Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jeannie
fotoshoot Lommel
Hallo allemaal,   Ik heb een mail gekregen dat ik uitgekozen ben voor de fotoshoot van Ludo in Lommel! :) Ik happy natuurlijk, kan ik mijn kleedje toch nog eens uit de kast halen! Nu vroeg ik me af wie nog uitgekozen is... Wie mag op 16 of 17 j...
Ideeën Reacties: 10 22-6-2011 20:03:35

Ellen
intrede feestzaal
Hallo bruidjes!!   Met nog maar 37 dagen op de teller en een lijst van de DJ voor onze neus, zijn we op zoek naar een leuk intredeliedje voor het binnenkomen in de feestzaal.   Heeft er iemand leuke ideetjes??    
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 22-6-2011 19:34:06

Imke
ik hou van jou omdat....
Ziehier wat ik net tegenkwam: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/index.html#product_images. Een boekje waarin je alles kan noteren waarom je van jouw geliefde houdt! Handig voor bruidjes en bruidegommen d...
Ideeën Reacties: 7 22-6-2011 18:16:16

tanja
Tips fotograaf en videograaf (regio Ninove)
Zijn er bruidsparen die hun fotograaf of videograaf aanraden? Wij houden van een moderne stijl. Dus geen romantische plaatjes in het park of montage van dromerige beelden met zeemzoete muziek. Ik kan werken met photoshop en premiere en wil dus ook d...
Fotografie Reacties: 12 22-6-2011 17:33:11

Baci
leuke site
Hey bruidjes   Met het zoeken naar accessoires stootte ik op deze site: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5143329/90D_/Te_Koop/ Een soort van ebay voor trouwspullen!   Ik heb er al enkele dingen via gekocht en echt de moeite waard! &n...
Voorbereiding Reacties: 2 22-6-2011 17:04:16

Caro
Trouwringen - eigen ontwerp - goudsmid - prijzen?
Hey! Ik heb een vraagje ivm trouwringen. Wij zijn ondertussen bij een juwelier langs geweest en bij twee juweelontwerpers. De juwelier werkt samen met een goudsmid, die via hem zijn modellen verkoopt. Wij zouden graag een gepersonaliseer...
Ceremonie Reacties: 5 22-6-2011 16:11:40

rina
eindelijk uitnodiginge ontvange
Eindelijk onze uitnodigingen mogen gaan halen bij de drukker Nu alles plooien en in enveloppe steken en dit weekend op pad om de uitnodigingen gaan rond te dragen Kapper vandaag ook gevonde en direct vast gelegd Nu misboekje afdrukken en naar drukker...
Voorbereiding Reacties: 5 22-6-2011 15:44:10

Marie
Hoe lang tussen...
Hoi Mede-bruidjes,   Het begint te korten en dan beginnen we aan de details te denken. Daar ik voor de avondgasten enkel een uitgebreid broodjesbuffet heb, heb ik geen plaatsen aan de tafels toegewezen. Iedereen mag dus gaan zitten of staan ...
Ideeën Reacties: 2 22-6-2011 15:22:26

Sara
Vreemde vraag ivm site
Hallo allemaal,   ik ben reeds toekomstgericht aan het werken en had graag een site gemaakt over ons, aankoop huisje, verbouwingen, eerste kindje,... Wie kent er sit's waar je gemakkelijk zo een site kan maken? En waar je heel mooie resultate...
Ideeën Reacties: 6 22-6-2011 14:59:24

Lien
Uitnodigingen laten ontwerpen
Hey allemaal,   Ben stilletjes aan het uitkijken naar mooie uitnodigingen. Alleen vind ik (voorlopig) m'n ding niet echt... Zelf ontwerpen, weet ik niet of ik daar goed in ben... Als je graag je uitnodigingen wilt laten ontwerpen, waar kan j...
Uitnodigingen Reacties: 2 22-6-2011 14:50:08

Lien
Problemen met het huren van costuums
Dag iedereen,   zoals ik in een eerder berichtje onlangs liet weten, was het huurcostuum voor mijn schoonbroer te klein. Hij is nogal groot en ze hadden in de winkel niet de juiste maten voor zijn lange armen. Intussen waren we dus op zoek naar ...
Kledij - Suite Reacties: 5 22-6-2011 14:47:46

nathalie
de trouwring vo wet of de kerk
mag ik eens iets vragen hoe dat het zit met de trouwringen als je trouwt voor de wet en de kerk. is  maar wij trouwen de 5 september voor de wet en de 10 september voor de kerk moeten da twee apparte ringen zijn of een gezamelijke waar je het v...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 22-6-2011 13:35:17

Ann
Trouwringen zelf maken!
Hoi allemaal,   Is er hier toevallig nog iemand die de trouwringen zelf gaat maken?   Puur uit interesse ben ik vorig jaar gestart met de 'opleiding' Goudsmid, sindsdien ga ik braaf elke vrijdagavond naar de les;-). Sinds 31-12-'10 zij...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-6-2011 13:26:32

Jenifer
bestellen bij Gogogu
Wie heeft ooit eens besteld bij Gogogu en wat is jullie ervaring hiermee?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-6-2011 13:17:53

Nadine
Help !! trouwen voor de kerk of niet ??
Dag iedereen, ik zit met een groot probleem ... Ik zou graag voor de kerk trouwen, maar mijn vriend wilt dit wel doen om mij plezier te doen. We zijn allebei gedoopt maar mijn vriend heeft zijn communies niet gedaan. Weet iemand of dit een probleem i...
Ceremonie Reacties: 9 22-6-2011 12:09:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...