op het forum heb ik enkel goede commentaren gelezen over de dj twofriends. Ik kan echter nergens contactgegevens vinden. Heeft iemand zijn gegevens? Ervaringen zijn ook altijd welkom! Alvast bedankt! Linde
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 27-6-2011 13:36:03

tima
ceremonie meester
tips voor een goede ceremonie meester regio diksmuide-oostende
Ceremonie Reacties: 4 27-6-2011 13:29:49

A.
Zaalschikking... HELP!! :)
Beste bruidjes, Onze feestzaal moeten we zelf "inrichten"   Heel leuk aangezien ik zelf normaal gezien creatief ben maar dit lukt me totaal niet dus een vriendin voor de kar gespannen die dit heel goed kan en zij heeft tal van idee...
Ideeën Reacties: 5 27-6-2011 13:22:27

Sarah
intredelied
Dag bruidjes,   Mijn keuze stond voor 100% vast welk intredelied ik wou, nl Dochters van Marco Borsato. Prachtige tekst, en aangezien mijn ouders niet zo goed engels verstaan, was dit perfect geweest. Maar natuurlijk heeft de neef van mijn v...
Ceremonie Reacties: 4 27-6-2011 12:40:56

nessie
ceremoniewagens
hallo   Met net iets minder dan een jaar op de teller vond ik het tijd om eens na te denken over de ceremoniewagens...   hoeveel ceremoniewagens hebben jullie gevraagd. En zijn dit allemaal speciale wagens of hebben jullie aan...
Ceremonie Reacties: 5 27-6-2011 12:15:33

Patrizia
iemand ideetjes???
Hallo, ik ben nu al aan het denken wat we op de uitnodigingen zouden schrijven maar kom er echt niet uit hé.  We zijn van plan om de ouders ons huwelijk te laten aankondigen (dus Fam.paulussen en Fam Bifano kondigen het huwelijk aan... bla ...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-6-2011 11:48:51

Lien
DJ gezocht 23/7 Oostende
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een dj (muziekstijl: hedendaags (ttz r&b, ook wat hiphop), naast klassiekers als lionel richie) en met bereidheid muziek die wij bezorgen ook op te nemen. In de zaal is er een mengpaneel + dubbele cd-speler. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 27-6-2011 11:16:32

joke
op zoek naar bruidssuite of iets dergelijks
hey meiden,     ik had graag een nacht of 3 met mijn ventje weggedoken in een romantisch hotelletje of zoiets net na de trouw. Iemand ideeen???? We gaan een beetje later wel nog op reis, maar wou zo even een verwenweekendje net na de t...
Ideeën Reacties: 5 27-6-2011 11:04:44

Sarah
Make-up; naturel? Smokey Eyes? of.. ?
Hallo allemaal,  Volgende week heb ik mijn proef van Make-Up en Kapsel! Spannend! Maar ik twijfel nog een beetje wat ik qua make-up zou willen..  Wat kiezen jullie voor bruids make-up? Naturel? Of zijn er ook bij die kiezen voor smokey ey...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 27-6-2011 10:46:08

wendy
dj nodig bel zeker dj bartje
wij kunnen jullie zeker aanraden om dj bartje te nemen als dj op jullie trouwfeest. dankzij hun was ons avondfeest super geslaagd al onze genodigden hebben gezegd dat het een super goed gedraaid heeft. dus dj nodig bel bartje . daarbij willen wij hen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 27-6-2011 10:01:41

joke
Vandaag eerste pasbeurt!!
Spannend!!!! Kleedje is in december reeds besteld dus het is weeral even geleden dat ik het nog aangehad heb. Ik ben echt superbenieuwd. Ga straks om 16u30 met mijn mama en schoonmama het kleedje terug passen!!! Spannend! (maar eerst nog een dagje we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-6-2011 9:48:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...