Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
24-06-2011
hey lieve meisjes!   Tis gebeurd, vanaf nu ben ik een getrouwde vrouw!  Het was echt een superdag, we hebben er intens van genoten! voormiddag hebben we een buitje gehad, maar dat vond ik niet erg, anders hadden we wss de binnenlocatie niet...
Ideeën Reacties: 18 25-6-2011 22:20:47

Sarah
30 juli
DaG Bruidjes   5 dagen voor de einddatum dat op onze uitnodigingen staat om een seintje te geven , zit ik nog met 29 koppels die niets laten weten hebben.   Iemand tips?   Ik ben zinnens om te wachten tot na volgend weekend en da...
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2011 21:27:44

joke
gisteren eerste pas gehad
Ja ja gisteren was het zover...de dag waar ik zo naar uitkeek, mijn kleedje na maanden terug zien... maar ook .. de dag waar ik zo voor vreesde.. pas ik er nog in, vind ik het nog wel mooi... zoveel twijfels en vreugde door elkaar, om gek van te wo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-6-2011 20:58:58

vanessa
Nu komt het toch echt wel dicht!
Amai, binnen een week zijn wij getrouwd en zijn we nu volop aan het feesten! Ik kan het echt nog niet geloven!   Het zal nog een drukke week worden.  Schooljaar afsluiten (ik geef les in het 2de leerjaar), rapporten afwerken, dossiers aa...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2011 20:52:50

Vicky
Ondertrouw, raad wissel kerk
Hoi iedereen. Zijn net bij de pastoor geweest voor onze ondertrouw. We weten dat het nog erg vroeg is maar hij wilde dit al "achter de rug hebben". Nu hadden we eerst de papieren ingevuld en ondertekend en achteraf gingen we de praktische kant bek...
Locaties - Viering Reacties: 1 25-6-2011 19:55:41

Cindy
Fotograaf Oost-Vlaanderen
Hallo bruidjes,   Volgend jaar 1 september is het zover. Er ligt al een en ander vast maar hoe zoek je een goede (liefst ook geen al te dure) fotograaf? Suggesties iemand?   Groetjes    
Fotografie Reacties: 13 25-6-2011 19:03:25

Greet
Ik verkoop de vazen die we gebruikten als tafeldecoratie...
Hoi! Ik ben ondertussen 3 maand getrouwd. Als tafedecoratie hadden we vazen met felgroene appels in. Als er geïntresserden zouden zijn wil ik deze vazen graag wegdoen aan een mooie prijs. Het zijn er 10 cilindervormige van ongeveer 25 cm hoog....
Ideeën Reacties: 9 25-6-2011 18:57:50

Annelies
Bezoldigd vervoer
Hallo Bruidjes,   Wij hebben een vriend en deze heeft een oldtimer waarin wij graag zouden willen trouwen. Nu wist onze ceremoniemeester ons gisteren te vertellen dat deze vriend ons zomaar niet mag vervoeren. Het vervoeren van een bruidskoppe...
Ceremonie Reacties: 8 25-6-2011 17:36:50

debbie
probleem kledij bruidegom
dag iedereen,   mij verloofde wilt geen pak dat bij mij kleed past! een ramp!!! in eerste instantie wouden we gewoon casual gaan. maar natuurlijk heb ik een super prachtig kleed gevonden. nu wilt hij geen costum aan doen. ja nu weet ik niet wa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 25-6-2011 15:02:19

Lies
Ervaring met Cabbie BVBA?
Hoi bruidjes,   Ik heb na een lange zoektocht vervoer gevonden voor op onze huwelijksdag: 2 VW-busjes van de firma Cabbie uit Jabbeke!   Toen ik daarnet een dutje deed (mijn klop gekregen van de intensieve voorbereidingen van de laatst...
Voorbereiding Reacties: 4 25-6-2011 14:59:13

Katrien
Choreografie openingsdans
Hey bruidjes en aanverwanten, Voor onze openingsdans willen we iets meer actie dan alleen maar op 1 tegel dansen.  We willen een moderne slow met af en toe een versnelling of een draaiende beweging.  Wij dus gisteren naar onze 1e dansles i...
Openingsdans Reacties: 4 25-6-2011 14:47:04

Claudia
Eerste pas! :)
Hoi allemaal,   Ik heb vanmiddag mijn eerste pas gehad van mijn trouwjurk. Het was echt héél goed. Ik was héél bang dat ik er niet zou inpassen omdat ik een paar kilootjes was bijgekomen. Ik dan de laatste twee weken op stren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-6-2011 14:37:50

jessica
trouwjurk van ebay uit china aangekomen !
hoi bruidjes!   gisteren is mijn trouwjurk aangekomen ! en wauuuuwww wat is hij mooi! mooi afgewerkt , en vooral hij past ! hij is helemaal op maat gemaakt . ik ben echt helemaal gelukkig en dat voor maar 149 euro met verzenden bij .   ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-6-2011 14:02:21

Kim
ringen
Juist terug van men ringen op te halen!!   Perfect en schoooooon! We zijn geweest naar fede di oro, prima kwaliteit prijs en heel vriendelijk daar!   grtjs  
Voorbereiding Reacties: 1 25-6-2011 13:36:40

Sofie
Gezocht groot me to you bruidspaar
Hey,   De titel zegt het al, ik heb tijdens mijn bezoek aan het bruidsparadijs een mooi me to you koppeltje gezien die op een bankje zaten in trouwkledij! Maar dit kostte daar denk ik bijna 50€ per beer.   Is er iemand die dit misschi...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-6-2011 12:58:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...