Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tima
08/09/2012 is populair
nooit gedacht maar 08/09/2012 is dus wel degelijk populair bij ons van de 6 zalen die ik een mail heb verzonden zijn er al 3 bezet  dus snel in actie schieten zaterdag zaal bezoektocht . zijn hier nog bruidjes voor 08/09/2012??? wat hebben ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 23-6-2011 20:01:26

nancy
DVD PRAATPAAL TOUCH: EEN ECHTE AANRADER!!!
Beste bruidjes en bruidegommetjes!!!   Gisteren ontvingen we de DVD (met twee extra kopie's) van onze huwelijksavond van de PRAATPAAL TOUCH. Het was echt hilarisch!!!!! We vinden het een mooie souvenir van onze avond en moesten we terug moet...
Fotografie Reacties: 6 23-6-2011 20:01:06

David
Wagen
Wij zijn op zoek naar een Ceremoniewagen. Heeft er iemand al ervaring met Retro in Aartselaar?   David
Ceremonie Reacties: 4 23-6-2011 18:48:03

Anika
bruidsparadijs: ervaringen?
lieve lieve dames!   Ik kom hier nog eens iets posten, maar niet voor mezelf dit maal! Een vriendin van mij heeft haar kledij besteld bij het bruidsparadijs in merksem.Nu ging ze vandaag haar kledij halen: blijkt haar broek op niets te trekken!&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-6-2011 18:17:55

Marijke
de lage vuurse oostakker
Hallo,   Na 16 jaar samen en een 5de kindje op komst hebben we besloten om toch maar eens te huwen, aangezien ik dan 7 maand zwanger zal zijn wil ik het niet te ver gaan zoeken, op 250m van onze woning is feestzaal de lage vuurse te Oostakk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-6-2011 17:12:45

karen
act avondfeest
Hallo,   wij zijn nog op zoek naar een act voor op het avondfeest te doen, moet niet te uitgebreid of opvallend en veel tijd hebben we ook niet meer   Heeft er iemand leuke ideetjes of voorstellen?   groetjes Karen
Ideeën Reacties: 5 23-6-2011 16:32:16

Sara
Bruidsboeket regio Deurne of Boom
Dag bruidjes   Iemand een idee waar ik een mooi bruidsboeket kan laten samenstellen ofwel in Deurne of in Boom. Grtjs   Sara 
Voorbereiding Reacties: 5 23-6-2011 16:30:55

Lesley
Vermenigvuldigen of niet?
Hallo iedereen,   gaan jullie allemaal vermenigvuldigen op het trouwfeest of zijn er mensen die dit niet doen? Ik had eerst gezegd dat ik het niet wou doen vermits ik geen papa meer heb en het nogal ingewikkeld vond om dan te doen, maar nu zei m...
Openingsdans Reacties: 11 23-6-2011 16:30:09

Sharon
Tekst op bedanktjes
Hallo bruidjes en bruidegommen,   Wat schrijven jullie op de bedankjes (of op de kaartjes die aan de bedankjes hangen). Jullie namen? De datum? En wat van tekst? Alle tips en inspiratie zijn welkom.   Merciekes
Ideeën Reacties: 9 23-6-2011 14:44:08

nele
wanneer geef je de getuigen hun bedankje?
Dag bruidjes allemaal,   we zouden onze getuigen wel een bedankje willen geven, gewoon omdat ze buiten "getuigen zijn", echt wel veel voor ons doen en we hen toch wel extra willen bedanken. Nu is mijn vraag, wanneer geef je die bedankjes? Is dat...
Ideeën Reacties: 8 23-6-2011 13:46:29

Liesbeth
Photostudio Martens...
Ons eerste contact met photostudio Martens was super...ze leken echt te begrijpen wat we verwachten en zeker niet willen. Nu ben ik eens gaan rondsnuffelen hier op het forum en nu heb ik enkel een negatieve reactie teruggevonden. Nu wilde ik weten of...
Fotografie Reacties: 4 23-6-2011 13:12:19

shana
stress stress stress!!!!
met nog maar 22 dagen op de teller begin ik vol stress te zitten, ben naar de dokter moeten gaan voor pilletjes tegen stress, terwijl alles gedaan is en ik niks meer kan doen kan ik het toch niet laten om vol stress te zitten... dat we maar rap 22 d...
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2011 12:38:46

Lieseloth
DJ Christophe Vanneste
Hey iedereen! Onze zaal Huis Van Wonterghem stelde ons als DJ Christophe Vanneste voor. Wij kennen hem niet, maar heeft iemand hier op het forum positieve/negatieve ervaringen met hem? Want een DJ maakt toch het feest hé! Groetjes 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 23-6-2011 12:32:16

Nele
Actie op trouwringen
Hoi Allemaal,   Misschien nog wat vroeg, maar we zijn toch al wat aan t rondkijken voor trouwringen. Ik heb ergens iets gelezen over een juwelier die een actie deed op trouwringen. De actie was een trouwring kopen, tweede aan de helft van ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-6-2011 12:31:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...